Меньщикова, С. "Показатели эффективности деятельности национальных библиотек стран СНГ" [Текст] : международный научно-практический семинар / С. Меньщикова> // Библиотечное дело XXI. - 2010. - № 1. - С. 36-39
Рубрики: Національні бібліотеки країн світу Кл.слова (ненормовані): національні бібліотеки -- ефективність діяльності -- бібліотеки СНГ -- вніб1 Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Леверьева, Г. Базовые показатели эффективности деятельности библиотеки [Текст] : опыт внедрения в Национальной библиотеке республики Саха (Якутия ) / Г. Леверьева> // Библиотечное дело XXI. - 2010. - № 1. - С. 56-65
Рубрики: Національні бібліотеки країн світу Саха (Якутія) Кл.слова (ненормовані): національні бібліотеки сахи -- ефективність діяльності -- вніб1 Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Білик, М. Д. Досвід і проблеми функціонування підприємств державного сектору в країнах ОЕСР та можливості його використання в Україні [Текст] / М. Д. Білик, В. К. Хлівний> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 10. - С. 18-24 : табл. - Бібліогр.: с. 23-24 Рубрики: Підприємства--Управління--Міжнародний досвід Кл.слова (ненормовані): державні та казенні підприємства -- підприємства з державною часткою у статутному капіталі -- моделі організації -- функції власника -- ефективність діяльності Дод.точки доступу: Хлівний, В.К. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чернявська, Тетяна. Психологічні аспекти актуалізації потреб підприємців / Т. Чернявська> // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 143-148 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія--Соціальна Кл.слова (ненормовані): підприємницька діяльність -- особистість -- потребо-мотиваційна сфера -- актуалізація потреб -- мотивація -- ієрархія потреб -- ефективність діяльності Анотація: У статті аналізуються теоретичні підходи до психологічного пізнання потребо-мотиваційної сфери особистості. Здійнене порівняльне дослідження особливостей сформованості потреб різних рівнів у підприємців-початківців і досвідчених фахівців у контексті використання теоретичної концепції А. Маслова. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Поліщук, І. І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / І. І. Поліщук> // Науковий вісник Полісся. - 2016. - № 2. - С. 97-102 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 101-102 Рубрики: Підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): сукупний потенціал -- розвиток підприємства -- стратегія -- ефективність діяльності -- дослідження маркетингового потенціалу -- кількісні і якісні перетворення -- сформований маркетинговий потенціал Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |