Голуб, Г. А.
    Енергетична автономність агросистем [Текст] / Г. А. Голуб // Вісник аграрної науки. - 2010. - N 3
Кл.слова (ненормовані):
енергетика -- ВДПСГ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Білоус, Оксана.
    Світоглядна проблематика концепції Lex mercatoria [Текст] / О. Білоус // Юридичний журнал. - 2014. - №11-12. - С. 115-135 : табл. - Бібліогр. в підрядк. прим. - Зміст: Історія Lex mercatoria ; Поняття новітнього Lex mercatoria ; Автономність новітнього Lex mercatoria ; Джерела Lex mercatoria
ББК 67
Рубрики: Міжнародне право
Анотація: Lex mercatoria - норми звичаєвого походження, які доповнюють національне право. Lex mercatoria - комбінована система. яка поєднує норми транснаціонального й національного права. Lex mercatoria - транснаціональне право.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)





    Лісничий, Василь.
    Концептуальні засади дослідження регіоналізму [Текст] / В.Лісничий // Освіта регіону: політологія, психологія, комунікації. - 2010. - № 3. - С. 133-138. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.300
Рубрики: Державотворення--Регіональні аспекти--Україна
Кл.слова (ненормовані):
автономність -- процес регіоналізації -- регіон
Анотація: Дослідження складних явищ передбачає визначення сутності та змісту понятійно-категоріального апарату, який дозволяє розкрити структуру та змістовні ознаки елементної бази регіоналізму.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ходяков, Д. А.
    Образовательная автономность или учебная автономия: к вопросу о дефиниции и структуре [Текст] / Д. А. Ходяков // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 6. - С. 21-27. - Библиогр.: с. 26 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
освітня автономність -- внутрішня мотивація -- адаптація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Підлипна, Людмила
    Казка в роботі практичного психолога та соціального педагога [Текст] / Людмила Підлипна // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 20. - С. 43-46. - Бібліогр.: с. 46
Рубрики: Казкотерапія--Практична психологія--Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
автономність -- казка -- активність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гаврилюк, О. А.
    Развитие автономности субъектов образовательного процесса при обучении иностранному языку в ВУЗе [Текст] / О. А. Гаврилюк // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 10. - С. 8-13. - Библиогр.: с. 13 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкти освітнього середовища -- автономність студента -- особистісно-професійний саморозвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Раєвнєва, Олена.
    Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг / О. Раєвнєва // Вища школа. - 2015. - № 9-10. - С. 109-126 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Менеджмент вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
автономність вищих навчальних закладів -- іміджева привабливість ВНЗ -- конкурентоспроможність ВНЗ -- система управління іміджевою привабливістю ВНЗ
Анотація: Розглядаються поняття іміджевої привабливості ВНЗ та зв’язок цього поняття з академічною автономією, що є її метою. Досліджено еволюцію автономії ВНЗ у світовому освітньому просторі, доведено, що автономія університетів є одним із важливих принципів розвитку ВНЗ у ХХІ ст. На підставі аналізу нового Закону України "Про вищу освіту" визначено цільові орієнтири розвитку системи вищої освіти в Україні. Запропонована класифікація цільових груп ВНЗ дозволила розробити систему факторів іміджевої привабливості та систему заходів з її посилення. Доведено, що іміджева привабливість є частиною загальної привабливості ВНЗ та формується і підтримується у межах іміджевої політики університету. На підставі застосування кібернетичного підходу розроблено схему системи управління іміджевою привабливістю ВНЗ. Подальші розробки цієї проблематики мають бути спрямовані на формування паспорта іміджевої політики ВНЗ та внутрішньокорпоративної системи гармонійного функціонування складових іміджевої привабливості універистету.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гурлєва, Тетяна.
    Автономність редактора друкованого видання: шлях до діалогу автора та читача [Текст] : наукові дослідження / Т. Гурлєва // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 9-17. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Дані емпіричного дослідження автономності автора: аналіз і обговорення
УДК
Рубрики: Психологічні дослідження--Редакційна робота--Преса
Кл.слова (ненормовані):
маніпулювання -- засоби діалогізації -- діалогічність тексту -- діалогічне спілкування -- вніб 3
Анотація: В статті розглядається роль редактора видання (рубрики), який готує до друку матеріали на психологічні теми.наводяться дані експериментального дослідження автономності як особистісної якості в редакторів вітчизняних наукових, науково-методичних, науково-популярних і полпулярних видань або окремих рубрик. Намічено перспективи конструктивних відносин авторів із громадянами в сучасних психотравмуючих умовах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Тицька, Яна.
    "Академічна доброчесність" та "академічна відповідальність" у забезпеченні якості освіти [Текст] / Яна Тицька // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 11. - С. 192-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Академічна доброчесність
Кл.слова (ненормовані):
заходи відповідальності -- академічна свобода -- автономність закладу вищої освіти
Анотація: У статті здійснено аналіз окремих положень оновленого законодавства, що регулює сферу освіти загалом і вищої освіти зокрема. Акцентується увага на основних новелах забезпечення якості освіти шляхом визначення понять "академічна доброчесність" та "академічна відповідальність". Окремо наголошується на недоліках правового регулювання визначення й застосування інституту "академічна відповідальність" як форми забезпечення "академічної доброчесності". Сформульовано основні напрями (заходи) щодо забезпечення академічної свободи та академічної доброчесності в рамках покращення якості освітнього процесу закладів вищої освіти в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Голуб, Іванна Юріївна.
    Вправи для розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей студентів на заняттях з іноземної мови [Текст] / І. Ю. Голуб // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 12-23
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
особистісно-орієнтовний підхід -- теорія "множинного інтелекту" -- автономність навчання
Анотація: У статті розглянуто можливості реалізації на заняттях з іноземної мови особистісно-зорієнтованого підходу до навчання за допомогою вправ з урахуванням індивідуальних психологічних та пізнавальних особливостей студентів. Для організації особистісно-зорієнтованого навчального процесу релевантними є положення теорії множинного інтелекту Г. Гарднера, який виділив сім типів інтелекту (вербально-лінгвістичний, логіко-математичний, візуально-просторовий, тілесно-кінестетичний, музичний, внутрішньоособистісний, міжособистісний) та стверджував, що кожній людині властивий її особливий інтелектуальний профіль, індивідуальне поєднання різних типів інтелекту. Переносячи це твердженння на колективний навчальний процес вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти, можна стверджувати, що ефективним є створення навчальних ситуацій, у яких, паралельно з розвитком іншомовної комунікативної компетентності, реалізуються різні природні нахили та пізнавальні здібності студентів. Тому в статті запропоновано вправи для занять з іноземної мови, у яких ураховано різні типи інтелекту тих, хто навчається. Для оптимізації навчального процесу рекомендується після виконання завдання, яке вимагало залучення певних типів інтелекту, проаналізувати зі студентами, який прийом вони застосовували для виконання завдання, які здібності допомогли їм успішно з ним справитись. Така рефлексія дасть змогу студентам усвідомити свої нахили і здібності, щоб у майбутньому, при можливості, застосовувати ті стратегії, які для них є найуспішнішими. Стаття пропонує шляхи для реалізації індивідуально-зорієнтованого підходу у вивченні іноземних мов: використовувати на занятті з іноземної мови вправи, що активізують різні типи інтелекту студентів і сприяють розвитку їхніх індивідуальних пізнавальних здібностей, та застосовувати під час виконання таких вправ рефлексію для розвитку усвідомлення студентами своїх індивідуальних навчальних стилів із подальшим свідомим застосуванням їх під час самостійного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Паранчук, Я. С.
    Дослідження електричного режиму дугової печі з нечіткою моделлю керування [Текст] / Я. С. Паранчук, Р. Я. Паранчук // Електротехніка і електромеханіка. - 2020. - № 4. - С. 30-36 : рис. - Бібліогр.: с. 35
УДК
Рубрики: Електричні печі--Електричний струм--Регулювання
Кл.слова (ненормовані):
автономність -- дисперсія -- електроди
Анотація: У статті запропоновано нечіткий закон керування електричним режимом (ЕР) дугової сталеплавильної печі(ДСП). Проведено комп'ютерні дослідження динаміки регулювання координат ЕР дугової печі ДСП-200. Результати досліджень показали, що при використанні нечіткого закону зменшуються дисперсія струмів дуг і питомі витрати електроенергії та зростає продуктивність дугової печі.


Дод.точки доступу:
Паранчук, Р. Я.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Коваліско, Наталія.
    Різноманітність і відносна автономність уявлень населення України про соціальну нерівність / Наталія Коваліско, Сергій Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - № 3. - С. 33-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціальна стратифікація--Соціальна нерівність--Різноманітність уявлень--Автономність уявлень--Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальна структура -- соціальна драбина -- клас -- статус
Анотація: У статті обґрунтовується підхід до сприйняття нерівності як до самодостатньої фактичності. На даних, отриманих в опитуванні за модулем «Соціальна нерівність–V» Міжнародного проєкту соціального дослідження (ISSP), показано, що різної категоричності оцінки респондентами нерівності відносяться до двох об'єктів: до країни загалом та до їхньої конкретної життєвої ситуації. Оскільки діапазон сприйняття завжди має прояв у межах від «глибокої нерівності» до «невизнання нерівності», остільки соціальний простір диференціюється на «світи нерівності», різні за масштабом.


Дод.точки доступу:
Макеєв, Сергій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)