Гузь, О. О.
    Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 8-24. - Зміст: "Відповідності", "Вечорова гармонія" / Ш. Бодлер.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
декаданс -- символізм -- поетична група "Парнас" -- імпресіонізм -- модернізм -- Бодлер про себе та творчість -- діячі культури про Бодлера -- художній світ Бодлера -- аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору -- система завдань і запитань -- тлумачний словничок віршів
Анотація: Запропоновано конспект вступного уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші. Урок сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору.


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мартинець, Л. А.
    Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу / Л.А. Мартинець // Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-21. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 41-55. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 42-54. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 36-55 ; Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 41-55. - Зміст: Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10. Дебати "Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11. Дебати "Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар
Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія
   Профільне навчання--Програма

Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність -- проект -- метод проектів -- проектування -- управління проектами -- проектна діяльність -- специфіка проектної діяльності -- типологічні ознаки проектів -- історія виникнення проектної діяльності -- типи проектів -- дискусія -- навчальна дискусія -- проектна команда -- група -- колектив -- команда -- лідер -- менеджер -- менеджмент -- менеджмент кадровий -- етапи реалізації проектної діяльності -- лідер -- лідерство -- стилі керівництва -- види лідерства
Анотація: Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Алєксєєв, І. В.
    Сутність і специфіка стратегічного планування структури капіталу промислово-фінансових груп [Текст] / І. В. Алєксєєв, Л. П. Бондаренко // Регіональна економіка. - 2011. - № 1. - С. 56-62. - Бібліогр.: с. 62-63
Рубрики: Менеджмент--Стратегічний
   Фінанси підприємства--Капітал

   Промисловість--Промислово-фінансові групи

Кл.слова (ненормовані):
Структура капіталу -- Промислово-фінансова група
Анотація: Обгрунтовано важливість та охарактеризовано зміст стратегічного планування структури капіталу промислово-фінансових груп.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Л. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)



88
М 42


    Мединцев , В. А.
    Субъектно-диалогическая модель внутреннего пространства личности [Текст] / В.А.Мединцев // Вопросы психологии. - 2011. - № 3. - С. 100-112. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
внутрішній соціум -- соціальна група -- діалогічна взаємодія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лобачёв, В.
    Вопросы из ХХІ века [Текст] : [Великая Отечественная война 1941-1945 гг.] / Валерий Лобачёв // Наука и религия. - 2011. - № 6. - С. 2-5 . - ISSN 0130-7045
Рубрики: Велика Вітчизняна війна, 1941-1945 рр.
Кл.слова (ненормовані):
група ариій -- політпрацівники -- спогади

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Весна, М. А.
    Малая студенческая учебная группа как модель самоорганизации [Текст] / М. А. Весна // Alma mater. - 2011. - № 7. - С. 28-32. - Библиогр.: с. 32 . - ISSN 0321-0383
Рубрики: Вища школа--Студенти--Навчальна група
Кл.слова (ненормовані):
мала група -- навчально-тренінгова група -- студенти






    Салига, Тарас.
    Поетичні одкровення Любові Проць [Текст] / Тарас Салига // Дзвін. - 2011. - № 7. - С. 139-143
Рец. на кн. : Проць Любов. Група крові / Любов Проць. - Дрогобич : Коло, 2010.

Рубрики: Українська література--Поезії
   Поетеси--Україна, 20-21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Група крові, збірка поезій
Анотація: Стаття є рецензією на поетичну доробку української поетеси Л. Проць. Збірка поезій Люби Проць "Група крові" побачила світ у 2010 році. Саме творчому досягненню і приділив увагу автор статті.


Дод.точки доступу:
Проць, Любов Іванівна (українська поетеса ; 1959) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Чимитдоржина, Б. Б.
    Урок английского языка по теме "Менеджмент. Деловые качества менеджера" [Текст] / Б.Б.Чимитдоржина // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 1. - С. 53-56. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 56 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
розвиток критичного мислення -- ділові якості менеджера -- творча група

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Смольницька, Ольга.
    Архетипна основа роману Віри Вовк "Останній князь Звонимир" [Текст] / Ольга Смольницька // Слово і час. - 2011. - № 9. - С. 82-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Проза--Роман, 21 ст.
   Літературні організації--Нью-Йоркська група, 20-21 ст.

   Письменники української діаспори--Бразилія

Кл.слова (ненормовані):
магічний реалізм -- архетип -- контекст
Анотація: У статті вперше проаналізовано роман Віри Вовк "Останній князь Звонимир"(2010). Досліджено архетипові паттерни твору. З'ясовано міфологічний контекст магічного реалізму.


Дод.точки доступу:
Вовк, Віра (українська письменниця, літературознавиця, прозаїк, драматург і перекладачка ; 1926) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Торин, А.
    Стена длиною в 38 лет [Текст] : [Берлинская стена] / А. Торин // Международная жизнь. - 2011. - № 9. - С. 114-129. - Библиогр.: с. 129 . - ISSN 0130-9625
Рубрики: Берлінська криза--Берлінська стіна, 1958-1961 гг.
Кл.слова (ненормовані):
група радянських військ в Німеччині -- конфронтація -- біполярна система
Анотація: Наверное, нет в новейшей истории Европы такого события, которое повлияло бы столь активно на формирование современной Европы, как Берлинский кризис 1958-1961 годов. Его кульминационным моментом стало возведение 13 августа 1961 года знаменитой Берлинской стены, разграничившей восток и запад Германии и окончательно закрепившей факт существования двух немецких государств - Федеративной Республики Германии и Германской Демократической Республики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Смирина, Анна.
    Музей, продолжающийся в фойе [Текст] / Анна Смирина // Сцена. - 2011. - № 1. - С. 38-43 : ил . - ISSN 1817-6542
Рубрики: Музеї--Театр
Кл.слова (ненормовані):
театральне фойє -- група цінних експонатів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Байдаченко, Тетяна.
    Виховання "євросвідомості" [Текст] : розвиток учнів на предметах гуманітарного циклу / Тетяна Байдаченко // Шкільний світ. - 2011. - № 38. - С. 1-5. - Вставка №7
Рубрики: Виховання--Позакласні заходи
Кл.слова (ненормовані):
гуманітарний цикл -- види вправ -- вікова група

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Холодова, Т.
    "Звучащие картинки" - новый взгляд на развитие активной речи малышей [Текст] / Т. Холодова, О. Брагина // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 8. - С. 42-48. - Библиогр.: с. 48 . - ISSN 0012-561Х
ББК 74.102.12
Рубрики: Розвиток мовлення--Дошкільнята
Кл.слова (ненормовані):
молодша група -- пальчикові ігри -- продуктивна діяльність
Анотація: Широко известны исследования отечественных психологов о роли деятельности в психическом развитии ребёнка. По мнению А. Н. Леонтьева, "формирование и развитие отдельных психических процессов происходит не в порядке созревания, но в ходе развития конкретной деятельности". В психологии выделяют существенное различие между понятием "обучение" и понятием "деятельность". В термине "обучение" приставка "об" несёт смысл внешнего принуждения. Понятие "деятельность" подчёркивает связь субъекта с предметм окружющей его деятельности. Как подчёркиает Д. Б. Эльконин, "никакое воздействие взрослого на процессы психического развития не может быть осуществлено без реальной деятельнлсти самого субъекта. И от того, как эта деятельность будет осуществлена. зависит процесс самого развития".


Дод.точки доступу:
Брагина, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Фаринник, Василь Іванович.
    Доручення розслідування справи декільком слідчим [Текст] / В. І. Фаринник // Держава і право. - 2011. - Вип. 53. - С. 478-482. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 67.311
Рубрики: Досудове слідство--Кримінальний процес
   Слідчі--Працівники юстиції

Кл.слова (ненормовані):
слідча група -- начальник слідчого відділу
Анотація: Розглянуто питання доручення розслідування справи декільком слідчим, порядок формування слідчої групи.





    Чуніхіна, С. Л.
    Особливості групової та міжособистісної взаємодії у парламенті (на прикладі Верховної Ради України шостого скликання) [Текст] / С. Л. Чуніхіна // Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 3. - С. 16-21 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 7.9(4Укр)300.62
Рубрики: Верховна Рада України--Депутатські групи
Кл.слова (ненормовані):
групова та міжособистісна взаємодія -- група -- лідер
Анотація: Аналізуються актуальні аспекти групової та міжособистісної взаємодії депутатів парламенту, розглядається вплив правових, інституційних, політичних факторів на функціонування парламенту як групи.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лисицына, Е.
    Малые зимние Олимпийские игры [Текст] : сценарий спортивного праздника / Е. Лисицына // Дошкольное воспитание. - 2011. - № 11. - С. 57-61
ББК 74.100.5
Рубрики: Сценарії
   Дошкільне виховання--Позакласна робота

   Фізичне виховання--Дошкільнята

Кл.слова (ненормовані):
підготовча група -- фізична культура -- спорт


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Тимощук, О.
    Реалії правозахисного руху в Україні [Текст] / О. Тимощук // Юридичний вiсник України. - 2011. - 24-30 груд. (№ 51). - С. 7 . - ISSN 1992-9277
Рубрики: Правозахисні організації--Україна
Кл.слова (ненормовані):
переслідування -- група ризику -- правоохоронці


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ибрагимов, Х. А.
    О малочисленных этносах Дагестана [Текст] / Х. А. Ибрагимов, С. С. Ибрагимова // Социс. - 2011. - № 9. - С. 92-97. - Библиогр.: с. 97 . - ISSN 0132-1625
Рубрики: Етносоціологія
Кл.слова (ненормовані):
малокількісні народи Дагестану -- андійська група -- дидайська група
Анотація: Авторы приводят сведения о малых по численности народах Дагестана, акцентируют внимание на проблеме признания их этнического статуса на государственном уровне.


Дод.точки доступу:
Ибрагимова, С. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Иванов, С.
    Россия и проблемы региональной безопасности на постсоветском пространстве [Текст] / С. Иванов // Мировая экономика и международные отношения. - 2011. - № 11. - С. 78-86
ББК 66.5
Рубрики: Національна безпека--Пострадянські країни--Росія
Кл.слова (ненормовані):
регіональна безпека -- Мінська група -- пострадянський простір
Анотація: Несмотря на то, что к началу 2011 г. практически все локальные конфликты на постсоветском пространстве остаются "замороженными", а два из них (грузино-абхазкий и грузино-югоосетинский) частично решены, потенциальная угроза новых масштабных вспышек насилия и вооруженных столкновений на территории бывшего СССР сохраняется, террористическая активность в отдельных районах не снижается.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сущанський, В.
    Порядки підстановок, теорема Ойлера і тасування Гаспара Монжа [Текст] / Віталій Сущанський // У світі математики. - 2011. - № 1. - С. 1-16 : рис. . - ISSN 1029-4171
Рубрики: Математика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
симетрична група -- таблиці додавання -- зовнішнє перемішування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)