Лазоренко , Ю. Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко > // Бібліотечний вісник. - 2013. - №4. - С. 17-24 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарські бібліотеки -- бібліотечний маркетинг -- бібліотечно-інформаційні послуги -- культурно-просвітницька діяльність -- імідж бібліотеки -- бібліотечна реклама Анотація: У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності. Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) |