Крапивина, Л. Диференційовані завдання [Текст] / Л. Крапивина> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 44 (листопад). - С. 21-25 Рубрики: Математика--Початкова школа--Перевірка та оцінка знань Кл.слова (ненормовані): потенційні можливості учнів -- класно-урочна форма навчання -- етапи уроку Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скворцова, С. Урок математики у початковій школі: мета, завдання, структура [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 4-9. Рубрики: Математика--Початкове навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): предметна математична компетентність -- теорія діяльності -- урок математики -- етапи уроку Анотація: У статті визначено структуру сучасного уроку математики, побудованого на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів. На підставі структури навчальної діяльності виділено етапи уроку; подано зміст кожного з етапів та проілюстровано їх прикладами фрагментів уроків. Дод.точки доступу: Онопрієнко, Оксана Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Пономарьова, К. Сучасний урок української мови: компетентнісно орієнтовані цілі та структура [Текст] / Катерина Пономарьова> // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 21-26. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- початкова школа -- цілі уроку -- етапи уроку -- структура уроку Анотація: У статті здійснено спробу визначити, яким має бути сучасний урок української мови в початковій школі. Охарактеризовано вимоги до кожного з етапів сучасного уроку в умовах реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Нарихнюк, Наталія. Логарифми та їх властивості. Урок алгебри і початків аналізу. 10-й клас [Текст] / Н. Нарихнюк> // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 23. - С. 33-40 Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): нові поняття та їх властивості -- використання властивостей логарифмів -- вміння розв`язувати задачі -- етапи уроку Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кучеренко, І. Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 22-27. - Бібліогр.: 16 назв. Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- класифікаційні підходи до типології уроків -- лінгводидактика -- структура уроку -- етапи уроку -- типи уроків української мови Анотація: Проаналізовано класифікаційні ознаки, що зумовлюють поділ уроків української мови на типи, з'ясовано відповідність цих ознак і підходів сучасним пріоритетним напрямам мовної освіти, встановлено стрижневий підхід до типології сучасних уроків мови. Визначено основні складники структури уроку української мови. Охарактеризовано особливості структурних етапів уроків, їх послідовність та варіативність. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богосвятська, А. -М. Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти Зарубіжна література--Методика Кл.слова (ненормовані): "екологія уроку" -- екологізація навчання -- природовідповідність -- екологічне мислення -- екологічна освіта -- креативна взаємодія з природою -- робота з художнім твором -- етапи уроку -- створення навчального образону Анотація: У статті розкрито зміст понять "екологія уроку", "екологізація навчання", "екологічне мислення". Визначено принципи екологічної освіти. Охарактеризовано кожен етап уроку згідно з психофізіологічним ходом сприйняття та засвоєння людиною нової інформації. Доведено, що пріоритетним на уроках світової літератури стає формування екологічної свідомості, творчого світогляду, учня, який розуміє і приймає генетичну єдність "Творець - Світ - Природа - Людина - Суспільство" з його духовними та історико-культурними цінностями. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нарихнюк, Наталія. Степені з раціональним показником. Алгебра і початки аналізу. 10-й клас [Текст] / Н. Нарихнюк> // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 15. - С. 31-36 : ілюстр. - Дод. № 1-3 Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): розробка уроку -- етапи уроку -- використання властивостей степенів -- математичне лото -- перетворення виразів з раціональним показником Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |