Драчевська, Р. Особливості взаємодії початкової й основної школи [Текст] / Раїса Драчевська, Людмила Сіреньок> // Початкова школа. - 2013. - № 6. - С. 47-48. Рубрики: Педагогіка--Процес навчання--Адаптація учнів Кл.слова (ненормовані): адаптація п'ятикласників -- початкова і основна школа -- наступність Анотація: В статті розглядається питання наступності початкової й основної школи. Дод.точки доступу: Сіреньок, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зозуля, Тетяна. Нарешті я - п'ятикласник! [Текст] : корекційно-розвивальна програма / Т. Зозуля> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 17/18. - С. 4-18. - Бібліогр.: с. 18.
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- адаптація п'ятикласників Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кунаєва, Н. О. Я - школяр! Я - п'ятикласник [Текст] / Н. О. Кунаєва> // Позакласний час. - 2018. - N 9. - С. 21-32 : ілюстр. Рубрики: Адаптація--Психологічна--Учні-п'ятикласники Кл.слова (ненормовані): Адаптація п'ятикласників Анотація: Початок навчання у 5-ому класі - особливий етап у шкільному житті дитини. Перед кожним учнем стоїть завдання - адаптації до незвичних умов навчання: до безлічі навчальних предметів, до нових вчителів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |