Бойко, Наталія. Формування комунікативних компетенцій учнів з порушенням слуху через корекційно-розвиваюче, компенсуюче навчання та виховання [Текст] / Н. Бойко> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 124-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Корекційно-розвивальна робота--Комунікативні компетенції--Загальноосвітні навчальні заклади Мовленнєвий розвиток--Діти з порушенням слуху Діти з особливими потребами--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- розвиток слухового сприймання вимови -- організація занять Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми навчального закладу та методологічні аспекти роботи педагогічного колективу над проблемою. На основі науково-методичної літератури з'ясовано основні етапи, план роботи та тематику проблемних тем загальноосвітнього закладу. Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Перфільєва, Т. О. Особливості опанування лексичного змісту текстів математичних задач та арифметичних операцій дітьми з вадами слуху [Текст] / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 2-7 Рубрики: Діти з порушенням слуху--Уроки--Математика Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта Анотація: Математика - фундаментальна наука про кількісні співвідношення, структури, форми та перетворення. Математичні знання розвивають загальне мислення, логіку, увагу, пам’ять дитини, розширюють їхній кругозір. Автор розповідає про особливості навчання математиці дітей з вадами слуху. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мавроді, М. Х. Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 15-17 Рубрики: Діти з порушенням слуху--Індивідуалні заняття Логопедія--Діти з порушенням слуху Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коновалова, М. В. Поради вчителеві, у класі якого навчається дитина з особливими освітніми потребами [Текст] / М. В. Коновалова, О. П. Семиволос> // Фізичне виховання в школах України. - 2019. - № 2. - С. 12-16. Рубрики: Педагогіка--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- поради -- діти з порушенням слуху -- діти з порушенням зору -- діти з порушенням мовлення -- діти із затриманням психічного розвитку -- діти із синдромом Дауна -- гіперактивні діти -- діти з труднощами у навчанні Дод.точки доступу: Семиволос, О. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |