Борисенко, В. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / Валентина Борисенко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): дослідницька діяльність -- групи навчально-дослідницьких завдань -- абстрагування -- аналіз -- спостереження Анотація: У статті зосереджено увагу на дослідницьких завданнях, що є підгрунтям для дослідницької діяльності на уроках та найбільш ефективним засобом організації проблемного навчання. Охарактеризовано основні типи й види завдань та наведено їх приклади, які можна використовувати на уроках української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1) |
Дем‘яненко, Петро. Про абстрагування в математиці й фізиці та можливий фізичний зміст уявних чисел / П. Дем‘яненко; Ю.Зіньковський> // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 24-30 : мал. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Методика.Досвід.Пошук Кл.слова (ненормовані): абстрагування Анотація: Дана стаття про абстрагування в математиці й фізиці та можливий фізичний зміст уявних чисел. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 24-26 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): дослідження-абстрагування Анотація: У даному номері журналу "Дивослово" започатковано рубрику "Методичний практикум", де будуть вміщені статті науковців із сучасних підходів та методів, практичних порад щодо втілення інновацій у площині конкретного уроку з української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Оцінюємо розумову готовність дитини до школи [Текст]> // Розкажіть онуку. - 2017. - N 5 (травень). - С. 57-64 : ілюстр. - Зміст: Орієнтаційний тест шкільної зрілості ; Малюнок людини ; Копіюання фрази з письмових букв ; Змальовування крапок ; Опитувальник ; Запам'ятай 10 слів (діагностика слухової пам'яті) ; Четвертий зайвий (ввизначення здатності до абстрагування, визначення спільних рис) ; Класифікація (дослідження логічного мислення, вміння узагальнювати) ; Послідовність подій (дослідження рівня розвитку логічного мислення, мовлення та здатності до узагальнень) ; Аналогії (визначення рівня розвитку логічних операцій) ; Повтори малюнок (оцінювання наочно-образного мислення) ; Порівняння за формою (виявлення рівня організації дій, уміння керуватися системою умов задачі, переборюючи вплив сторонніх чинників) ; Повторення цифрових рядів (визначення розвитку короткочасної механічної пам'яті) Рубрики: Підготовка до школи--Контроль знань Анотація: Запропоновані матеріали допоможуть батькам самостійно оцінити інтелектуальний рівень готовності дитини до школи за допомогою спостереження і відповідей на спеціальні питання, а також шляхом проведення ряду тестів, які використовуються дитячими психологами при вступі до школи. Тести розраховані для дітей віком 6-7 років. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |