Вінтонів, М. І. Психологічний аналіз зв'язків когнітивних стилів та вербального інтелекту [Текст] / М. І. Вінтонів> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 7. - С. 26-31 : табл. - Бібліогр. : 16 назв. Рубрики: Інтелект--Вербальний Психологія особистості--Когнітивні стилі Анотація: Розглянуто та проаналізовано зв'язки між когнітивними стилями та вербальним інтелектом, що дає змогу виявити різні контексти та аспекти їхньої взаємодії, а також краще зрозуміти механізм мисленнєвої діяльності. Встановлено співвідношення рівнів вербального інтелекту та креативності як унікального конституювального утворення на межі особистісної та інтелектуальної сфери особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гушуляк, С. Технологія розвитку критичного мислення на уроках правознавства [Текст] : з досвіду роботи / Світлана Гушуляк> // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 9-10 Рубрики: Правознавство--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): вербальний -- завдання -- учні Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Абраменкова, В. В. Картина мира современных российских детей на рубеже тысячелетий: наше будущее глазами ребенка [Текст] / В. В. Абраменкова> // Мир психологии. - 2013. - № 2. - С. 108-120. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Соціальна психологія--Діти--Картина світу Кл.слова (ненормовані): графічний контент-аналіз -- вербальний контент-аналіз Анотація: В контексте социальной психологии детства излагаются многолетние исследования картины мира современного ребенка как представлений о своей стране, мире, самом себе. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Есютина, А. М. Понимает ли слушающий слова, усвоенные им в чтении? [Текст] / А. М. Есютина, Б. А. Лапидус> // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 8. - С. 25-37. - Библиогр.: с. 36 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- вербальний матеріал для читання -- лексичні одиниці Дод.точки доступу: Лапидус, Б. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Голобородько, К. Ю. Новий крок у медіастилістиці: вербальний контент журналу "Жінка" [Текст] / К. Ю. Голобородько> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 7-8. - С. 68-70. Рец. на кн. : Мамич Мирослава Володимирівна. Вербальний контент журналу "Жінка" в аспекті лінгвокультурології та медіастилістики : монографія / Мирослава Володимирівна Мамич. - Одеса, 2015. - 528 с. Рубрики: "Жінка", журнал--Структура--Стилістика--Україна Анотація: В статті йдеться мова про щомісячний журнал "Жінка", що почав свою історію у 20-ті роки ХХ століття саме з такою назвою й несе її зараз. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кузик, Валентина. Універсальні коди "Щедрика" в опрацюванні М. Леонтовича. Спроба полівекторного аналізу [Текст] / В. Кузик> // Слово Просвіти. - 2016. - 29-31 груд. (№ 52). - С. 8-9 : іл. - Зміст: І.Історичний вектор ; ІІ.Музичний вектор ; ІІІ.Вербальний вектор ; ІV. Графічний вектор Рубрики: Музика--Композитори українські Музика--Пісні--Історія Анотація: "Щедрик" в опрацюванні Миколи Леонтовича став унікальним явищем світової культури. Дод.точки доступу: Леонтович, Микола Дмитрович (український композитор, хоровий диригент, громадський діяч, педагог ; 1877-1921) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єфремова, Г. Л. Шкільний булінг: специфіка та особливості прояву [Текст] / Г. Л. Єфремова> // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 8. - С. 14-19 : табл., фот. - Далі буде Рубрики: Дитяча психологія--Агресія--Насильство Загальноосвітні навчальні заклади--Насильство--Ознаки та специфіка--Види Кл.слова (ненормовані): кібербулінг -- приховане знущання -- психологічний шкільний булінг -- фізичний булінг -- вербальний булінг -- образливі жести -- залякування -- ізоляція -- вимагання -- пошкодження майна Анотація: Насильство може чинитися як дорослими щодо дітей, так і самими дітьми відносно одне одного. Оскільки діти проводять багато часу саме в навчальних закладах. то школи мають відігравати одну з ключових ролей у справі захисту дітей від насильства.Назва "булінг" походить від англійського слова bylly, яке означає хуліган, забіяка, людина, яка використовує свою силу і владу, щоб налякати, або заподіяти шкоду слабшим людям.Поняття булінг означає агресивну поведінку однієї людини відносно іншої. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бічуя, Ніна. Вербальний супровід кольору [Текст] / Ніна Бічуя> // Дзвін. - 2018. - № 7. - С. 132-133 Рубрики: Художники--Україна, 20-21 ст. Письменники--Україна, 20-21 ст. Анотація: Автор розповідає про Тараса Григорука, який є художником, але окрім цього він ще пише вірші, які й представлені в журналі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Усик, Світлана. Що таке булінг, його види і як з ним боротись [Текст] / Світлана Усик> // Безпека життєдіяльності. - 2021. - № 5. - С. 20 Рубрики: Булінг Кл.слова (ненормовані): вербальний булінг -- фізичний булінг -- соціальний булінг -- запобігання булінгу Анотація: У статті розглянуто види булінгу, і як запобігти булінгу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |