Большакова, І. Розвиток логічної культури вчителя початкової школи у межах внутрішньошкільної методичної роботи [Текст] / Інна Большакова> // Початкова школа. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 3 назв. - Поч.№ 1. - С.34-35 Рубрики: Педагогіка--Методична робота Логіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): логічна культура -- вчитель початкової школи -- рольовий тренінг Анотація: У статті проаналізовано сутність поняття "логічна культура" та його структуру; надано практичні рекомендації вчителям початкової школи щодо організації внутрішньошкільної методичної роботи, спрямованої на розвиток логічної культури, на забезпечення професіоналізму вчителя у побудові уроків курсу "Логіка" варіативної складової Типового навчального плану для початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартиненко, С. Діагностичне тестування професійного та особистісного становлення вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 1-2. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- професійне становлення -- вчитель початкової школи Анотація: Запропоновано адаптоване діагностичне тестування "Наскільки Ви вільні в професійному та особистісному становленні?" (за О. Чирковською), яке допоможе вчителю початкової школи визначити, наскільки вільно він почувається у професійному й особистісному вимірі. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Митник, О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі [Текст] / Олександр Митник, Олександр Кочерга> // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 9-13. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Дитяча психологія--Шкільна Кл.слова (ненормовані): шкільний психолог -- вчитель початкової школи -- молодші школярі -- педагогічні задачі -- темперамент молодших школярів -- тестові завдання -- сприймання інформації учнем Анотація: У статті охарактеризовано три типи людей за способом сприйняття й обробки зовнішньої інформації: "глядач", "слухач", "діяч". Наведено методичні поради вчителю щодо роботи з кожним із вказаних типів учнів. Дод.точки доступу: Кочерга, Олександр Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Зарудня, О. Складові моніторингу професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Ольга Зарудня> // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 42-45. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність вчителя -- вчитель початкової школи -- учні початкової школи -- моніторингове дослідження Анотація: У статті охарактеризовано основні складові професійної діяльності вчителя початкової школи, які слід враховувати при організації та проведенні моніторингового дослідження його фахової діяльності. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |