Кашуба, О. М.
    Інформаційне забезпечення безперервної освіти як складової ринку освітніх послуг [Текст] / Кашуба О. М. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 192-197. - Бібліогр.: с. 196-197 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Освіта
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- самоосвіта дорослих -- інформатизація суспільства -- інформаційне забезпечення безперервної освіти -- бібліотеки -- дистанційне навчання -- віртуальний університет

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Стародубцев, В. А.
    Персональная коммуникационная сфера в потоке жизни [Текст] / В. А. Стародубцев // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 76-79. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.580.68
Рубрики: Суспільство--Наука--Освіта--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
межособистісні комунікації -- безперервна освіта -- самоорганізація -- відкриті системи -- персональні освітні сфери
Анотація: Исследуется связь развития сетевой коммуникационной среды с проблемой адаптации человека к происходящим технологическим и социальным изменениям путем создания системы непрерывного образования в потоке жизни.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гатальская, Е. А.
    Болонский процесс и непрерывное профессиональное образование в России [Текст] / Е. А. Гатальская // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 96-97
ББК 74.04
Рубрики: Болонський процес--Вища школа--Реформи освіти--Росія
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- безперервна освіта -- професійна освіта -- інформаційно-педагогічний простір -- освітні стандарти
Анотація: Рассмотрены унификация образовательных стандартов и совершенствование технологий обучения в рамках Болонского процесса. Показаны возможности реализации парадигмы "учение через всю "жизнь" на примере Высшей школы народных искусств.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Коваленко, О.
    Проблеми наступності дошкільної і початкової освіти. Теоретико-методологічний аспект [Текст] / О. Коваленко // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 48 (грудень). - С. 3-6. - Бібліогр.: с. 6
ББК 74.102 + 74.200
Рубрики: Дошкільна освіта--Початкова освіта--Наступність
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- педагогічна категорія -- молодші школярі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Іванова, Ольга.
    Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання [Текст] / О. Іванова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 77-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Економічна
   Вища освіта--Професійна підготовка

   Вища освіта--Навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- активне навчання -- безперервна освіта -- методи активізації -- соціально-освітній проект -- економічні знання -- мотивація
Анотація: Проблема активізації пізнавальної діяльності студентів розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійстенні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ратушинська, А.
    Педагогічні умови розвитку професійних якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти [Текст] / Анастасія Ратушинська // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 12-15. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- особиста програма -- пізнавальна діяльність -- безперервна освіта -- савдосконалення -- імідж -- творчість -- самоаналіз -- рефлексія -- професіоналізм
Анотація: Створення педагогічних умов сприяє підвищенню рівня готовності вчителя до самоосвіти, що виражається в посиленні творчої активності, поглибленні пізнавального інтересу, у виникненні нового ставлення до себе, своїх можливостей і здібностей, у формуванні позитивної "Я-концепції".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Партута, Ганна.
    Адаптація до навчання в першому класі. Проект спільної роботи ДНЗ та НВК [Текст] / Ганна Партута // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2013. - № 13. - С. 10-11
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Адаптація
Кл.слова (ненормовані):
дитячий садочок -- безперервна освіта -- психолог


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чибісова, Наталія.
    Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 95-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Виховання
   Вища освіта--Приватна

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- безперервна освіта -- виховання -- виховна робота -- студентська молодь -- форми виховної роботи -- методи виховної роботи
Анотація: Розглядаються питання організації виховної роботи у приватних ВНЗ України. Виховна робота визначається як пріоритетний напрям діяльності приватних вищих навчальних закладів, що підтверджується певними традиціями та ритуалами, особливими формами і методами виховної роботи, які склалися в окремих закладах освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Bochenska-Wlostowska, Katarzyna.
    Die kompetenz der arbeitnehmer auf dem arbeitsmarkt in alternden gesellschaften in Polend und Deutscyland [Компетентність працівників на ринку праці у старіючому суспільстві у Польщі та Німеччині] [Text] / Katarzyna Bochenska-Wlostowska, Anna Bochenska-Brandt // Демографія та соціальна економіка. - 2014. - № 2. - S124-134 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 60.550.44
Рубрики: Соціологія праці
   Соціально-трудові відносини

   Ринок праці

   Німеччина
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- андрагогика -- старіння населення
Анотація: Компетентність працівників на ринку праці у старіючому суспільстві у Польщі та Німеччині - порівняний аналіз цих двох країн.


Дод.точки доступу:
Bochenska-Brandt, Anna

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



373-056.45
К 18


    Камишин, Володимир.
    Проектування освітньо-інформаційного середовища ідентифікації і розвитку обдарованості [Текст] : педагогіка школи / В. Камишин // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- загальнолюдські цінності -- природні задатки -- особистісний розвиток -- освітній розвиток -- моделі -- обдаровані діти -- освітньо-інформаційне середовище
Анотація: Автор статті проектує освітньо-інформаційне середовище майбутнього нашої країни, яке може виховати його еліту. Описує програми і умови, необхідні для реалізації. Така модель освіти обдарованих дітей може принести нашій державі процвітання і шану в світі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Жеребило, В.
    Інформаційно-методичний супровід безперервної освіти педагогів / В. Жеребило // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - №9/10. - С. 59-61 : табл.
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Вища освіта--Підвищення кваліфікації

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- інформаційно-методичний супровід
Анотація: Розкрито зміст поняття "безперервна освіта", ознайомлено з досвідом ефективної педагогічної діяльності вчителів Красненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Донецької області. Представлено комплексну модель системи інформаційно-методичного супроводу педагогічних кадрів з метою розвитку професійної майстерності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Стратегія Української бібліотечної асоціації на 2015-2018 роки [Текст] / розробники: І.О. Шевченко, В. С. Пашкова, В.В. Зауменна та ін. // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2015. - № 2. - С. 50-52
УДК
ББК 78
Рубрики: Українська бібліотечна асоціація
   Громадські організації--Бібліотеки--Україна

Кл.слова (ненормовані):
місія -- цінності -- трансформація бібліотечно-інформаційної сфери -- безперервна освіта -- адвокація -- моніторинг -- вніб1


Дод.точки доступу:
\про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)





Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Honcharova-Ilina, T.
    Basic strategies of teaching adults foreign languages in terms of andragogy [Текст] / T. Honcharova-Ilina // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 229-232. - англ. мовою. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5
Рубрики: Методика вивчення іноземних мов
   Безперервна освіта

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- дорослі учні -- мотивація -- безперервна освіта
Анотація: У статті пропонуються базові стратегії навчання дорослих іноземним мовам у світі андрагогіки


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Дзвінчук, Д. І.
    Освітні тренди ХХІ століття [Текст] / Д. І. Дзвінчук // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 3 (21). - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні технології--Освітні технології
   Навчально-виховний процес--Інноваційні технології

   Педагогічні інновації

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
освітні тренди -- безперервна освіта -- інтелектуалізація -- діджиталізація -- освітні новації
Анотація: Розглянуто сучасні тренди розвитку людського капіталу та їхній вплив на стан системи освіти.


Дод.точки доступу:
Озьмінська, І. Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)