Корінєв, В. Л. Основні підходи до формування ціни на ринку риби та морепродуктів України [Текст] / В. Л. Корінєв, І. І. Корман> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 4. - С. 116-120 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 120 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Рибне господарство України Кл.слова (ненормовані): ринок риби та морепродуктів -- ціна -- цінова стратегія "ціна-якість" -- канали збуту Дод.точки доступу: Корман, І. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Тулуш, Л. Д. Податкове стимулювання розвитку сільськогосподарської обслуговуючої кооперації [Текст] / Л. Д. Тулуш> // Економіка АПК. - 2014. - № 5. - С. 37-43 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Податкова система--Податки на додану вартість Кооперація--Сільськогосподарська Економіка сільського господарства--Виробництво Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи -- промислова переробка -- канали збуту Анотація: Узагальнено наявні проблеми при справлянні й адмініструванні ПДВ, що перешкоджають розвитку сільськогосподарської обслуговуючої кооперації, та обґрунтовано напрями вирівнювання конкурентного середовища стосовно різних категорій сільськогосподарських товаровиробників задля стимулювання кооперативного руху на селі й упорядкування маркетингових каналіз збуту сільгосппродукції, вирощеної селянськими господарствами. |
Дітріх, І. В. Тенденції світового ринку щодо органічних продуктів харчування [Текст] / І. В. Дітріх, Я. С. Литвин> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 70-77 : рис. - Бібліогр.: с. 77 Рубрики: Світовий ринок--Харчові продукти--Органічні продукти Кл.слова (ненормовані): продажі -- виробництво -- споживання -- канали збуту -- система розподілу Дод.точки доступу: Литвин, Я. С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Багорка, М. О. Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [Текст] / М. О. Багорка> // Економіка АПК. - 2017. - № 5. - С. 43-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрний ринок--Екологізація виробництва Кл.слова (ненормовані): екологічні продукти -- канали збуту -- маркетингові комунікації -- екологізація Анотація: Мета статті - дослідження еволюційного розвитку комплексу маркетингу, розробка оптимального екологічно орієнтованого комплексу маркетингу, який уможливить підвищити ефективність збутової діяльності аграрних підприємств, спрямованої на виробництво екологічно безпечної продукції, а також характеристика складових обраного комплексу. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |