Шемшурина, А. И. Этика как системообразующий фактор воспитания и организующее начало педагогической системы школы [Текст] / А. И. Шемшурина> // Воспитание школьников. - 2012. - № 9. - С. 10-16 . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): етичне виховання -- етика як навчальний предмет -- сучасна школа Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Обадіна, Світлана День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи [Текст] / Світлана Обадіна> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 30-31 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- відзначення дня народження -- культура поведінки -- заняття-свято -- етичне виховання Анотація: Подано розробку нетрадиційного заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про правила відзначення дня народження та культуру поведінки під час свята; закріплювати вміння класифікувати об'єкти, лічити в межах 5, порівнювати групи предметів; продовжувати вчити складати прості речення; створювати позитивну атмосферу; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, увагу, дрібну моторику, мовленнєве дихання; виховувати охайність, організованість, взаємоповагу, товариськість. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чобанюк, Любов Влаштуємо віслючкові день народження : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Любов Чобанюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 16-19 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- гра-стратегія -- робота з перфокартками -- розвиток мислення -- етичне виховання -- моральне вихованян -- святкування дня народження Анотація: Подано приклад гри-стратегії зі старшими дошкільнятами, мета якої - розширювати уявлення дітей про святкування дня народження; розвивати здатність планувати свої дії та передбачувати їх результати, знаходити різні способи розв'язання проблем; учити висловлювати та обґрунтовувати власну думку; збагачувати словник дітей новими лексемами відповідно до змісту теми; сприяти накопиченню мовленнєвого досвіду; розвивати мислення, зв'язне мовлення, уяву; виховувати чуйність та ін. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |