Амлинский, Л. З.
    Читатель в научной библиотеке информационного общества [Текст] / Л. З. Амлинский // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 7. - С. 5-17. - Библиогр.: с. 17 . - ISSN 0130-9765
ББК 78.30
Рубрики: Бібліотеки--Бібліотечна справа--Читачі--Інформаційне суспільство
Кл.слова (ненормовані):
наукові бібліотеки -- бібліотечне обслуговування -- інформація -- бібліотечно-інформаційні послуги

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)





    Лазоренко , Ю.
    Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2013. - №4. - С. 17-24
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарські бібліотеки -- бібліотечний маркетинг -- бібліотечно-інформаційні послуги -- культурно-просвітницька діяльність -- імідж бібліотеки -- бібліотечна реклама
Анотація: У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)