Шаюк, Ольга. Особливості формування емоційно-вольового компонента толерантності у майбутніх економістів / О. Шаюк> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 126-131 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія вищої школи Кл.слова (ненормовані): особистість -- толерантність -- інтолерантність -- емоційна стійкість -- урівноваженість -- психологічна спрямованість -- емпатійність -- витримка -- самовладання -- самоконтроль -- емоційно-вольовий компонент Анотація: У статті відстежена розвиткова ефективність формувального впливу експериментальних умов на покомпонентне становлення професійної толерантності як інтегральної особистісної риси майбутніх економістів. а також підтверджена результативність останньої під час практичного зреалізування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Максимець, С. М. Вплив Інтернету на емоційну сферу юнацтва [Текст] / С. М. Максимець> // Вісник. - 2016. - № 3. - С. 51-55. - Бібліогр.: с. 55
Кл.слова (ненормовані): адикція -- особистість -- емпатійність -- емпатія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Маценко, Жанна. Феномен лідера в контексті духовності [Текст] : психологічні механізми впливу на мікрогрупу / Жанна Маценко> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 15/16. - С. 46-51. - Бібліогр.: с. 51. - Зміст: Провідні харизмоутворювальні характеристики лідерів ; Особистісні якості та властивості лідера-"гуманіста"
Кл.слова (ненормовані): референтна група -- неформальна група -- лідерство -- харизма -- емпатійність -- самооцінка -- вніб 3 Анотація: Найвпливовішими для духовного розвитку особистості є неформальні референтні групи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Козлова, Анна. Знайомство з булінгом [Текст] : практичне заняття для підлітків / Анна Козлова> // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 1. - С. 26-37 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): булінг -- емпатійність -- психологічна допомога -- підлітки -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |