Нечипорук, С. В.
    Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства [Текст] / Нечипорук С. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 124-128 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 127 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- формування стратегій -- готельне господарство -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий комплекс -- сегментування -- вибір -- позиціонування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Хмурова, В. В.
    Формування механізму конкурентоспроможності на готельних підприємствах [Текст] / В. В. Хмурова // Вісник. - 2014. - № 3. - С. 112-116 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Готелі--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
готельне господарство -- цінова конкуренція


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Гонта, Олена.
    Імпульси регіонального розвитку на основі кластеризації сфери туризму та рекреації [Текст] / Олена Гонта // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1. - С. 142-150 : табл. - Бібліогр.: с. 149-150
УДК
Рубрики: Туризм--Кластери--Рекреація
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- курорти -- готельне господарство -- інфраструктура -- латеральний маркетинг -- трансакційні витрати -- культура івенттуризму -- туристичні послуги


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)