Бойко, Наталія.
    Формування комунікативних компетенцій учнів з порушенням слуху через корекційно-розвиваюче, компенсуюче навчання та виховання [Текст] / Н. Бойко // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 124-126. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Корекційно-розвивальна робота--Комунікативні компетенції--Загальноосвітні навчальні заклади
   Мовленнєвий розвиток--Діти з порушенням слуху

   Діти з особливими потребами--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням слуху -- розвиток слухового сприймання вимови -- організація занять
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми навчального закладу та методологічні аспекти роботи педагогічного колективу над проблемою. На основі науково-методичної літератури з'ясовано основні етапи, план роботи та тематику проблемних тем загальноосвітнього закладу.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)





    Перфільєва, Т. О.
    Особливості опанування лексичного змісту текстів математичних задач та арифметичних операцій дітьми з вадами слуху [Текст] / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 2-7
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Уроки--Математика
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта
Анотація: Математика - фундаментальна наука про кількісні співвідношення, структури, форми та перетворення. Математичні знання розвивають загальне мислення, логіку, увагу, пам’ять дитини, розширюють їхній кругозір. Автор розповідає про особливості навчання математиці дітей з вадами слуху.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мавроді, М. Х.
    Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 15-17
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Індивідуалні заняття
   Логопедія--Діти з порушенням слуху

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Коновалова, М. В.
    Поради вчителеві, у класі якого навчається дитина з особливими освітніми потребами [Текст] / М. В. Коновалова, О. П. Семиволос // Фізичне виховання в школах України. - 2019. - № 2. - С. 12-16.
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- поради -- діти з порушенням слуху -- діти з порушенням зору -- діти з порушенням мовлення -- діти із затриманням психічного розвитку -- діти із синдромом Дауна -- гіперактивні діти -- діти з труднощами у навчанні


Дод.точки доступу:
Семиволос, О. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)