Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Мішедченко, В. В. Теоретичне обгрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики [Текст] / В. В. Мішедченко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 106-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Методика навчання та виховання--Майбутні вчителі Початкова освіта--Методика викладання музики--Майбутні вчителі Кл.слова (ненормовані): дидактична модель -- експериментальна робота -- музично-педагогічна культура -- учитель початкових класів і музики Анотація: В основу формуючої дослідно-експериментальної роботи було покладено методику, розроблену на основі дидактичної моделі процесу формування музично-педагогічної культури вчителя. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Абакумова, Валентина. Вивчення теми "Статистика". Використання моделі змішаного навчання. 9-й клас [Текст] / Валентина Абакумова> // Математика (Шкільний світ). - 2019. - № 3. - С. 16-24 : рис. - Дод. Рубрики: Статистика--Математика--Дидактика навчання-- 9-й клас Кл.слова (ненормовані): дидактична модель -- гістограма -- графіки Анотація: Змішане навчання - одна із сучасних методик формальної освіти, яка поляга в засвоєнні учнем частини матеріалу онлайн, частини - самостійно, а іншої частини - у шкільному класі. Автор вважає, що дана модель дає змогу враховувати потреби кожного учня (темп нвчання, складність і обсяг матеріалів, формат взаємодії тощо). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |