Полков, С. П.
    Аномальні явища - вимога пізнати істину [Текст] / С. П. Полков // Трибуна. - 2009. - № 1/2. - С. 18-19
Рубрики: Природні аномалії
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6 -- ДНК -- НЛО -- квантова теорія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мудрагей, Н. С.
    Теория всего и теория познания (онто-гносеологические заметки) [Текст] / Н.С.Мудрагей // Вопросы философии. - 2011. - № 6. - С. 82-92. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Філософія--Наука
Кл.слова (ненормовані):
незавершеність знання -- квантова теорія -- модель чи реальність -- теорія пізнання -- всесвіт

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Семаго, М. М.
    Время в оценке динамики психического развития ребенка (К вопросу о применимости квантовой теории к анализу темпоральности психического развития) [Текст] / М. М. Семаго // Мир психологии. - 2011. - № 3. - С. 168-175. - Библиогр.: с. 175
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Психічний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
психологічний розвиток -- темпоральність -- геометрична модель -- світові конкурси -- квантова теорія
Анотація: Статья посвящена проблеме времени в оценке психического развития ребенка. Обсуждается возможность применения квантовой теории и ее категорий к анализу временного фактора психического развития. Приводится универсальная геометрическая конусная модель, в том числе модель светских конкусов прошлого и будущего, применимая к анализу анамнестических данных и построению психологического диагноза.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Терещук, Сергій.
    Методичні особливості вивчення становлення квантової теорії в умовах профільної диференціації / С. Терещук // Фізика та астрономія в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 3 назви
ББК 22.3 + 74.202.52
Рубрики: Вивчення фізики--Педагогічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
профільне диференціація -- гіпотеза Планка -- квантова теорія
Анотація: Розглянуто методику вивчення гіпотези М.Планка з урахуванням профільної диференціації в класах з поглибленим вивченням фізики. Обгрунтовано необхідність глибшого розкриття поняття кванта енергії електромагнітного випромінювання для учнів, які вивчають фізику на профільному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)