Соломатина, А. Г.
    Развитие умений говорения и аудирования учащихся посредством учебных подкастов [Текст] / А. Г. Соломатина // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 9. - С. 71-74. - Библиогр.: с. 74 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Технічні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
подкаст -- комунікативна компетенція -- Веб 2.0

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Пероганич, Юрій.
    Вікіпедія і її використання у навчальному процесі / Ю. Пероганич // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 11. - С. 60-65 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
Вікіпедія -- вільні знання -- веб 2.0
Анотація: У статті досліджуються основні принципи Вікіпедії, стан її українського розділу. Пропонується застосовувати редагування наявних та створення нових статей Вікіпедії як домашні завдання для студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гарагуля, С.
    Бібліотеки в інформаційному суспільстві: орієнтація на користувача [Текст] / С. Гарагуля // Бібліотечний вісник. - 2014. - №6. - С. 17-23
ББК 78
Рубрики: Інформаційні ресурси
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- веб 2.0 -- електронна бібліотека -- соціальні мережі -- цифоровий контент
Анотація: Розглянуто процес комунікаційної взаємодії бібліотек і користувачів в сучасних умовах. Розкривається місце бібліотек в інформаційному просторі та їх роль в електронному документообугу, трансформація традиційного бібліогтечного середовища у сучасну спільноту з науково-консультативними функціями.





    Горохова, Тетяна.
    Реалізація текстоцентричного підходу в мовній освіті засобами ІКТ [Текст] / Тетяна Горохова // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 7/8. - С. 31-34.
Рубрики: Мовознавство--Комп'ютерне і програмоване навчання
   Вища освіта--Підготовка вчителів філологів

Кл.слова (ненормовані):
текст -- методичний підхід -- текстоцентричний підхід -- Веб 2.0 -- лінгводидактика
Анотація: На основі аналізу науково-методичної літератури обґрунтовано функції та дидактичні можливості інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей. Визначено методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій як одного з ефективних засобів реалізації текстоцентричного підходу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)