Нечипорук, С. В. Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства [Текст] / Нечипорук С. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 124-128 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 127 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Готелі--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- формування стратегій -- готельне господарство -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий комплекс -- сегментування -- вибір -- позиціонування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Хмурова, В. В. Формування механізму конкурентоспроможності на готельних підприємствах [Текст] / В. В. Хмурова> // Вісник. - 2014. - № 3. - С. 112-116 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Готелі--Конкуренція Кл.слова (ненормовані): готельне господарство -- цінова конкуренція Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Гонта, Олена. Імпульси регіонального розвитку на основі кластеризації сфери туризму та рекреації [Текст] / Олена Гонта> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1. - С. 142-150 : табл. - Бібліогр.: с. 149-150
Кл.слова (ненормовані): економіка -- курорти -- готельне господарство -- інфраструктура -- латеральний маркетинг -- трансакційні витрати -- культура івенттуризму -- туристичні послуги Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |