Кашуба, О. М. Інформаційне забезпечення безперервної освіти як складової ринку освітніх послуг [Текст] / Кашуба О. М.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 192-197. - Бібліогр.: с. 196-197 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Освіта Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- самоосвіта дорослих -- інформатизація суспільства -- інформаційне забезпечення безперервної освіти -- бібліотеки -- дистанційне навчання -- віртуальний університет Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Стародубцев, В. А. Персональная коммуникационная сфера в потоке жизни [Текст] / В. А. Стародубцев> // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 76-79. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Суспільство--Наука--Освіта--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): межособистісні комунікації -- безперервна освіта -- самоорганізація -- відкриті системи -- персональні освітні сфери Анотація: Исследуется связь развития сетевой коммуникационной среды с проблемой адаптации человека к происходящим технологическим и социальным изменениям путем создания системы непрерывного образования в потоке жизни. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гатальская, Е. А. Болонский процесс и непрерывное профессиональное образование в России [Текст] / Е. А. Гатальская> // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 96-97 Рубрики: Болонський процес--Вища школа--Реформи освіти--Росія Кл.слова (ненормовані): Болонський процес -- безперервна освіта -- професійна освіта -- інформаційно-педагогічний простір -- освітні стандарти Анотація: Рассмотрены унификация образовательных стандартов и совершенствование технологий обучения в рамках Болонского процесса. Показаны возможности реализации парадигмы "учение через всю "жизнь" на примере Высшей школы народных искусств. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коваленко, О. Проблеми наступності дошкільної і початкової освіти. Теоретико-методологічний аспект [Текст] / О. Коваленко> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 48 (грудень). - С. 3-6. - Бібліогр.: с. 6 Рубрики: Дошкільна освіта--Початкова освіта--Наступність Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- педагогічна категорія -- молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Іванова, Ольга. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання [Текст] / О. Іванова> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 77-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Економічна Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): пізнавальна діяльність -- активне навчання -- безперервна освіта -- методи активізації -- соціально-освітній проект -- економічні знання -- мотивація Анотація: Проблема активізації пізнавальної діяльності студентів розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійстенні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ратушинська, А. Педагогічні умови розвитку професійних якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти [Текст] / Анастасія Ратушинська> // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 12-15. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): конкурентоспроможність -- особиста програма -- пізнавальна діяльність -- безперервна освіта -- савдосконалення -- імідж -- творчість -- самоаналіз -- рефлексія -- професіоналізм Анотація: Створення педагогічних умов сприяє підвищенню рівня готовності вчителя до самоосвіти, що виражається в посиленні творчої активності, поглибленні пізнавального інтересу, у виникненні нового ставлення до себе, своїх можливостей і здібностей, у формуванні позитивної "Я-концепції". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Партута, Ганна. Адаптація до навчання в першому класі. Проект спільної роботи ДНЗ та НВК [Текст] / Ганна Партута> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2013. - № 13. - С. 10-11 Рубрики: Дитяча психологія--Адаптація Кл.слова (ненормовані): дитячий садочок -- безперервна освіта -- психолог Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чибісова, Наталія. Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 95-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Виховання Вища освіта--Приватна Кл.слова (ненормовані): освіта -- безперервна освіта -- виховання -- виховна робота -- студентська молодь -- форми виховної роботи -- методи виховної роботи Анотація: Розглядаються питання організації виховної роботи у приватних ВНЗ України. Виховна робота визначається як пріоритетний напрям діяльності приватних вищих навчальних закладів, що підтверджується певними традиціями та ритуалами, особливими формами і методами виховної роботи, які склалися в окремих закладах освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Bochenska-Wlostowska, Katarzyna. Die kompetenz der arbeitnehmer auf dem arbeitsmarkt in alternden gesellschaften in Polend und Deutscyland [Компетентність працівників на ринку праці у старіючому суспільстві у Польщі та Німеччині] [Text] / Katarzyna Bochenska-Wlostowska, Anna Bochenska-Brandt> // Демографія та соціальна економіка. - 2014. - № 2. - S124-134 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціологія праці Соціально-трудові відносини Ринок праці Німеччина Польша Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- андрагогика -- старіння населення Анотація: Компетентність працівників на ринку праці у старіючому суспільстві у Польщі та Німеччині - порівняний аналіз цих двох країн. Дод.точки доступу: Bochenska-Brandt, Anna Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
373-056.45 К 18 Камишин, Володимир. Проектування освітньо-інформаційного середовища ідентифікації і розвитку обдарованості [Текст] : педагогіка школи / В. Камишин> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- загальнолюдські цінності -- природні задатки -- особистісний розвиток -- освітній розвиток -- моделі -- обдаровані діти -- освітньо-інформаційне середовище Анотація: Автор статті проектує освітньо-інформаційне середовище майбутнього нашої країни, яке може виховати його еліту. Описує програми і умови, необхідні для реалізації. Така модель освіти обдарованих дітей може принести нашій державі процвітання і шану в світі. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Жеребило, В. Інформаційно-методичний супровід безперервної освіти педагогів / В. Жеребило> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - №9/10. - С. 59-61 : табл. Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність Вища освіта--Підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- інформаційно-методичний супровід Анотація: Розкрито зміст поняття "безперервна освіта", ознайомлено з досвідом ефективної педагогічної діяльності вчителів Красненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Донецької області. Представлено комплексну модель системи інформаційно-методичного супроводу педагогічних кадрів з метою розвитку професійної майстерності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Стратегія Української бібліотечної асоціації на 2015-2018 роки [Текст] / розробники: І.О. Шевченко, В. С. Пашкова, В.В. Зауменна та ін.> // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2015. - № 2. - С. 50-52
Рубрики: Українська бібліотечна асоціація Громадські організації--Бібліотеки--Україна Кл.слова (ненормовані): місія -- цінності -- трансформація бібліотечно-інформаційної сфери -- безперервна освіта -- адвокація -- моніторинг -- вніб1 Дод.точки доступу: \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |
Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Honcharova-Ilina, T. Basic strategies of teaching adults foreign languages in terms of andragogy [Текст] / T. Honcharova-Ilina> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 229-232. - англ. мовою. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика вивчення іноземних мов Безперервна освіта Кл.слова (ненормовані): андрагогіка -- дорослі учні -- мотивація -- безперервна освіта Анотація: У статті пропонуються базові стратегії навчання дорослих іноземним мовам у світі андрагогіки Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Дзвінчук, Д. І. Освітні тренди ХХІ століття [Текст] / Д. І. Дзвінчук> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 3 (21). - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічні технології--Освітні технології Навчально-виховний процес--Інноваційні технології Педагогічні інновації Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): освітні тренди -- безперервна освіта -- інтелектуалізація -- діджиталізація -- освітні новації Анотація: Розглянуто сучасні тренди розвитку людського капіталу та їхній вплив на стан системи освіти. Дод.точки доступу: Озьмінська, І. Д. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |