Капко, Г. І.
    Психологічні основи педагогічного спілкування [Текст] / Г. І. Капко // Педагогічна майстерня. - 2015. - № 6. - С. 2-8 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Специфіка педагогічного спілкування ; Стилі педагогічного спілкування та їх технологіна характеристика ; Практичне заняття з теми ; Інтерпретація тексту
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогічне спілкування--Вчителі--Учні
Кл.слова (ненормовані):
авторитарний стиль -- ліберальний стиль -- демократичний стиль -- стиль викладання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мейжис, Ірина.
    Соціокультурні складові поняття безпеки в соціології [Текст] / Ірина Мейжис // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 37-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Національна безпека--Соціокультурні складові--Україна
Кл.слова (ненормовані):
свята -- ритуали пам’яті -- громадські акції -- авторитарний стиль -- демократія -- повсякденність -- ділове спілкування
Анотація: Розглянуто соціокультурні складові поняття безпеки як елементи опору будь-яким різновидам намагань її послабити за допомогою культурних чинників, ЗМІ та різних видів мистецтва шляхом негативного впливу на культурні та соціальні засади функціонування держави, а також на стиль і характер людських взаємин у суспільстві. Особливість соціокультурної системи Півдня і Сходу України пов’язана з історією їх заселення різними народами. Зокрема, до наявних грецьких, українських, болгарських і молдавських поселень у новоутворені міста Півдня додалися представники різних народів (німці, євреї, поляки та ін.), що суттєво вплинуло на формування соціальної культури міст, яка лише частково була пов’язана із Російською імперією. Разом із тим мовою міжетнічного спілкування стала саме російська як друга для абсолютної більшості населення. На підставі теорії Р. Колінза розглянуто соціокультурні складові поняття безпеки, які витлумачено як рівень залученості населення до різноманітних соціальних ритуалів, зокрема за доби колоніальної залежності України, а також як рівень довіри населення до центральної та регіональної гілок влади. Як соціокультурна складова розглядається здатність вивчення до опору зазіханням на безпечність існування соціуму за допомогою ЗМІ та різних видів мистецтва шляхом негативного впливу на культурні та соціальні засади функціонування суспільства, на стиль і характер людських взаємин (авторитарний або демократичний) у міжособистих і ділових контактах сучасників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Яворська, Тетяна
    Фаховий телетайп. Кілька питань для роздумів [Текст] / Тетяна Яворська // Інформатика (Шкільний світ). - 2018. - № 1. - С. 10-16. - Бібліогр.: с. 15
Рубрики: Професії--Вчитель--Психологія--Професіоналізм
Кл.слова (ненормовані):
демократичний стиль -- авторитарний стиль -- ліберальний стиль -- імідж вчителя
Анотація: В статті порушено питання яким повинен бути вчитель. Адже саме він веде по сходинках в доросле життя вченого, спеціаліста різних галузей, робітника. За те, яким він стане, несе відповіальність вчителя, тому що саме він закладає фундамент наукових знань: про життя, про світ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)