Губерський, Леонід Васильович. Одна з головних функцій сучасної освіти - плекання людини [інтерв'ю] / Л. В. Губерський> // Вища школа. - 2011. - № 10. - С. 7-14 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Вища освіта--Реформування Вища освіта--Окремі університети Кл.слова (ненормовані): технологізація наукового пізнання -- гуманітарна освіта Анотація: Ректор Київського національного університету імені Тараса Шевченка розповідає про невідкладні завдання, які стоять перед вищою освітою в Україні на сучасному етапі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Этуев, А. Б. Факторы выхода из антропологического кризиса [Текст] / А. Б. Этуев> // Вестник высшей школы. - 1990. - № 9. - С. 81-84. - Библиогр.: с. 84 . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Духовність--Гуманізм--Освіта Кл.слова (ненормовані): техногенна цивілізація -- екологічна культура -- гуманітарна освіта Анотація: Одной из важнейших проблем образовательного пространства, рассматриваемой автором, является разработка гуманистической парадигмы воспитания, отвечающей особенностям сегоднешней социокультурной ситуации. Это - нравственная предпосылка сохранения антропологического измерения. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сенашенко, В. С. Воспитание учащихся в России и за рубежом. Гуманитарно-социальная составляющая образовательных программ [Текст] / В. С. Сенашенко, Г. Ф. Ткач, Е. А. Конькова> // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 31-36. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Система освіти--Освітні програми--Виховання--Росія--США--Великобританія Франція--Німеччина Кл.слова (ненормовані): гуманізація -- гуманітарна освіта -- система цінностей -- спеціаліст -- філософія Анотація: Рассмотрены возможности реализации воспитательной функции в вузах через реализацию учебных программ, включающих гуманитарные элементы или введение дополнительных гуманитарных дисциплин. Проведен сравнительный анализ основных образовательных программ зарубежного и росийского образования. Рассмотрены преимущества изучения начал философии в средней школе. Дод.точки доступу: Ткач, Г.Ф.; Конькова, Е.А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Левицька, Надія. Вищі жіночі курси - складова системи гуманітарної освіти у другій половині ХІХ - початку ХХ ст. [Текст] / Надія Левицька> // Університет. - 2011. - № 5. - С. 69-75 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія--Освіта--Фемінізм--Російська імперія--Україна Кл.слова (ненормовані): гуманітарна освіта -- курсистки -- Вищі жіночі курси -- царський уряд Анотація: У статті розглядається історія створення та діяльності Вищих жіночих курсів як складова системи вищої гуманітарної освіти. Охарактеризовано організацію їх діяльності, роботу викладачів, формування навчального процесу, склад слухачок. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бухнієва, О. Музично-педагогічні конференції як один з методологічних аспектів освіти і музичного мистецтва [Текст] / Олена Бухнієва> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 48-50 : табл. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Естетичне виховання--Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): музично-педагогічна конференція -- естетичне виховання -- творча особистість -- гуманітарна освіта -- викладач Анотація: У данній статті розглянуто один з методологічних аспектів музично-педагогічної освіти та виховання підростаючого покоління, а саме музично-педагогічні конференції. На думку автора статті, пропонований метод дозволяє розширити рамки гуманітарного, естетичного виховання, так як повноправними учасниками музично-педагогічних конференцій можуть бути не тільки викладачі, але й учні середньої школи, що дає можливість розвитку творчої особистості гуманітарної та естетичної спрямованості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Барановська, Олена Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Субіна, Оксана. Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей / О. Субіна> // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Якість освіти Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- гуманітарна освіта -- фахові компетентності -- рівнева освіта -- результати навчання -- самоідентичність -- інноваційні технології Анотація: У статті розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шалагінов, Борис. Яка подальша доля чекає на літературну педагогіку у відкритому суспільстві? [Текст] / Борис Шалагінов> // Всесвітня література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 2-6 Рубрики: Всесвітня література--Нова українська школа Кл.слова (ненормовані): літературна педагогіка -- гуманітарна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Косинець, М. О. Освітні реформи, які ми проґавили, або Коли система дала збій? [Текст] / М. О. Косинець> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 10-13 Рубрики: Освіта--Реформування--Україна Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади нового типу -- оцінювання результатів навчання -- технічна освіта -- гуманітарна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |