Єфремова, Г. Л. Шкільний булінг: специфіка та особливості прояву [Текст] / Г. Л. Єфремова> // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 8. - С. 14-19 : табл., фот. - Далі буде Рубрики: Дитяча психологія--Агресія--Насильство Загальноосвітні навчальні заклади--Насильство--Ознаки та специфіка--Види Кл.слова (ненормовані): кібербулінг -- приховане знущання -- психологічний шкільний булінг -- фізичний булінг -- вербальний булінг -- образливі жести -- залякування -- ізоляція -- вимагання -- пошкодження майна Анотація: Насильство може чинитися як дорослими щодо дітей, так і самими дітьми відносно одне одного. Оскільки діти проводять багато часу саме в навчальних закладах. то школи мають відігравати одну з ключових ролей у справі захисту дітей від насильства.Назва "булінг" походить від англійського слова bylly, яке означає хуліган, забіяка, людина, яка використовує свою силу і владу, щоб налякати, або заподіяти шкоду слабшим людям.Поняття булінг означає агресивну поведінку однієї людини відносно іншої. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фатєєва, М. В. Навички ефективної комунікації вчителів для успішної взаємодії з учнями і батьками [Текст] / М. В. Фатєєва, І. А. Якубенко> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 36-39 Рубрики: Педагогічне спілкування Кл.слова (ненормовані): вербальне спілкування -- невербальне спілкування -- пантоміміка -- спілкування-загравання -- спілкування-залякування -- спілкування-співтворчість Дод.точки доступу: Якубенко, І. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |