Стародубцева, І. Організація самоосвіти педагога [Текст] / Ірина Стародубцева> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - червень (N 23) . - С. 1,6-8 Рубрики: Освітні технології Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- суть освіти -- форми організації самоосвіти Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Никифоров, В. И. Политехническое образование в содержании подготовки студентов технических вузов [Текст] / В. И. Никифоров, А. В. Речинский> // Alma mater. - 2011. - № 7. - С. 41-45. - Библиогр.: с. 45 . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Вища школа--Політехнічна освіта Кл.слова (ненормовані): вища професійна освіта -- зміст освіти -- бакалаврат Дод.точки доступу: Речинский, А. В. |
Тарасенко, М. Сформувати "Людину відповідальну" [Текст] : деякі проблеми розвитку науково-дослідницької діяльності учнів у Малій академії наук. З досвіду організації освітнього процесу в Бердянській гімназії №1 "Надія" / Микола Тарасенко, Богдан Тарасенко> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 1. - С. 24-34 : ілюстр. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 34 Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- науково-дослідницька діяльність -- організація навчальної діяльності Дод.точки доступу: Тарасенко, Б. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Пушкарьова, Т. Система освіти країн-членів Ради Європи [Текст] / Тамара Пушкарьова, Емілія Воронцова, Оксана Войтко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 5. - С. 15-44. - Зміст: Албанія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Вірменія, Греція, Естонія, Ісландія, Іспанія, Італія, Республіка Кіпр, Латвія, Литва, Люксенбург, Сербія, Словенія, Угорщина, Молдова, Російська Федерація, Україна. - Закінчення. Початок у № 4 за 2011 р. Рубрики: Освіта--Система--Країни-члени Ради Європи, XXI ст. Кл.слова (ненормовані): структурність -- неупередженість -- системність -- науковість -- гуманітарна спрямованість -- зміст освіти -- інформатизація Анотація: Автори статті знайомлять читачів з системою освіти країн-учасниць Ради Європи. Дод.точки доступу: Воронцова, Е.; Войтко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бим, И. Л. Что нового привносит личностно-ориентированная парадигма в образование подрастающего поколения [Текст] / И. Л. Бим> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 10. - С. 3-7 : ил. - Библиогр.: с. 7 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- особистісно-орієнтована парадигма Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [Текст]> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 25-44. - Зміст: Вступ ; Сучасний стан розвитку освіти ; Механізми реалізації Національної стратегії розвитку освіти Рубрики: Освіта--Державна політика--Національна стратегія--Україна, 2012-2021 роки Кл.слова (ненормовані): система освіти -- зміст освіти -- структура освіти -- дошкільна -- загальна середня -- пріоритетні напрями -- сучасний стан -- професійно-технічна -- освіта дітей з особливими потребами -- вища -- післядипломна -- нормативно-правова база системи освіти -- модернізація -- інформатизація -- інноваційна діяльність -- учні -- студенти -- реформи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дерев'янкіна, Н. Школа- родина. Авторська модель [Текст] / Наталя Дерев'янкіна> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 2. - С. 4-7 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Школа-родина--Україна Інноваційна педагогіка--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): заклади освіти -- особистісно-соціальне виховання -- зміст освіти Анотація: В статті пропонується інноваційна модель школи-родини, спрямована перш за все на становлення людини та викорінювання проблеми соціального сирітства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чирчик, Сергій. Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтер'єру [Текст] / С. Чирчик> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 7. - С. 83-104 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- зміст освіти -- навчальні технології Анотація: У роботі представлено результати наукових розробок у визначенні та змістовому наповненні компетентісного підходу у вищій дизайн-освіті. Формулюються сучасні вимоги до випускників вищих навчальних закладів за напрямом "дизайн". Наведено структуру професійної компетентності дизайнера інтер'єру. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черниш, Тетяна Блочно-модульна система навчання [Текст] / Тетяна Черниш> // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 16-21 Рубрики: Навчання--Блочно-модульне--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- здібності -- педагогічні технології Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сеник, Віктор Використання інтеграції на основі компаративного аналізу при вивченні літератури [Текст] / Віктор Сеник> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 17/18. - С. 4-20. - Бібліогр.: с. 19-20 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- навчання -- виховання -- інтегрований урок Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Виговська, О. Міністерство стало працювати цікавіше [Текст] : реферат.-аналіт. огляд / Ольга Виговська ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 4. - С. 4-12 Рубрики: Якість освіти--Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- позашкільні заклади -- дитячі садки -- підручники -- методики -- вчителі -- електронна школа -- шкільні автобуси -- щорічні профілактичні огляди учнів Анотація: Якість освіти - в епіцентрі уваги Міністерства освіти і науки, молоді та спорту. Зроблено багато корисного. Держстандарт, програми, підручники. Початок покладено. Втримати і вести - набагато складніше, але ця команда довела свою дієздатність. Саме за роботою Міністерства Уряд оцінює всю галузь загалом. В освітній сфері, особливо там, де обласні управління освіти активно підтримують ініціативи Міністерства, вже відчутні "хвилі" позитиву. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скулиш, Євген. Національна академія Служби безпеки України: сьогодення та перспективи [Текст] / Є. Скулиш> // Вища школа. - 2012. - № 9. - С. 7-13 Рубрики: Вища освіта--Юридична Вища освіта--ВНЗ--Україна Кл.слова (ненормовані): модернізація -- освітня галузь -- зміст освіти -- академічна підготовка -- кадри -- компетентісний підхід -- конкурентоспроможність -- спецслужба Анотація: Проаналізовані шляхи оновлення змісту підготовки кадрів Національної академії Служби безпеки України у контексті навчально-методичної, науково-дослідної та виховної роботи ВНЗ. Окреслено інноваційні підходи з огляду на специфіку вищого навчального закладу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Тесленко, В. И. Индивидуально-методическое сопровождение профессиональной подготовки учителя [Текст] / В. И. Тесленко, Т. А. Залезная> // Alma mater. - 2012. - № 12. - С. 62-68. - Библиогр.: с. 68 Рубрики: Освіта--Теорія і методика навчання--Освітні програми Кл.слова (ненормовані): індивідуальне навчання -- професійніі компетентності -- зміст освіти -- освітні держстандарти -- особливості майбутнього вчителя -- професійні завдання Дод.точки доступу: Залезная, Т. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мандель, Б. Р. Технологии проблемно-модульного обучения и самостоятельная работа студентов [Текст] / Б. Р. Мандель> // Alma mater. - 2012. - № 12. - С. 107-110. - Библиогр.: с. 110 Рубрики: Вища освіта--Студенти Кл.слова (ненормовані): самостійна робота студентів -- професійний саморозвиток -- технологія проблемно-модульного навчання -- зміст освіти -- компетенції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Артюх, Станіслав. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України [Текст] / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 44-48 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Інженерна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- якість освіти -- зміст освіти -- виробництво -- наука -- вимоги ринку праці -- практична підготовка Анотація: Розглянуті деякі важливі складові вищої освіти України, підвищення ефективності яких дасть змогу суттєво покращити підготовку фахівців і дієвість вищої освіти нашої держави, зміцнити зв'язок вищих навчальних закладів із підприємствами та роботодавцями. Дод.точки доступу: Лазуренко, Олександр; Махотіло, Костянтин Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тімофєєва, Ірина Формуємо ефективну систему методичної роботи в школі [Текст] : досвід колег із Росії / Ірина Тімофєєва> // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 2. - С. 14-15 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Методична робота Кл.слова (ненормовані): кадровий потенціал школи -- наступність -- зміст освіти Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Буркова, Людмила Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности [Текст] / Людмила Буркова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 57-63. - Бібліогр.: с. 63 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Навчання--Зміст Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- зміст навчання -- здібності Анотація: В статье раскрывается понимание автором категории содержания образования, в часности содержания школьного образования и содержания обучения. Сделана попытка представить концептуальный подход к определению содержания образования и содержания обучения. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нехомяж, О. С. Країнознавча компетенція в змісті географічної освіти [Текст] / О. С. Нехомяж> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 34-37. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Географія--Країнознавство Кл.слова (ненормовані): шкільна географія -- основна школа -- учні основної школи -- країнознавча компетенція -- зміст освіти Анотація: У статті розглядається проблема наукового обгрунтування країнознавчої компетенції. Дається аналіз наукового поняття "країнознавча компетенція" та розкривається процес формування країнознавчої компетенції в учнів основної школи під час вивчення географії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Таранік-Ткачук, Катерина Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/14 н. р. [Текст] / Катерина Таранік-Ткачук> // Світова література. Шкільний світ. - 2013. - № 15. - С. 4-12 Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- читання -- мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Уварова, Г. Ш. Зміст шкільної географічної освіти: тенденції та перспективи розвитку [Текст] / Г. Ш. Уварова> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 2-4 Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): географія -- шкільна географія -- зміст освіти -- учні -- тест з географії -- результати тестування Анотація: У статті йдеться про одну з центральних, комплексних науково-методичних проблем - зміст шкільної освіти, зокрема географії. Саме з зі змістом освіти пов'язують стратегію розвитку школи, вищого навчального закладу, держави, суспільства. Зміст освіти виступає провідним чинником, який за певних умов формує у школярів загальну і функціональну грамотність, впливає на їхній навчальний та життєвий досвід. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |