Прозорова, Л.
    Кожна дитина талановита й неповторна, тільки зумійте знайти ключик від дверцят її душі. [Текст] / Лілія Прозорова // Початкова школа. - 2017. - № 4. - С. 56
Рубрики: Педагогіка--Початкова школа--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- досвід роботи -- здібності дитини -- переможці конкурсів -- індивідуальність дитини
Анотація: У рубриці "Випадки з практики" подано досвід роботи вчителя 4 класу. Всі учасники навчально-виховного процесу є рівноправними партнерами у процесі спілкування. Вони вчаться бути уважними до поглядів один одного, визнавати право на відмінність, узгоджувати свої позиції. За роки вчителювання автор статті не раз переконувалася, що необхідно завжди виявляти емпатію до дітей, зважати на їхній психічний стан та завжди підтримувати психологічний комфорт.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Кондратенко, Лариса.
    Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації [Текст] / Лариса Кондратенко // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 14-17. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Дитяча психологія--Шкільна
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
психологія учнів -- сприймання навчальної інформації -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показано їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також подано короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)