Лукашова, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів в історії розвитку вітчизняної методики навчання хімії [Текст] / Н. І. Лукашова> // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 98-105 Рубрики: Хімія--Методика викладання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Айрапетян, М. Л. Групова форма роботи на уроках англійської мови [Text] / М. Л. Айрапетян> // Англійська мова та література. - 2009. - N 27. - P2-3 Кл.слова (ненормовані): методика -- уроки -- англійська мова Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Айрапетян, Л. М. Групова форма роботи на уроках англійської мови [Text] / Л. М. Айрапетян> // Англійська мова та література. - 2009. - N 12. - P5-6 Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- мови Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Локойда, Т. Зустрітися із. пам'ятником : урок розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Т. Локойда> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 1/2 . - С. 13-17. Рубрики: Письменники українські Література українська--Методика--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): твір-опис місцевості, пам'ятника -- пам'ятник Т. Шевченку у Харкові -- скульптура -- історія створення пам'ятника -- групова робота -- комп'ютерна презентація Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - познайомити учнів з побудовою твору-опису пам'ятки історії та культури (у даному випадку пам'ятника Т. Шевченку у Харкові) на основі власних спостережень. Урок сприяє вихованню в школярів естетичного смаку, розуміння значення творчості визначного поета-пророка українського народу. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Грига, Оксана. Групова форма роботи на уроках повторення та узагальнення. Конспект такого уроку [Текст] / Оксана Грига> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 36-38 Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення--Групова робота Є примірники у відділах: ВДГН (26.06.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Гузь, О. О. Роман Євгенія Замятіна "Ми". 11 клас [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 24-33. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок зарубіжної літератури -- урок додаткового читання -- групова робота на уроці Дод.точки доступу: Замятін, Євген Іванович (російський письменник ; 1884-1937) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Шевчук, Л. М. Форми й види групової роботи учнів [Текст] / Л. М. Шевчук> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 54-62. - Библиогр.: с. 62 (7 назв) Рубрики: Навчальна діяльність учнів--Групова робота Анотація: Розглянуто сутність групової роботи учнів, описано її форми й види залежно від різних критеріїв. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кухарчук, І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") [Текст] / Ірина Кухарчук> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): групова навчальна діяльність -- односкладні речення Анотація: У статті розглядаються особливості організації групової навчальної діяльності студентів філологічних факультетів під час вивчення теми "Односкладні речення". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черниш, Т. Групова робота й ігрові технології / Т. Черниш> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 63-65. - Немає в ОУНБ Рубрики: Педтехнології--Групові технології Педтехнології--Ігрові Історична освіта в школі --Методика викладання Анотація: Автор висвітлює особливості організації групової форми роботи на уроках узагальнення та корекції знань учнів з історії та правознавства. |
Лівинська, С. Програма корекції агресивності. Групова робота з молодшими школярами [Текст] / Світлана Лівинська> // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 37. - С. 3-14. - Бібліогр.: с. 14 Рубрики: Практична психологія--Психокорекція--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка дітей -- природні агресивні інстинкти -- психодіагностика Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чуніхіна, С. Л. Особливості групової та міжособистісної взаємодії у парламенті (на прикладі Верховної Ради України шостого скликання) [Текст] / С. Л. Чуніхіна> // Стратегічні пріоритети. - 2011. - № 3. - С. 16-21 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Верховна Рада України--Депутатські групи Кл.слова (ненормовані): групова та міжособистісна взаємодія -- група -- лідер Анотація: Аналізуються актуальні аспекти групової та міжособистісної взаємодії депутатів парламенту, розглядається вплив правових, інституційних, політичних факторів на функціонування парламенту як групи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Павлова, Е. А. Особенности организации групповой формы работы на уроке иностранного языка [Текст] / Е.А. Павлова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 9. - С. 23-26. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 26 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): педагогіка співпраці -- інтерактивне навчання -- групова робота Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Шевчук, Л. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів [Текст] / Лариса Шевчук> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 14-17. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Текст Кл.слова (ненормовані): текст -- групова робота молодших школярів -- робота над текстом Анотація: У статті розглянуто текст як лінгводидактичну основу групової роботи молодших школярів - його сутність, структуру, характеристики, специфіку процесу розуміння. Визначено етапи роботи над текстом, доцільні для організації групової роботи учнів, дібрано відповідні завдання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чабайовська, М. Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови [Текст] / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко> // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 4-7. - Початок. №11. - С.4-6 Рубрики: Українська мова--Особистісно орієнтоване навчання Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): особистіно орієнтоване навчання -- тема "Речення" -- урок української мови -- групова робота на уроці -- окличні речення -- питальні речення Анотація: Наведено методичні рекомендації та розробки уроків з української мови для 3 класу в контексті особистісно орієнтованого підходу. Дод.точки доступу: Шароварко, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бондаренко, Ю. І. Концептуально-образний аналіз літературногог твору в школі / Ю. І. Бондаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): концептуально-образний аналіз -- пообразний аналіз -- проблемно-тематичний аналіз -- індивідуальна характеристика -- групова характеристика -- порівняльна характеристика -- компетентності -- система уроків Анотація: У статті розкриті теоретичні основи концептуально-образного аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретних творів, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльність школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гайдай, О. Групова робота на уроках трудового навчання / О. Гайдай> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 65-66 Рубрики: Трудове навчання--Методика викладання Педтехнології--Групові технології Кл.слова (ненормовані): групова робота -- колективна діяльність Анотація: Автор ділиться досвідом впровадження групової колективної роботи на уроках трудового навчання. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Борисова, Л. C. Проектиование как эффективное средство развития и воспитания на уроках английского языка [Текст] / Л. C. Борисова> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 5. - С. 28-30. - Библиогр.: с. 30 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): проект -- проектування -- групова робота Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Якубова, Т. Розвиток пізнавальної активності учнів під час навчання [Текст] / Тетяна Якубова> // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 52-54. Рубрики: Математика--Урок--2 клас Кл.слова (ненормовані): групові технології навчання -- групова робота на уроці -- різновиди групових технологій -- групове опитування -- громадський огляд знань -- урок математики -- додавання і віднімання чисел з переходом через десяток Анотація: В статті йдеться про досвід впровадження в навчально-виховний процес групових технологій; наведено розробку уроку математики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Данина, М. М. Технология обучения психологическому анализу научно-популярных кинофильмов как средство развития саногенногомышления [Текст] / М.М.Данина, Н.В.Кисельникова> // Вопросы психологии. - 2012. - № 3. - С. 78-88 : табл. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психотерапія--Кінофільми--Аналіз Саногенне мислення--Розвиток Кл.слова (ненормовані): технологія аналізу кінофільма -- сімейна групова логопсихотерапія Дод.точки доступу: Кисельникова, Н.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хроменко, І. Використання методів інтерактивного навчання на уроках світової літератури. Заняття № 8 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Зарубіжна література--Інтерактивні методи навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- інновації на уроках зарубіжної -- діалогове навчання -- групова робота -- навчальний тренінг Анотація: Теоретичне роз'яснення поняття "інтерактивне навчання". Наведено приклади використання методів інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |