Амлинский, Л. З. Читатель в научной библиотеке информационного общества [Текст] / Л. З. Амлинский> // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 7. - С. 5-17. - Библиогр.: с. 17 . - ISSN 0130-9765 Рубрики: Бібліотеки--Бібліотечна справа--Читачі--Інформаційне суспільство Кл.слова (ненормовані): наукові бібліотеки -- бібліотечне обслуговування -- інформація -- бібліотечно-інформаційні послуги Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Лазоренко , Ю. Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко > // Бібліотечний вісник. - 2013. - №4. - С. 17-24 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарські бібліотеки -- бібліотечний маркетинг -- бібліотечно-інформаційні послуги -- культурно-просвітницька діяльність -- імідж бібліотеки -- бібліотечна реклама Анотація: У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ-IV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності. Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) |