65.050
К 16


   
    Как сБРЕНДИТЬ? Мировые и отечественные тенденции брендинга [Текст] // Бизнес. - 2005. - №15. - С. 65-88
ББК 65.050

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- то

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)



65.050
К 93


    Курячая, Е.
    Брендинг-Just do it [Текст] / Е. Курячая // Бизнес. - 2005. - №51. - С. 54-56
ББК 65.050

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- то

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Андрощук, Г.
    Рейтинг національних брендів [Текст] / Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність. - 2011. - № 9. - С. 29-44 : табл. - Бібліогр.: с. 44 . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Інтелектуальна власність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренди -- торговельні марки -- конкуренція -- комерційні найменування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шрамко, І.
    Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати [Текст] / І. Шрамко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 45-46
Рубрики: Торгівельна марка
   Бренд

   Маркетинг--Чехія

Анотація: У статті надано інформацію про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Кейс компанії Єврокар [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 29-37 : ил.
ББК 65.471
Рубрики: Рекламні комунікації--Сексизм
   Реклама автомобілів--Сексизм

   Реклама компанії "Єврокар"

Кл.слова (ненормовані):
Бренди
Анотація: Успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Чуприна, Алексей.
    Суперавто MASERATI: cпортивная роскошь [Текст] / А. Чуприна // Персонал. - 2012. - № 1. - С. 64-72 : фотогр. кол.
ББК 39.33
Рубрики: Автомобільний транспорт--Італійські автомобільні бренди--Мазераті
Анотація: Головні цінності Maserati - стиль, спортивність, елегантність, роскіш та висока якість ручної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Крук, М.
    Важливість захисту торговельних марок в Україні [Текст] / Марина Крук // Інтелектуальна власність. - 2012. - № 5. - С. 21-25 . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Інтелектуальна власність--Авторське право--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренди -- торгові марки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Андрощук, Г.
    Рейтинг найдорожчих брендів Європи [Текст] / Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність. - 2012. - № 8. - С. 40-44 : ілюстр . - ISSN 1608-6422
Рубрики: Інтелектуальна власність--Бренд--Європа
Кл.слова (ненормовані):
торгові бренди -- індивідуальні торгові бренди -- торгові марки -- патенти

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Florek, M.
    Defining place brand identity: methods and determinants of application [Text] / Magdalena Florek, Karolina Janiszewska // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - P543-553 : рис. - Бібліогр.: с. 553 . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормовані):
топографічні бренди -- агломерація


Дод.точки доступу:
Janiszewska, K.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Kim, R. B.
    Effects of brand experience on brand trust, brand satisfaction & brand loyalty: building spa brands in South Korea [Text] / R. B. Kim, D. H. Yoon, Ch. Yan // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 6. - Р. 182-189 : табл. - Бібліогр.: 11 назв
Рубрики: Економіка торгівлі--Маркетинг--Бренди з власними лініями одягу--Довіра до бренду -- Досвід покупки--Південна Корея
Анотація: У статті проаналізовано різні варіанти досвіду покупок одягу конкретного бренду на формування клієнтської довіри, задоволеність брендом та лояльність йому. Розуміння залежностей між даними параметрами може допомогти маркетологам у роботі з брендами, які мають власні лінії одягу, при розробці та диференціації маркетингових стратегій в умовах значної конкуренції. Результати аналізу даних щодо південнокорейського ринку одягу та взуття демонструють, що різні елементи досвіду покупок з конкретним брендом можуть мати доволі різний вплив на формування довіри та задоволеності, саме тому маркетингові стратегії і мають бути диференційовані. Довіра ж, своєю чергою, має суттєвий вплив на формування лояльності, набагато більший, ніж задоволеність від конкретної покупки.


Дод.точки доступу:
Yoon, D. H. ; Yan, Ch.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Каправий, В. В.
    Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс" [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 105-109 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення -- споживачі -- ексклюзивність -- люксові бренди


Дод.точки доступу:
Загоруйко, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ромат, Є. В.
    Бренди телеканалів у системі телевізійних брендів [Текст] / Є. В. Ромат, М. О. Іртлач // Статистика України. - 2015. - № 2. - С. 52-55 : рис.
Рубрики: Економіка промисловості--Економіка телебачення--Маркетинг--Україна
Анотація: У діяльності телевізійних організацій останнім часом кардинально зросла роль інструментів брендінгу. Вони передусім спрямовані на формування та розвиток телевізійних брендів, які на певному етапі розвитку створюють досить розгалужену систему. Як основні елементи системи телебрендів слід розглядати бренди телевізійних каналів, бренди телепрограм, бренди телевізійних компаній та ін.


Дод.точки доступу:
Іртлач, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пустотин, Вадим.
    Да кому он нужен - этот твой ребрендинг? [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 4-7 : фот.
Рубрики: Маркетинг--Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
легкий рестайлинг -- бренди


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мельниченко, Світлана.
    Міжнародні готельні мережі на національному ринку [Текст] / С. Мельниченко, Т. Кудлай // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 2. - С. 42-53 : табл. - Бібліогр.: с. 51-53
Рубрики: Готелі--Ринок--Міжнародне співробітництво--Національний ринок
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний портал -- інтеграція -- офіційні сайти -- бренди


Дод.точки доступу:
Кудлай, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Yurchak, E. V.
    Analysis of networks brand development in the restaurant industry of Ukraine [Text] / E. V. Yurchak // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - P222-230 : рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка підприємств ресторанного господарства в Україні--Ресторанні мережі--Бренди ресторанних мереж
Анотація: У статті наведено основні етапи розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства України в період з 2000 р. по теперішній час. Проаналізовано динаміку ринку ресторанного бізнесу, структуру ресторанного бізнесу в регіональному аспекті, поділ підприємств ресторанного бізнесу за сегментами, а також структуру ринку мереж закладів ресторанного господарства. Наведено характеристики найбільших мереж ресторанного господарства України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шахдинарян, Анна.
    Что сегодня необходимо знать об Интернет-аудитории? [Текст] / А. Шахдинарян // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 28-31 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
мобільні пристрої -- соціальна фрагментація -- особисті бренди


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Спориш, Катерина.
    Рослинний прибуток [Текст] / К. Спориш // Гроші.UA. - 2017. - № 3. - С. 40-41 : фот. цв.
Рубрики: Бізнес--Харчові продукти--Вегетаріанство
Кл.слова (ненормовані):
уроки бізнесу -- натуральні компоненти -- бренди
Анотація: Вегетаріанська їжа - це модний тренд? Як можна на цьому заробити і вибудувати високомаржинальний бізнес на власному прикладі довели засновники кондитерської.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лилик, Ірина.
    Кейс: стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / Ірина Лилик, Анна Губернюк // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Ринок кави--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
сегмент продажів -- міжнародні бренди -- рекламна компанія -- дизайн упаковки
Анотація: Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середніх підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем "Маркетингове планування" та "Стратегії просування" під час викладання курсів з маркетингу та менеджменту. Кавовий бізнес в Україні значно збільшився і продовжує зростати.


Дод.точки доступу:
Губернюк, Анна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Щирін, Юрій.
    Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії) [Текст] / Юрій Щирін, Оксана Черненко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 28-31
Рубрики: Маркетингові дослідження--Методика
Кл.слова (ненормовані):
респонденти -- інтерв'юер -- бренди -- асортиментна політика
Анотація: Автори статті для більш успішного маркетингового дослідження пропонують унікальну методику, яка допоможе почути рівень задоволеності клієнта.


Дод.точки доступу:
Черненко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мельник, Тетяна.
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Тетяна Мельник, Анна Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32-53 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 51-54
УДК
Рубрики: Бренди--Глобальна економіка
Кл.слова (ненормовані):
бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни
Анотація: Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду.


Дод.точки доступу:
Варібрусова, Анна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)