Трощинська, Л. І. Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми [Текст] : лабораторія досвіду / Л. І. Трощинська> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 11. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- здібні діти -- досвід роботи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гонтаровська, Н. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості [Текст] / Н. Гонтаровська> // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 29-33. - Бібліогр.:9 назв.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- здібні діти -- освітнє середовище -- передумови розвитку особистості -- проект Анотація: У статті наголошується, що стратегічним напрямом розвитку освітньої галузі на сучасному етапі є створення необхідних умов для виховання та навчання творчої самодостатньої особистості. Обгрунтовується проектування розвивального освітнього середовища як основної умови розвитку обдарованої дитини на пріоритетних засадах визначення її права на вільний розвиток і повноцінну реалізацію своїх здібностей та інтересів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фурманська, О. Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова (ненормовані): індивідуальна освітня траєкторія -- обдаровані діти -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль -- прийоми запам'ятовування -- здібні діти Анотація: Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |