Артемьева, Г. Р.
    "Судьба беспощадна к человеку". Рассказ И. А. Бунина "Роман горбуна" в XI [Текст] : XI классе / Г. Р. Артемьева // Русская словесность. - 2011. - № 5. - С. 43-44 . - ISSN 0868-9539
Рубрики: Письменники російські, 19-20 ст.
   Зарубіжна література--Російська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- авторська позиція -- текстова компетенція -- Бунін І. О.


Дод.точки доступу:
Бунін, Іван Олексійович (російський, український та французький письменник, поет, перекладач ; 1870-1953) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Глеб, О.
    Проблема гендерних стосунків жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня" [Текст] / Оксана Глеб // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 36-39. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.3Укр
Рубрики: Українська література--Українка Леся (1871-1913 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
гендерні стосунки -- жіноча й чоловіча лінії поведінки -- драма -- поема -- авторська позиція
Анотація: У статті подано методичні поради вчителям з метою розкрити одну з найактуальніших проблем під час вивчення драматичних поем Лесі Українки. Автор акцентує увагу на використанні традиційних і нових видів роботи учнів з художнім текстом на уроці і в самостійній роботі.


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Хроменко, І.
    Філологічний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 8 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 9. - С. 2-7. - Бібліогр.: 3 назви. - Зміст: "Всё повторяю первый стих." / М. Цвєтаєва. "Стол накрыт на шестерых." / А. Тарковський.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
комплексний аналіз прозового твору -- жанр та жанрова форма твору -- архітектоніка тексту -- структура оповіді -- авторська позиція
Анотація: Восьме тренінгове заняття для учителів-словесників присвячено такому виду аналізу художнього твору, як філологічний. На підставі власного досвіду автора публікації визначено основні шляхи методики аналізу прозового, драматичного та ліричного творів. Пдкреслено важливе значення цього методу навчання,який сприяє глибокому осмисленню авторських орієнтирів у творі та дає багато шансів виховати учнів щирими прихильниками художнього слова.


Дод.точки доступу:
Квітка-Основ’яненко, Григорій Федорович (український прозаїк, драматург, журналіст, літературний критик і культурно-громадський діяч ; 1778-1843) \про нього\; Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\; Лондон, Джек (американський письменник, громадський діяч, соціаліст ; 1876-1916) \про нього\; Чехов, Антон Павлович (російський драматург і прозаїк ; 1860-1904) \про нього\; Діккенс, Чарльз (англійський письменник, романіст ; 1812-1870) \про нього\; Цвєтаєва, Марина Іванівна (1892-1941) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)