Казарян, Ірина. Моніторинг сформованості екологічного мислення учнів 8 класу [Текст] / Ірина Казарян, Наталія Титаренко> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 6. - С. 4-7 Рубрики: Екологічне виховання Екологічна освіта--Середні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): Екологічне мислення Анотація: Автор наполягає на необхідності дослідження рівня сформованості екологічної грамотності учнів 8 класів. В результаті у дослідженні взяли участь 3 724 учні зі 180 ЗНЗ десяти районів м. Києва. Дод.точки доступу: Титаренко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Дзюбінська, О. В. Урок на тему "Геоекологічна ситуація в Україні", 8 клас [Текст] / О. В. Дзюбінська> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 20-21. Рубрики: Екологія--Урок Кл.слова (ненормовані): розробка уроку -- вивчення нового матеріалу -- екологічне мислення -- екологічна культура Анотація: Урок проводиться для формування в учнів уявлення про зміни компонентів природи під впливом господарської діяльності людини, розвитку критичного мислення учнів, підвищення екологічної культури. Подано розробку уроку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Костюченко, О. Екологічні проблеми планети Земля [Текст] : гра для ерудитів / Олена Костюченко> // Біологія (Шкільний світ). - 2015. - № 12 (черв.). - С. 17-21 : ілюстр. Рубрики: Екологія--Методика викладання--Ігри Кл.слова (ненормовані): екологічне мислення -- охорона природи -- екологічне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Островерх , О. Екологія як наука [Текст] : предмет, об'єкт, завдання і методи науки про довкілля, структура сучасної екології та її місце в системі наук. 11-й клас / Олександр Островерх > // Біологія (Шкільний світ). - 2015. - № 16 (серп.). - С. 17-22 : ілюстр. Рубрики: Екологія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): природокористування -- екологічне мислення -- охорона природи -- структура уроку -- історія екології Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Богосвятська, А. -М. Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти Зарубіжна література--Методика Кл.слова (ненормовані): "екологія уроку" -- екологізація навчання -- природовідповідність -- екологічне мислення -- екологічна освіта -- креативна взаємодія з природою -- робота з художнім твором -- етапи уроку -- створення навчального образону Анотація: У статті розкрито зміст понять "екологія уроку", "екологізація навчання", "екологічне мислення". Визначено принципи екологічної освіти. Охарактеризовано кожен етап уроку згідно з психофізіологічним ходом сприйняття та засвоєння людиною нової інформації. Доведено, що пріоритетним на уроках світової літератури стає формування екологічної свідомості, творчого світогляду, учня, який розуміє і приймає генетичну єдність "Творець - Світ - Природа - Людина - Суспільство" з його духовними та історико-культурними цінностями. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хохлова, Тетяна. Екологічний ерудиціон. Для учнів середнього шкільного віку [Текст] / Т. Хохлова> // Біологія (Шкільний світ). - 2016. - № 24. - С. 19-22 Рубрики: Екологія--Забруднення довкілля Кл.слова (ненормовані): земна куля -- сміття -- екологічне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Канчура, Євгенія. Фентезі: оновлення погляду на світ і шлях до себе [Текст] / Євгенія Канчура> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 6. - С. 47-52. - Бібліогр. 25 назв Рубрики: Літературні роди, види і жанри--Фентезі Кл.слова (ненормовані): метажанр -- міфопоетика -- індивідуація -- антропоцентризм -- екологічне мислення Анотація: Розглянуто рецепцію творів, написаних у метажанрі фентезі, наведено причини їхньої популярності, окреслено витоки цього метажанру. Серед його особливостей надважливим є фентезійне одивнення, що дає можливість подивитися на світ новими очима, а також пройти разом із героєм шлях власного самоусвідомлення. Фентезі збагачує уяву, відточує критичне мислення, розширює горизонти можливостей юного читача, позитивно впливає на його емоційний стан. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Марципа, Любов. Земля - наш спільний дім [Текст] : урок-тренінг у 5 кл. / Любов Марципа> // Біологія (Шкільний світ). - 2019. - № 1. - С. 54-61. - Дод. Рубрики: Екологія--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): позакласний захід-тренінг -- проекти екологічної тематики -- екологічне мислення -- відеоролики -- міні-лекція -- міні-проекти -- інфографіки -- види екологічних проблем -- причини виникнення екологічних проблем Анотація: Запропоновано розробку позакласного заходу-тренінгу, який передбачає виконання учнями проектів екологічної тематики. Його доцільно проводити під час вивчення теми "Людина на планеті Земля" курсу "Природознавство" у 5-му класі. Участь у тренінгу формуватиме вміння складати та відстоювати власну думку, здійснювати пошуково-дослідницьку роботу та екологічно мислити. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кічук, Антоніна. Нові технології та психологічні підходи до розвитку екологічної свідомості у студента [Текст] / Антоніна Кічук> // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія . - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 358-360. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Екологічне виховання--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): екологічне мислення -- екологічна діяльність -- екологічна культура -- екологовиховна діяльність |