Гузиніна, В.
    Джмелик-українець на гостині у дітей : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Вікторія Гузиніна, Вікторія Царенко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 8. - С. 20-22
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- джміль -- бджола -- образотворчість -- бісерографія -- символи України
Анотація: Розробка інтегрованого заняття, мета якого - розширювати уявлення дітей про Батьківщину, символи України; закріплювати та збагачувати уявлення про шанованих у народі бджолу і джмеля, вміння порівнювати комах; засобами художнього слова формувати уявення про красу природи рідного краю; закріплювати вміння працювати в техніці образотворчості - бісерографії; розвивати спостережливість, логічне, творче, неординарне мислення, зв'язне мовлення, увагу, уяву та ін.


Дод.точки доступу:
Царенко, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бурачук, Н.
    Я люблю тебе, краю мій рідний, Україно! : інформаційно-пошуковий проект до 20-річчя незалежності України [Текст] / Ніна Бурачук // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 26-30. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.262.0
Рубрики: Природознавство--Я і Україна--4 клас
   Педагогіка--Виховання--Народознавче

Кл.слова (ненормовані):
легенда про Україну -- легенда про Київ -- символи України -- інформаційно-пошуковий проект -- незалежність України


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Онуфрійчук, І. А.
    Лист пораненому солдату [Текст] : інтегрований урок світової літератури й образотворчого мистецтва у 5 класі / І. А. Онуфрійчук, Н. Ю. Гуляєва-Смагло // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 11. - С. 23-24.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
   Зарубіжна література--Міжпредметні зв'язки

Кл.слова (ненормовані):
герої АТО -- війна на Сході України -- листівка -- символи України -- патріотизм
Анотація: Подано конспект інтегрованого уроку, який має на меті наступне: ознайомити учнів із терміном "листівка" та історією виникнення листівок; навчати створювати власноруч паперові листівки; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності школярів; навчати писати лист герою АТО, із яким особисто не знайомий; виховувати ввічливість, співчуття, патріотизм і духовність; сприяти формуванню навичок культурної поведінки у дітей, розвивати інтерес до історії українського народу та подій сьогодення.


Дод.точки доступу:
Гуляєва-Смагло, Н. Ю.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Степанищева, В.
    Двоскладне речення. Головні та другорядні члени речення. Тире між підметом і присудком [Текст] : [урок] / Віра Степанищева // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 41-44. - Зміст: "Вітчизно наша, рідна Україна!" / М. Познанська.
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Просте речення--Методика
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
члени речення -- вживання тире в простому реченні -- рідна країна -- українські звичаї -- символи України
Анотація: Мета запропонованого уроку - використовуючи новітні навчальні технології та мультимедійні засоби, поглибити знання учнів про вживання тире в простому реченні між підметом і присудком; розвивати вміння й навички правильно ставити розділові знаки; виховувати в учнів патріотизм та любов до Батьківщини.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Косів, Михайло.
    Один і той же почерк [Текст] / Михайло Косів // Дзвін. - 2016. - № 5. - С. 120-124
Рубрики: Музиканти і композитори українські, 20 ст.
   Журналісти українські, 20-21 ст.

   Політики українські, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Символи України -- Політичні розправи -- Свобода слова -- Івасюк В. М. -- Гонгадзе Г. -- Чорновіл В. М.
Анотація: У статті звернено увагу на справи жертв політичної розправи, які за свого життя були символами України - В. Івасюка, Г. Гонгадзе і В. Чорновола. Питання, яке ставить автор, полягає у відповіді на питання: хто є замовником кривавих сцен, кому вони вигідні, на який суспільний ефект розраховані?


Дод.точки доступу:
Івасюк, Володимир Михайлович (український композитор-виконавець, поет ; 1949-1979) \про нього\; Гонгадзе, Георгій Русланович (український журналіст грузинського походження, громадський діяч ; 1967-2000) \про нього\; Чорновіл, В`ячеслав Максимович (1937-1999) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Хараман, О.
    У серці моїм - Україна [Текст] : патріотичний виховний захід, 2 клас / Ольга Хараман // Початкова школа. - 2016. - № 6. - С. 40-41. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Педагогіка--Патріотичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
патріотичний виховний захід -- Батьківщина -- символи України -- доброта
Анотація: Подано сценарій патріотичного виховного заходу за темою "У серці моїм - Україна", мета якого - ознайомити учнів з основним Законом України та правами дитини; формувати основні моральні цінності, що визначають ставлення до людей і сприяють єдності країни, стабільності, миру та злагоді в Україні; допомогти учням усвідомити такі цінності, як честь, гідність, недоторканість і безпека людини; розвивати почуття гордості за Україну.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Бакал, Олена.
    Ознаки подільності на 2, 5, 10. Урок-подорож у 6-му класі [Текст] / О. Бакал // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 16. - С. 9-14 : табл.
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі
Кл.слова (ненормовані):
логічне мислення -- символи України -- кмітливість -- обчислювальні навички -- урок-подорож


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ягупа, Ірина.
    Інтегровані заняття у класі [Текст] / Ірина Ягупа // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 26-33.
Рубрики: Природознавство--"Я досліджую світ"--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрований курс "Я досліджую світ" -- 1 клас -- Батьківщина -- символи України
Анотація: Запропоновано інтегровані заняття під час проведення тематичного тижня "Я і моя Батьківщина" для учнів 1 класу, які розроблено на кожний день окремо.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Головко, Інна.
    Конспект занять інтегрованого навчального дня у першому класі / Інна Головко // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 4–7. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Педагогіка--Заняття
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрований навчальний день -- заняття навчального дня -- Батьківщина -- символи України -- початкова школа -- 1 клас -- зміст занять упродовж дня
Анотація: У статті подано конспект тематичного інтегрованого дня за темою "Державні та національні символи України" для учнів 1 класу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Миронова, Л. М.
    Година українознавства у формі усного журналу "Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього" (М. Рильський) [Текст] / Л. М. Миронова // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 7/8 (квіт.). - С. 38-
Рубрики: Українознавство--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
державна символіка -- прапор -- гімн -- герб -- столиця -- Конституція України -- символи України


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)