Корінєв, В. Л.
    Основні підходи до формування ціни на ринку риби та морепродуктів України [Текст] / В. Л. Корінєв, І. І. Корман // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 4. - С. 116-120 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 120 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Рибне господарство України
Кл.слова (ненормовані):
ринок риби та морепродуктів -- ціна -- цінова стратегія "ціна-якість" -- канали збуту


Дод.точки доступу:
Корман, І. І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Тулуш, Л. Д.
    Податкове стимулювання розвитку сільськогосподарської обслуговуючої кооперації [Текст] / Л. Д. Тулуш // Економіка АПК. - 2014. - № 5. - С. 37-43 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.261.41
Рубрики: Податкова система--Податки на додану вартість
   Кооперація--Сільськогосподарська

   Економіка сільського господарства--Виробництво

Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи -- промислова переробка -- канали збуту
Анотація: Узагальнено наявні проблеми при справлянні й адмініструванні ПДВ, що перешкоджають розвитку сільськогосподарської обслуговуючої кооперації, та обґрунтовано напрями вирівнювання конкурентного середовища стосовно різних категорій сільськогосподарських товаровиробників задля стимулювання кооперативного руху на селі й упорядкування маркетингових каналіз збуту сільгосппродукції, вирощеної селянськими господарствами.





    Дітріх, І. В.
    Тенденції світового ринку щодо органічних продуктів харчування [Текст] / І. В. Дітріх, Я. С. Литвин // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 70-77 : рис. - Бібліогр.: с. 77
Рубрики: Світовий ринок--Харчові продукти--Органічні продукти
Кл.слова (ненормовані):
продажі -- виробництво -- споживання -- канали збуту -- система розподілу


Дод.точки доступу:
Литвин, Я. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Багорка, М. О.
    Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [Текст] / М. О. Багорка // Економіка АПК. - 2017. - № 5. - С. 43-50 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний ринок--Екологізація виробництва
Кл.слова (ненормовані):
екологічні продукти -- канали збуту -- маркетингові комунікації -- екологізація
Анотація: Мета статті - дослідження еволюційного розвитку комплексу маркетингу, розробка оптимального екологічно орієнтованого комплексу маркетингу, який уможливить підвищити ефективність збутової діяльності аграрних підприємств, спрямованої на виробництво екологічно безпечної продукції, а також характеристика складових обраного комплексу. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)