Прокопова, Олена. Система професійного самовдосконалення вчителів щодо роботи з обдарованими учнями [Текст] : дослідження / Олена Прокопова, Олена Кириченко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 47-100 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Структурні компоненти управлінської діяльності для професійного самовдосконалення ; Модель управління процесом професійного самовдосконалення вчителя щодо роботи з обдарованими дітьми ; Критерії ефективності педагогічного самовдосконалення ; Методи соціально-психологічного тренінгу вчителів щодо роботи з обдарованими дітьми ; Джерела поповнення загальнопедагогічних і спеціальних знань ; Зміст програми тренінгу з особистісногозростання педагогів
Харків, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): професійне самовиховання -- професійна самоосвіта -- педагогічна майстерність -- самопізнання -- діагностика самоосвіти -- самооцінка -- неперервна професійна освіта -- професійна самореалізація -- професіоналізм вчителя -- самовдосконалення -- досвід роботи Анотація: Під час проведення дослідження у Харківському ліцеї № 149 розроблено і теоретично обгрунтовано системну модель організації професійного самовдосконалення вчителя для роботи з обдарованими дітьми. Дод.точки доступу: Кириченко, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |