Скворцова, С. В. К проблеме методов обучения в современной зарубежной школе (на примере Великобритании и США) [Текст] / С. В. Скворцова> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 6. - С. 65-69. - Библиогр.: с. 68 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): засіб навчання -- зарубіжна педагогіка -- класифікація засобів навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Стельник, В. В. Некоторые аспекты конструктивно-критической дидактики В.Клафки [Текст] / В.В.Стельник> // Alma mater. - 2012. - № 9. - С. 75-78. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Освіта--Видатні педагоги--Педагогічні концепції--Німеччина Кл.слова (ненормовані): зарубіжна педагогіка -- освітня модель Анотація: Представлено описание сути основополагающих принципов конструктивно-критической дидактики педагога, профессора Марбургского университета В.Клафки. Дод.точки доступу: Клафкі, Вольфганг (польський педагог ; 1927) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бугайчук, Анастасія. Групи підтримки та мобільні додатки [Текст] : як борються зі шкільним булінгом у США та Канаді / Анастасія Бугайчук> // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 1. - С. 20-25 : рис.
Освіта зарубіжних країн--США Булінг--Шкільний булінг--Дитяча психологія Правове регулювання Канада Кл.слова (ненормовані): зарубіжна педагогіка -- булінгова поведінка -- заклади освіти США та Канади -- вніб 3 Анотація: Профілактичні заходи щодо запобігання булінгу в школах: досвід США та Канади. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |