Білокінь, Н.
    Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти [Текст] / Наталія Білокінь // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
еврестична бесіда -- гронування -- ПРЕС -- випереджувальні завдання -- "Редактор" -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексія -- активна життєва позиція
Анотація: У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Биконь, Т.
    Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Тетяна Биконь // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 45-49. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктивний досвід -- стилістичне дослідження -- випереджувальні завдання -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексивна діяльність -- самонавчання -- саморозвиток -- активна життєва позиція -- морфологія
Анотація: У статті пропонуються інтегровані уроки засвоєння нових знань у 6 класі. У методичних розробках конкретизуються методичні підходи використання розвивальних можливостей узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності шестикласників як ефективного засобу формування їхньої морфологічної компетентності, активної життєвої позиції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мартинюк, Олена.
    "Здається, байка просто бреше, а справді – правду ясну чеше" [Текст] : урок у 6 класі / Олена Мартинюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 4. - С. 14-16
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Байки--Вивчення в школі

Кл.слова (ненормовані):
гумор -- сатира -- жанр байки -- інтерактивні вправи -- випереджувальні завдання
Анотація: Розробка уроку у 6 класі мета якого – сформувати в учнів поняття про гумор і сатиру, їхню роль у житті людини, забезпечити засвоєння жанрових ознак байки, особливостей її будови, ознайомити з біографією і творчістю Л. Глібова, змістом байки "Щука", історією її написання, виробляти вміння висловлювати свою думку, коментувати алегоричні твори, характеризувати героїв тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шарупа, Людмила.
    Павло Загребельний і його Роксолана [Текст] : літературно-музична композиція / Людмила Шарупа // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
літературно-музичні композиції -- випереджувальні завдання -- інтерактивні вправи -- Нестандартні уроки -- Розробки уроків
Анотація: Літературно-музична композиція присвячена особистості Насті Лісовської, героїні історичного роману П. Загребельного "Роксолана".


Дод.точки доступу:
Загребельний, Павло Архипович (український письменник, громадський діяч, Герой України ; 1924-2009) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Стасюк, Оксана.
    Твір-опис природи за картиною ; Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі. [Текст] : [уроки у 6 та 7 кл.] / Оксана Стасюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2015. - №10. - С. 6-9
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Розвиток мовлення
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
робота з епіграфом -- випереджувальні завдання -- опис природи за картиною -- інтерактивні вправи -- учнівське повідомлення
Анотація: Мета уроків мовленнєвого розвитку – повторити функції пейзажу в літературних творах, навчити складати твір-опис за картиною, розвивати творчу уяву школярів засобами мистецтва та удосконалити мовленнєво-мисленнєві вміння семикласників художньо описувати зовнішність людини, усвідомлювати тему й основну думку висловлення, логіку викладу, тип і стиль мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дубина, Наталія.
    "Не перевелися й лицарі на нашій землі." [Текст] : урок позакласного читання за оповіданням "Ніч перед боєм" / Наталія Дубина // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 16-20
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробки уроків
   Українська література--Довженко Олександр Петрович (1894-1956 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
романтизм -- випереджувальні завдання -- мотивація навчальної діяльності учнів -- бесіда з учнями -- робота з епіграфом
Анотація: Мета уроку – зацікавити учнів особистістю письменника, його творчістю; поглибити знання про романтизм; розвивати вміння аналізувати художній твір; виховувати гордість за свій народ, гідність; плекати почуття патріотизму.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (український радянський письменник, кінорежисер, кінодраматург, художник ; 1894-1956) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Передрій, Тетяна.
    Складні випадки правопису великої літери [Текст] : (урок у 10 класі) / Тетяна Передрій // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 5. - С. 24-26
Рубрики: Власні назви--Написання--Вивчення в школі
   Українська мова--Методика викладання

   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
різновиди власних назв -- правопис -- випереджувальні завдання
Анотація: Подано проект аспектного уроку української мови, спрямованого на повторення та закріплення матеріалу про правопис власних назв, запропоновано такі цікаві прийоми та методи роботи, як інтерактивні вправи, дослідницькі та ігрові завдання, повідомлення з елементами презентації. Також індивідуальні завдання з елементами проблемності дадуть учителеві змогу застосувати диференційний підхід до контролю засвоєння теми уроку.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)