Гриб, С. Шляхи реалізації науково - методичної проблеми школи [Текст] / Світлана Гриб> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. - № 8 (серпень). - С. 24-32. - Бібліогр.: с. 32 Рубрики: Освіта Педагогіка Виховання Кл.слова (ненормовані): науково-методична проблема -- алгоритм роботи -- перспективність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Романовская, О. Е. Подготовка будущих учителей иностранного языка к работе с аунтетичным музыкально-поэтическим фольклором [Текст] / О.Е. Романовская> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 5. - С. 69-75. - Библиогр.: с. 75 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Методична робота з молодими учителями (викладачами)--Вища школа Кл.слова (ненормовані): спецкурс -- методична компетенція -- алгоритм роботи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Фартух, Лариса. Традиції й новаторські зрушення в поезії кінця ХІХ-початку ХХ ст. [Текст] : цикл уроків. 10-й клас / Л. Фартух> // Світова література. Шкільний світ. - 2016. - № 1. - С. 30-70 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Всесвіт - лише галерея символів". Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ - початку ХХ століття ; "Найкращий поет свого часу". Світ поезії Поля Верлена. Сугестія як важливий художній засіб символістської поезії ; "Людина з підметками з вітру" Артюр Рембо. Художній аналіз твору "П'яний корабель" ; "Алхімік слова". Художній аналіз поезій Артюра Рембо "Відчуття", "Голосівки" ; Захист творчих проектів на тему "Символізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ - початку ХХ століття" Рубрики: Зарубіжна література--Викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фартух, Л. А. Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Л. А. Фартух> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6/7. - С. 27-31. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): ейдотехніка -- доцільність використання ейдос-конспекту -- форма -- зміст -- алгоритм роботи -- "Різдвяна пісня у прозі" Ч. Діккенса -- шлях духовного переродження Скруджа -- учнівські ейдос-конспекти Анотація: У статті зосереджено увагу на ейдотехніці - навчальній технології, метою якої є формування вмінь запам'ятовування і відтворення отриманої інформації, розвиток образного мислення учнів, збагачення їхньої емоційної сфери. Охарактеризовано ейдос-коспект як один із варіантів використання елементів ейдотехніки на уроках зарубіжної літератури, його основні види та алгоритм роботи над ним. Надано зразки учнівських ейдос-конспектів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Крупа, Ольга. GoPollock. Цікава технологія на уроці математики [Текст] / Ольга Крупа> // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 9. - С. 19-23 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 23 Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--Новітні технології навчання Кл.слова (ненормовані): онлайн-сервіс -- ресурс -- технічні вимоги до ресурсу -- типи запитань -- використання математичних формул -- сюжети динамічних історій -- алгоритм роботи -- робота з ресурсом -- формування в учнів навичок -- медіаграмотність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |