Соломатина, А. Г. Развитие умений говорения и аудирования учащихся посредством учебных подкастов [Текст] / А. Г. Соломатина> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 9. - С. 71-74. - Библиогр.: с. 74 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Технічні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): подкаст -- комунікативна компетенція -- Веб 2.0 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Пероганич, Юрій. Вікіпедія і її використання у навчальному процесі / Ю. Пероганич> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 11. - С. 60-65 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): Вікіпедія -- вільні знання -- веб 2.0 Анотація: У статті досліджуються основні принципи Вікіпедії, стан її українського розділу. Пропонується застосовувати редагування наявних та створення нових статей Вікіпедії як домашні завдання для студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гарагуля, С. Бібліотеки в інформаційному суспільстві: орієнтація на користувача [Текст] / С. Гарагуля> // Бібліотечний вісник. - 2014. - №6. - С. 17-23 Рубрики: Інформаційні ресурси Кл.слова (ненормовані): інформаційне суспільство -- веб 2.0 -- електронна бібліотека -- соціальні мережі -- цифоровий контент Анотація: Розглянуто процес комунікаційної взаємодії бібліотек і користувачів в сучасних умовах. Розкривається місце бібліотек в інформаційному просторі та їх роль в електронному документообугу, трансформація традиційного бібліогтечного середовища у сучасну спільноту з науково-консультативними функціями. |
Горохова, Тетяна. Реалізація текстоцентричного підходу в мовній освіті засобами ІКТ [Текст] / Тетяна Горохова> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 7/8. - С. 31-34. Рубрики: Мовознавство--Комп'ютерне і програмоване навчання Вища освіта--Підготовка вчителів філологів Кл.слова (ненормовані): текст -- методичний підхід -- текстоцентричний підхід -- Веб 2.0 -- лінгводидактика Анотація: На основі аналізу науково-методичної літератури обґрунтовано функції та дидактичні можливості інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей. Визначено методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій як одного з ефективних засобів реалізації текстоцентричного підходу. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |