Поспелов, А. С.
    Образовательные стандарты третьего поколения: взгляд из вуза [Текст] : образование: ракурсы и грани, образовательные стандарты и компетенции выпускников / А. С. Поспелов, С. Г. Кальней, Т. А. Олейник // вестник Alma mater (вестник высшей школы). - 2010. - N 2. - С. 9-17. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383
ББК 74
Рубрики: Магістри
   Бакалаври

   Вищі навчальні заклади

   Російська Федерація


Дод.точки доступу:
Кальней, С.Г.; Олейник, Т.А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Проценко, Олександр.
    Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення : Одеському державному економічному університету 90 років / Олександр Проценко, Олена Русєва // Вища школа. - 2011. - № 4. - С. 34-41
Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Навчальний процес
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- бакалаври -- магістри -- навантаження -- економічна освіта -- якість освіти -- управління навчальним процесом -- науково-дослідна робота
Анотація: Розглянуті особливості організації навчального процесу з урахуванням вимог Болонського процесу. Розкрито зміст реструктуруваня та адаптації робочих навчальних планів бакалаврів та магістрів за напрямами підготовки, з визначенням навантаження у кредитах ECTS.


Дод.точки доступу:
Русєва, Олена
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гулаков, С. В.
    Подготовка кадров на сварочном факультете ПГТУ [Текст] / С. В. Гулаков, В. А. Шаферовский // Автоматическая сварка. - 2011. - № 8. - С. 3-5. - Библиогр.: с. 5
Рубрики: Зварювальне виробництво--Спеціалісти
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- бакалаври -- магістри


Дод.точки доступу:
Шаферовский, В. А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Даминова, С. О.
    Сферы, темы и ситуации иноязычного общения как компоненты содержания обучения бакалавров и магистров в системе высшего образования [Текст] / С.О. Доминова // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 6. - С. 88-94. - Библиогр.: с. 94 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
магістри -- бакалаври -- зміст навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Хуторецкий, В. М.
    Чему стоит учиться? Американский опыт [Текст] / В. М. Хуторецкий // Химия и жизнь- ХХI век. - 2013. - № 6. - С. 13-17 : табл . - ISSN 1727-5903
Рубрики: Освіта--США
Кл.слова (ненормовані):
заробітна плата -- бакалаври -- статистика -- університети -- робочі місця
Анотація: Статья посвящена образованию в США.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Сукиасян, Э. Р.
    Библиотечное образование в США: динамика развития [Текст] / Э. Р. Сукиасян // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 10. - С. 26-31. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-9765
УДК
ББК 78.0р30(7Сое)
Рубрики: Бібліотечна справа --Професійна освіта--США
Кл.слова (ненормовані):
кваліфікаційні категорії в бібліотеках -- бакалаври з бібліотечних технологій -- бакалаври з медіатехнологій


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Соколов , А. В.
    О бедном магистре замолвите слово [Текст] / А. В. Соколов // Научные и технические библиотеки. - 2012. - № 10. - С. 5-15 . - ISSN 0130-9765
ББК 78.3р
Рубрики: Бібліотечна справа--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
болонський процес -- бібліотечно-інформаційна освіта -- стандарти -- бакалаври -- бібліотечна магістратура -- професійні компетенції
Анотація: Рассмотрено содержание Болонского процесса в российском библиотечно-информационном образовании. Проанализирован Федеральный государственный стандарт по подготовке магистров в области библиотечно-информационной деятельности. Обоснована необходимость создания научно-интегрального учебного пособия для магистрантов.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)





Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Федорчук, І. В.
    Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія) [Текст] / І. В. Федорчук // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 176-181. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічна освіта--Студенти--Дослідницька діяльність--Зарубіжний досвід--Азербайджан--Вірменія--Грузія
Кл.слова (ненормовані):
майбутні педагоги -- дослідницькі вміння -- дослідницький елемент -- дослідницький компонент -- дослідницька педагогічна діяльність -- вчителі-бакалаври -- студенти-магістри
Анотація: У статті розглянуто особливості дослідницької діяльності студентів педагогічних спеціальностей в країнах кавказького регіону. Охарактеризовано основні види та форми організації дослідницької роботи майбутніх учителів у бакалаврських та магістерських програмах. Проаналізовано дослідницький компонент змісту навчально-пізнавальної діяльності студентів.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Котковець, Аліна Леонідівна.
    Підходи до оргацізації контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки [Текст] / А. Л. Котковець // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 8-13
Рубрики: Вища освіта--Англійська мова--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
професійно орієнтований підхід -- майбутні бакалаври з прикладної механіки -- контроль
Анотація: Здійснення ефективного контролю сформованості англомовної лексичної компетентності вимагає правильного вибору підходів до його організації. У статті проаналізовано основні підходи до організації контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки та висвітлено головні принципи, що забезпечують їх ефективну реалізацію. Комунікативно-діяльнісний підхід передбачає здійснення контролю сформованості англомовної лексичної компетентності у змодельованих ситуаціях спілкування шляхом застосування контрольних завдань комунікативного характеру. Реалізація цього підходу безпосередньо пов'язана із дотриманням провідного методичного принципу комунікативності, а також низки спеціальних методичних принципів, що йому підпорядковані. Здійснення контролю сформованості англомовної лексичної компетентності на засадах особистісно-діяльнісного підходу має на меті формування гармонійної особистості, професійно компетентного та автономного майбутнього бакалавра з прикладної механіки, здатного самостійно вчитися та контролювати результати навчальної діяльності, що вимагає дотримання зокрема і загального методичного принципу розвитку автономності студентів. Розробка методики контролю сформованості англомовної лексичної компетентності з урахуванням засад рефлексивного підходу передбачає активне використання форм та засобів самоконтролю, які спиятимуть рефлексії, зокрема самостійної перевірки тестових завдань за допомогою ключів, залучення мобільних додатків для самоконтролю та самооцінки лексичних знань та навичок, використання листків для самооцінювання, анкет, мовного портфелю тощо. Професійно орієнтований підхід до організації контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки вимагає дотримання загального методичного принципу професійної спрямованості англомовного навчального спілкування, а зокрема і спеціального методичного принципу професійної орієнтації контрольних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)