Мартиненко, С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 33-35 Рубрики: Педагогіка--Вчитель Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): емпатія -- емпатичні переживання -- тестування розвитку емпатії -- співпереживання -- вчитель і учні Анотація: У статті подано тестування розвитку емпатії, яке допоможе вчителеві початкової школи визначити сформованість означеної якості. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Калошин, В. Щоб зауваження були конструктивними [Текст] : практичні поради / Володимир Калошин> // Початкова школа. - 2016. - № 1. - С. 45-49. Рубрики: Педагогіка--Вчитель та учнівський колектив Кл.слова (ненормовані): вчитель і учні -- мова вчителя -- культура педагогічної праці -- типові зауваження -- неконструктивні зауваження -- конструктивні зауваження Анотація: У статті наведено практичні поради щодо зауважень учням. Запропоновано класифікацію зауважень та розглянуто коло їх застосувань. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |