88
Т 19


    Тарасова, Т.
    Ранній дитячій аутизм [Текст] : проблеми діагностики та корекції / Т. Тарасова // Психолог (Шкільний світ). - 2010. - N 34. - С. 30-33.
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Цирфа, Юлія.
    Зазирнути до нейролабораторії свідомості. [Текст] : Розмова з українською художницею Тетяною Гершуні / Юлія Цирфа // Віче. - 2011. - № 11. - С. 70-71
Рубрики: Художнє мистецтво--Аутизм
   Аутизм--Образне мислення

Анотація: Розмова з українською художницею Тетяною Гершуні, яка є куратором проекту "Аут-2011". Цей проект охоплює тему аутичної свідомості та її творчі можливості, проблеми нейрорізноманітності загалом, нестандартного мислення та досліджує його прояви в галузі образотворчого мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ротай, Н.
    Вихід із глибокої ізоляції. Без навчання і спілкування з однолітками дитина-аутист може вирости інвалідом, а пішовши до звичайної школи - генієм [Текст] / Н. Ротай // Україна молода. - 2012. - 14 берез.(№ 42). - С. 10
ББК 74.5
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Аутизм

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Коляда, Г.
    Методи соціально-психологічної допомоги дітям з розладами зі спектру аутизму [Текст] / Г. Коляда // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 95-96. - Бібліогр.: с. 96
Рубрики: Психологія--Психічний розвиток--Діти
Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- сенсорна інтеграція -- поведінкова терапія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Барон-Коэн, Саймон.
    Аутизм и техническое мышление [Текст] / Саймон Барон-Коэн // В мире науки. - 2013. - № 1. - С. 48-52 : фотоил. - Библиогр.: с. 52
ББК 72 + 5
Рубрики: Наука--Біологія--США
   Хвороби--Аутизм

Кл.слова (ненормовані):
психопатологічний розвиток -- феномен кремнієвої долини -- чоловічий розум

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Осипчук, Наталія.
    Цей крихкий світ дитинства [Текст] / Н. Осипчук // Демократична Україна. - 2013. - 24 трав.(№ 21)
ББК 5 + 88.8
Рубрики: Діти--Аутизм
   Громадські організації--Інваліди--Діти--Україна

   Дитяча психологія--Діти з особливими потребами



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кукшинова, О.
    Психофизические особенности нарушения речи / О. Кукшинова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 41-43
ББК 74.5
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія
   Спеціальна педагогіка--Діти з емоційно вольовими порушеннями та з аутизмом

Кл.слова (ненормовані):
дети-логопаты -- дисграфия -- дислексия -- коррекционно-педагогическая работа -- аутизм
Анотація: Раскрыты психофизические особенности нарушения речи, предложены основные виды коррекционно-педагогической помощи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кулик, Володимир
    Аутичні діти: які вони? [Текст] / Володимир Кулик // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 17. - С. 30-32. - Бібліогр.: с. 32
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Аутичні діти
Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- РСА -- спектр аутизму


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лэнг, Николас.
    Помощь детям с аутизмом [Текст] / Николас Лэнг, Кристофер Макдугл // В мире науки. - 2013. - № 12. - С. 72-78 : фот. цв. - Пер. М.С.Багоцкая. - Библиогр. в конце ст.
ББК 5
Рубрики: Медицина--Нейробіологія--Аутизм
Анотація: Аутизм, остается медицинской загадкой, для него нет какого-либо явного способа лечения, однако существуют методики, которые могут улучшить ситуацию в долгосрочной перспективе.


Дод.точки доступу:
Макдугл, Кристофер

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Любенко, В.
    Они могут жить полноценно [Текст] / Виктор Любенко // Деснянка. - 2014. - 23 січ. (№ 4) . - С. 5 . - ISSN 2075-6860
ББК 5
Рубрики: Діти із затримкою психічного розвитку
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- аутизм -- ДЦП
Анотація: Розповідь Чернігівського Центру розвитку дитини «Янголятко» для адаптації хворих на ДЦП, синдром Дауна, аутизм.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)





    Скрипник, Тетяна.
    Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [Текст] / Тетяна Скрипник // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.3
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
   Шкільний психолог--Психологічний супровід--Аутичні діти

Анотація: В статті автор зупиняється не на організаційних завданнях, а зосереджується на змісті й алгоритмі діяльності психолога у спільному процесі супроводу дитини з аутизмом в освтньому просторі. Поданий матеріал- результат досвіду, отриманого під час навчання за кордоном і внаслідок практичної діяльності, спрямованої на розбудову та впровадження моделі дієвого психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в навчальних закладах.





    Труфанова, Евгения Владимировна.
    "Особые дети": корректирующие методики и сказкотерапия [Текст] / Е. В. Труфанова // Библиотечное дело. - 2012. - № 8. - С. 2-4 : фот. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1727-4893
ББК 78.373.67
Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Люди з обмеженими можливостями--Діти--Росія
Кл.слова (ненормовані):
особливі діти -- соціальні проблеми дітей -- залучення до читання -- аутизм
Анотація: О коррекционно-развивающей работе по приобщению социально незащищенных детей к чтению.


Все экземпляры списаны




    Скрипник, Т.
    Підтримати, допомогти, спрямувати : корекційно-розвивальна робота з аутичними дітьми [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 12-15
УДК
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
   Педагогіка--Спеціальна освіта

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- корекційно-розвивальна робота -- аутизм -- Педагогіка. Педагогічні науки
Анотація: Стаття присвячена особливостям корекційно-розвивальної роботи з аутичними дітьми, яка має ґрунтуватися на системному підході, що передбачає спланований психолого-педагогічний вплив на дитину, її родину та зовнішнє середовище.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74.5


    Супрун, Г.
    Маленькі неслухи: як не прогледіти і не помилитися [Текст] / Ганна Супрун // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 16-17
ББК 74.5
Рубрики: Корекційна педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Дефектологія

   Аутизм

Кл.слова (ненормовані):
складні діти -- важковиховні діти
Анотація: Подано поради фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Скрипник, Т.
    Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.5
Рубрики: Педагогіка--Дефектологія
   Корекційна педагогіка

   Аутизм

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- молодші школярі -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція -- супровід
Анотація: У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з аутизмом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з аутизмом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Батюк, Наталя.
    Корекція пізнавальної сфери учнів [Текст] : цикл занять / Н. Батюк // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 5/6. - Вкладка - с. 1-71 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Аутизм
Кл.слова (ненормовані):
розумова діяльність -- психічні процеси -- аутизм -- вніб 3
Анотація: Робота психолога з дітьми із затримкою психічного розвитку й дітьми-аутистами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лось, Елена.
    Рожденные гениями [Текст] / Елена Лось // Сегодня. - 2017. - № 5. - С. 12
Рубрики: Психічні розлади
Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- синдром аспергера -- психіатрія
Анотація: Статья о психическом расстройстве синдроме Аспергера.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чуприков, А. П.
    Що треба знати про аутизм? [Текст] / А. П. Чуприков // Українське слово. - 2017. - 17-22 трав. (№ 20). - С. 10 : ил.
Рубрики: Психіатрія--Аутизм
Анотація: Аутизм - в перекладі з латинської autos - занурення у себе. Це загальний розлад психологічного характеру, що спричиняє запізнення у формуванні основних поведінкових навичок.Уникнути аутизму або вилікувати його неможливо. Але своєчасна діагностика і лікарське втручання особливо важливе. Серед видатних аутистів відомі Білл Гейтс, Ісаак Ньютон, Альберт Ейнштейн, Стівен Спілберг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гриш, Н. І.
    Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 9-15
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: В організації роботи з дітьми-аутистами розглядають два основні напрямки, теоретичні та практичні дослідження яких важливі для розвитку і адаптації дитини до реального життя: порушення поведінки та затримка у психічному розвитку. Оскільки в разі аутизму формуються особистісні аномалії, що поєднуються з розладами поведінки і порушенням розумового розвитку, виникає необхідність корекційної роботи у згаданих напрямках.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гриш, Н. І.
    Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 4 (квітень). - С. 13-19 : ілюстр.
Рубрики: Аутизм
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: У статті розглянуто причини виникнення аутизму, диференціація та механізми аутизму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)