Шемшурина, А. И.
    Этика как системообразующий фактор воспитания и организующее начало педагогической системы школы [Текст] / А. И. Шемшурина // Воспитание школьников. - 2012. - № 9. - С. 10-16 . - ISSN 0130-0776
Рубрики: Виховання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
етичне виховання -- етика як навчальний предмет -- сучасна школа


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Обадіна, Світлана
    День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи [Текст] / Світлана Обадіна // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 30-31
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- відзначення дня народження -- культура поведінки -- заняття-свято -- етичне виховання
Анотація: Подано розробку нетрадиційного заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про правила відзначення дня народження та культуру поведінки під час свята; закріплювати вміння класифікувати об'єкти, лічити в межах 5, порівнювати групи предметів; продовжувати вчити складати прості речення; створювати позитивну атмосферу; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, увагу, дрібну моторику, мовленнєве дихання; виховувати охайність, організованість, взаємоповагу, товариськість.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чобанюк, Любов
    Влаштуємо віслючкові день народження : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Любов Чобанюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 16-19
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- гра-стратегія -- робота з перфокартками -- розвиток мислення -- етичне виховання -- моральне вихованян -- святкування дня народження
Анотація: Подано приклад гри-стратегії зі старшими дошкільнятами, мета якої - розширювати уявлення дітей про святкування дня народження; розвивати здатність планувати свої дії та передбачувати їх результати, знаходити різні способи розв'язання проблем; учити висловлювати та обґрунтовувати власну думку; збагачувати словник дітей новими лексемами відповідно до змісту теми; сприяти накопиченню мовленнєвого досвіду; розвивати мислення, зв'язне мовлення, уяву; виховувати чуйність та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)