Бєлоусова, О. С. Оцінювання ефективності збутової діяльності в рамках маркетингової політики розподілу промислового підприємства [Текст] / Бєлоусова О.С., Клименко О. Л., Лєщина К. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4. - С. 78-81 : табл. - Бібліогр.: с. 81 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг--Запоріжжя Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика розподілу -- збутова діяльність -- канал розподілу -- методи збуту -- системи розподілу -- ВАТ "Запоріжсталь" Дод.точки доступу: Клименко, О. Л.; Лєщина, К. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ястремська, Наталя. Менеджмент ціноутворення в комунікаційній політиці торговельної марки [Текст] / Н. Ястремська> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 4. - С. 82-86. - Бібліогр.: с. 86
Кл.слова (ненормовані): товаровиробник -- посередницька ланка -- канал розподілу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |