Степашко, Володимир.
    Морально-етичні засади інноваційної освітньо-наукової діяльності [Текст] / Володимир Степашко // Університет. - 2011. - № 5. - С. 84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 72
Рубрики: Наука--Етика--Вчені--Україна
Кл.слова (ненормовані):
академічна свобода -- моральна відповідальність -- кодекс етики -- кодекс честі вченого
Анотація: У статті висвітлено морально-етичні засади освітньо-наукової діяльності як головної умови формування індивідуальної свідомості та соціальної відповідальності вченого.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Хоружа, Людмила.
    Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи / Л. Хоружа // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 9-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48(4УКР)
Рубрики: Вища освіта--Професійна компетентність викладача
Кл.слова (ненормовані):
наукова етика -- етичні норми -- етичні принципи -- наукова діяльність викладача -- етичний кодекс ученого -- академічна свобода
Анотація: У статті розглядаються нормативні основи наукової етики викладача вищої школи в умовах академічних свобод та автономії. Проаналізовані положення Етичного кодексу вченого України, визначені етичні принципи наукової діяльності викладача у різних сферах: наукового знання, наукового співтовариства, соціальної та екзистенційної свободи і відповідальності. Подано результати соціологічного опитування викладачів щодо їхньої обізнаності зі стандартами наукової етики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Тицька, Яна.
    "Академічна доброчесність" та "академічна відповідальність" у забезпеченні якості освіти [Текст] / Яна Тицька // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 11. - С. 192-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Академічна доброчесність
Кл.слова (ненормовані):
заходи відповідальності -- академічна свобода -- автономність закладу вищої освіти
Анотація: У статті здійснено аналіз окремих положень оновленого законодавства, що регулює сферу освіти загалом і вищої освіти зокрема. Акцентується увага на основних новелах забезпечення якості освіти шляхом визначення понять "академічна доброчесність" та "академічна відповідальність". Окремо наголошується на недоліках правового регулювання визначення й застосування інституту "академічна відповідальність" як форми забезпечення "академічної доброчесності". Сформульовано основні напрями (заходи) щодо забезпечення академічної свободи та академічної доброчесності в рамках покращення якості освітнього процесу закладів вищої освіти в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Закон України "Про освіту" про те, що можуть і повинні робити вчителі [Текст] / матеріал підгот. Анастасія Затворницька // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагоги--Правовий захист--Україна
Кл.слова (ненормовані):
права людини -- академічна свобода -- підвищення кваліфікації -- освітні програми -- відпустки -- умови праці -- освітній процес


Дод.точки доступу:
Затворницька, Анастасія \підгот.\