Гузь, О. Складання тез літературно-критичної статті Олександра Анікса "Діалектика Гамлета" : урок розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Ольга Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 5. - С. 25-28. Рубрики: Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок зарубіжної літератури -- текст літературознавчий -- зв'язне мовлення Анотація: Урок зв'язного мовлення з методики складання тез як однієї з форм поглибленого опрацювання наукового тексту. За основу взято літературознавчу розвідку Олександра Анікста. Дод.точки доступу: Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мацьків, Г. День захисника Вітчизни [Текст] : виховний захід / Г. Мацьків> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 3 (січень). - С. 14-16. - Бібліогр.: с. 16 Рубрики: Позакласна робота--Сценарії--Початкова школа Сценарії--День захисника Вітчизни Кл.слова (ненормовані): логічне мислення -- зв'язне мовлення -- ілюстративний матеріал Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скородед, Т. "Шукайте цензора в собі." Тема совісті та своєрідність розв'язана проблеми морального вибору на прикладах творів зарубіжних письменників [Текст] / Т. Скородед> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 1 (січень). - С. 19-24. - Бібліогр.: с. 24 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): урок-психологічний роздум -- зв'язне мовлення -- компаративний аналіз Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гладун, Л. Всесвітня популярність образу Шерлока Холмса. Написання власної детективної історії [Текст] / Лариса Гладун> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 3. - С. 10-11 Рубрики: Зарубіжна література--Мтодика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): читацькі інтереси -- матеріали-експонати -- зв'язне мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лобчук, О. Ознайомлення молодших школярів із типами текстів [Текст] / Олена Лобчук> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 4. - С. 48-51 Рубрики: Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): зв'язне мовлення -- розвиток мовлення -- початкові класи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гордієнко, О. О. Галина Малик "Вуйко Йой і Лишиня" - книжка для повного щастя [Текст] / О. О. Гордієнко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 12. - С. 19-24 Рубрики: Українська література--Позакласне читання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): позакласне читання -- урок-мандрівка -- зв'язне мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пахомова, Людмила Весна панує - життя вирує : заняття для середньої групи з використанням наочного моделювання [Текст] / Людмила Пахомова> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 5. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови Педагогіка--Дошкільне навчання--Ознайомлення з навколишнім життям Кл.слова (ненормовані): психогімнастика -- опис комах -- рухливі вправи -- зв'язне мовлення Анотація: Подано розробку заняття з розвитку мовлення та ознайомлення з навколишнім світом, на якому успішно використаний метод наочного моделювання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гарматюк, Наталія Чарівний Казкоград Ш. Перро [Текст] / Наталія Гарматюк> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 15. - С. 27-29 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Французька література--Письменники--Ш. Перро Казки--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): зв'язне мовлення -- картки-ромашки -- новий матеріал Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Терещенко, Ірина Світ професій : інтегроване заняття з математики та розвитку зв'язного мовлення для старших дошкільнят [Текст] / Ірина Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 10. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): зв'язне мовлення -- життєва компетентність -- математична гра -- розвиток мови Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - формувати життєву компетентність дітей; закріплювати уявлення про відомі професії; закріплювати знання дітей про право на вибір професії; вправляти у складанні діалогу; продовжувати вчити рахувати в межахї 10; продовжувати вчити утворювати спільнокореневі слова ; розвивати мовлення, мислення, пам'ять спостережливість, інтерес до різних професій та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пашаріна, Павліна Козацькому роду нема переводу. Інтегрований урок. 4 клас [Текст] / Павліна Пашаріна> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2013. - № 18/19. - С. 8-13 Рубрики: Навчання--Інтегровані уроки--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): читання -- народознавство -- зв'язне мовлення -- математика Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лапидус, Б. А. К вопросу о сущности процесса обучения иноязычной устной речи [Текст] / Б. А. Лапидус> // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 4. - С. 10-20. - Библиогр.: с. 19 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ділогічне мовлення -- зв'язне мовлення -- монологічний виступ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Богуш, Алла Мовленнєвий портрет п'ятирічної дитини [Текст] / Алла Богуш> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): звукова культура мовлення -- зв'язне мовлення Анотація: В статті йдеться про мовленнєву особистість п'ятирічної дитини, сформованість у неї різних видів мовленнєвих (фонетичної, лексичної, граматичної, розмовно-діалогічної, монологічної) та комунікативної компетенцій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв'язного мовлення учнів [Текст] / Світлана Романчук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Зв'язне мовлення Кл.слова (ненормовані): мовна освіта -- переказ -- зв'язне мовлення -- текст -- лінгвістичний аналіз тексту Анотація: Сучасна парадигма навчального та виховного процесу вимагає від учителя-словесника креативного підходу, який розвиває у школярів логічне та образне мислення. Саме тому в статті йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито структурні й лексико-семантичні особливості переказу як форми розвитку зв'зного мовлення. Проаналізовано різні види переказу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Назарчук, О. І. Формування духовного світу та інтелектуального потенціалу учнів засобами декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва : На прикладі творів Гете "Вільшаний король", Шолом-Алейхема "Хлопчик Мотл"; Шекспіра "Гамлет", вивчення байки у світовій літературі, сценарію "Свято книги" [Текст] / О. І. Назарчук> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 20-22. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): педагогічна робота -- технології навчання -- шедеври художників -- твори образотворчого мистецтва -- зв'язне мовлення Анотація: Досвідчений педагог знайомить із власним методичним досвідом використання у педагогічній практиці творів декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва (шедеврів живопису, ілюстрацій тощо), з метою естетичного виховання школярів та вивчення соціально-історичного тла тої чи іншої історичної доби. Дод.точки доступу: Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74.102.12 Я 92 Яценко, Ірина Цікаві й корисні парасольки барвисті : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ірина Яценко> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- зв'язне мовлення -- пізнавальна активність -- предмети довкілля -- парасолька Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого - розвивати зв'язне мовлення дітей, мислення, уяву, дрібну моторику; стимулювати пізнавальну активність; виховувати доброзичливе ставлення до оточення; розширювати уявлення дітй про предметне довкілля; формувати уявлення про предмети вжитку як результат людської праці; збагачувати й активізувати словник дітей; формувати правильне мовлення та ін. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Розвиваємо екологічне мислення змалку : завдання для дітей 5-6 років [Текст]> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 11. - С. 26-28 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): орієнтування на карті -- розвиток мислення -- зв'язне мовлення -- природне середовище Анотація: Подано добірку завдань для дітей 5-6 років, що поєднують формування екологічної свідомості дошкільнят з розвитком моральності, мислення, мовлення, творчих здібностей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коваленко, Алла Хто справжній друг? : Заняття для дітей середньої групи [Текст] / Алла Коваленко> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 26-27 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): моральне виховання засобами казки -- зв'язне мовлення Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати у дітей здатність розуміти мораль прослуханого твору, його ідею; вчити висловлювати оцінно-етичні судження (аналізувати та оцінювати вчинки персонажів); розвивати зв'язне мовлення, чуття краси художнього твору; виховувати ціннісне ставлення до дружби, чуйність та прагнення підтримувати інших у різних ситуаціях. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пилипенко, Т. Урок розвитку зв'язного мовлення, 3 клас [Текст] / Тетяна Пилипенко> // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 5-7. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок Українська мова--Методика початкового навчання--Зв'язне мовлення Кл.слова (ненормовані): зв'язне мовлення -- прізвища людей, яких знають у світі -- твір-міркування -- текст Анотація: Мета уроку: Закріплювати навички правильно будувати текст-міркування, вчити усвідомлювати абстрактно-загальні поняття; розвивати зв'язне мовлення, увагу, пам'ять, мислення, уміння логічно й послідовно викладати думки на папері, словесно передавати свої почуття й переживання; виховувати людяність, гуманізм у стосунках, великодушність, скромність,бережливе ставлення до природи. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Ялоза, О. Урок розвитку зв'язного мовлення, 4 клас [Текст] / Ольга Ялоза> // Початкова школа. - 2017. - № 6. - С. 16-17. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): складання тексту -- письмові привітання -- зв'язне мовлення -- звертання Анотація: Тема уроку: складання текстів письмових привітань. Завдання: закріплювати знання учнів про текст, вчити складати тексти письмових привітань, збагачувати словниковий запас, розвивати мовленнєві вміння, мислення, виховувати естетичні смаки та культуру вітання. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Рібцун, Юлія Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв'язне мовлення -- рухлива гра Анотація: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |