88
М 11


    Мірошниченко, О. В.
    Кейс-метод як основа обучения и обновления образования [Текст] : до картотеки практичного психолога та соціального працівника / О. В. Мірошниченко // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 12. - С. 22-28. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88 + 74
Рубрики: Освіта--Навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Кейс компанії Єврокар [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 29-37 : ил.
ББК 65.471
Рубрики: Рекламні комунікації--Сексизм
   Реклама автомобілів--Сексизм

   Реклама компанії "Єврокар"

Кл.слова (ненормовані):
Бренди
Анотація: Успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Сагитова, Л. В.
    Традиционное и новое в исламе: кейс Средняя Елюзань [Текст] / Л. В. Сагитова // Социс. - 2012. - № 2. - С. 104-114. - Библиогр.: с. 114 . - ISSN 0132-1625
ББК 60.56
Рубрики: Філософія релігії
Кл.слова (ненормовані):
ісламські традиції -- консерватизм -- новий іслам
Анотація: В статье на основе материалов кейс-стади, предпринимается попытка выявить факторы, влияющие на развитие локальной исламской традиции и "новой" глобализированной формы ислама в условиях мусульманской сельской общины, а также рассмотрение социальных характеристик их носителей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Горылев, А. И.
    Организационно-управленческая деятельность преподавателя при проведении занятия в технологии "кейс-стади" при изучении юридических тем [Текст] / А.И.Горылев, Е.Ю.Грудзинская // Alma mater. - 2012. - № 8. - С. 54-58 : табл. - Библиогр. в подстроч. примеч.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Методи навчання--Нові технології--Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
законодавство -- законодавчий процес
Анотація: Представлено описание занятия по учебной дисциплине "Конституционное право РФ" в технологии кейс-стади.


Дод.точки доступу:
Грудзинская, Е.Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Довгань, Олександр.
    Методологічні основи підготовки та перепідготовки фахівців інформаційно-аналітичних підрозділів Служби безпеки України [Текст] / О. Довгань, В. Хлань // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Юридична
Кл.слова (ненормовані):
ситуація -- рішення -- інформаційно-аналітична діяльність -- кейс-метод -- ділові ігри -- інформаційні технології
Анотація: У статті розглядається проблема пошуку та впровадження у процес підготовки та перепідготовки фахівців інформаційно-аналітичних підрозділів СБ України нових ефективних методик, які дозволять на принципово новому рівні передавати слухачам значний обсяг відповідних знань та забезпечать високий рівень оволодіння спеціальним матеріалом.


Дод.точки доступу:
Хлань, Віктор
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Загурская, Е.
    Справиться с "текучкой кадров" в бухгалтерии: кейс с решением [Текст] / Елена Загурская // Кадровик 01. - 2013. - № 6. - С. 102-107
Рубрики: Управління персоналом
Кл.слова (ненормовані):
підбір персоналу -- профіль посади -- оцінка компетенцій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Соловйова, Г.
    Сучасний урок - кейс-метод / Г. Соловйова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 62-63
ББК 74
Рубрики: Педтехнології--Кейс-технологія
Анотація: Представлено розробку уроку математики в 9 кл.з використанням кейс-методу за темою "Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ландо, О.
    Викладання порівняльного права [Текст] / О. Ландо // Право України. - 2013. - № 3-4. - С. 258-264. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Порівняльне правознавство--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- кейс-метод -- сократичний метод -- суддівський активізм -- приховані техніки -- власна думка викладача -- підручники та збірники прецедентів -- правовий реалізм -- природне право -- критичне ставлення
Анотація: Автор стверджує, що викладач права повинен вчити студентів дійсному праву, тобто такому, яке застосовують суди; він не повинен приховувати власну точку зору, але водночас розкривати інші точки зору. Природного права не існує, але є правові цінності, спільні для більшості правових систем.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гладун, Ю.
    Підвищення ефективності навчального процесу / Ю. Гладун, К. Скрібцова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 24-29
ББК 74
Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології
   Освіта--Гуманізація і демократизація

   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- особистісний підхід -- демократизація процесу навчання -- принципи спілкування -- дослідницьке навчання -- проблемне навчання -- ділова гра -- кейс-метод -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Розкрито особливості застосування принципів гуманізації, оптимізації, демократизації в сучасний процес навчання, охарактеризовано принципи сучасного навчання, висвітлено питання застосування новітніх технологій в навчальний процес.


Дод.точки доступу:
Скрібцова, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ярошенко, О. В.
    Вправи для формування у майбутніх викладачів англійської мови професійно-орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні на основі кейс-методу [Текст] / О. В. Ярошенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 21-28. - Текст рос., англ. - Бібліогр.: с. 28 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- етап навчання -- вимоги до вправ
Анотація: У статті представлено підсистему вправ для формування у майбутніх викладачів професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовлені на основі кейс-методу. Визначено етапи навчання, в рамках яких реалізуються вправи, окреслено вимоги до них. Наведено приклади вправ у межах кейсів з окремих тем.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Хованская, А. В.
    Аверсия: опыт российского конституционного правосудия [Текст] / А. В. Хованская // Общественные науки и современность. - 2013. - № 3. - С. 57-69. - Библиогр.: с.67-69. - Зміст: Конституционная аверсия как нормативный ограничитель ; Гипотеза об аверсивном характере российской Конституции ; Демократии, конституционные суды и принятие решений ; Российский кейс: конституционные траектории
ББК 67
Рубрики: Конституційне право--Російська Федерація
   Судова система

Кл.слова (ненормовані):
конституційні моделі -- конституційне правосуддя -- судова політика -- реінтепретація прав
Анотація: Статья посвящена процессам конституционного строительства в современной России. В фокусе исследования - механизмы воспроизводства феноменов конституционализма, базирующиеся на двух конституционных моделях: аверсивной и аспиративной.


Дод.точки доступу:
Гончаров, Д. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сурмін, Ю. П.
    Кейс-метод: становлення та розвиток в Україні [Текст] / Ю.П. Сурмін // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. . - 2015. - № 2. - С. 19-28 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Метод кейс-стаді--Пізнавальні можливості кейс-стаді--Навчально-виховні можливості кейс-стаді--Україна
Анотація: У статті обгрунтовано неохідність використання методу кейс-стаді для підвищення якості навчання у вищих навчальних закладах України, що передбачає його осмислення як багатофункціонального утворення, яке характерізується значним інтелектуальним потенціалом, гносеологічними та навчально-виховними можливостями.





    Костюк, В.
    Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови [Текст] / В. Костюк // Рідна школа. - 2015. - № 5-6. - С. 47-52. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.19=432.11
Рубрики: Іноземні мови--Вивчення--Професійно-орієнтоване спілкування
Анотація: У статті розглянуто методику організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування на основі кейс-технологій, реалізація яких має забезпечити високий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців. Охарактеризовано особливості їх реалізації в морських навчальних закладах. Доведено, що використання цих технологій сприяє професійному становленню; дає змогу вирішити проблему шляхом аналізу її складових, залучити курсантів до колективного вирішення професійних питань, активізувати набуті знання з фахових дисциплін, застсувувати теоретичні знання на практиці.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Лазарук, Світлана.
    Площа прямокутника. Розв'язування практичних задач. 9-й клас [Текст] / С. Лазарук // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 7. - С. 14-27. - Дод. № 1-10
Рубрики: Математика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька освіта -- елементи підприємництва -- кейс-метод -- професійна кваліфікація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Бовкун, Т. І.
    Літня школа з географії за технологією кейс-методу як форма підготовки до олімпіад [Текст] / Т. І. Бовкун // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. - № 12. - С. 4-7. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- географія -- позакласна освіта -- літня школа -- обдаровані діти -- олімпіади -- кейс-метод
Анотація: У статті йдеться про роботу з обдарованими дітьми шляхом організації літньої школи з географії. Головна особливість такої форми роботи в тому, що крім спілкування і відпочинку дитині пропонується достатньо інтенсивне навчання.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Костюк, В.
    Кейс-технології у підготовці до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації [Текст] / В. Костюк // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 43-48. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Підготовка фахівців--Судноводії--Кейс-технології
Анотація: У статті розкрито сутність кейс-технологій, визначено їх роль у підготовці майбутніх судно-водіїв до професійно-орієнтованого спілкування, сформульовано основні принципи, дидактичні та гнесеологічні особливості кейс-технологій, наведено клсифікації кейсів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чужинова, Ірина.
    Вироблено в Україні : (театральний шоу-кейс) [Текст] / І. Чужинова // Український театр. - 2015. - № 1-3. - С. 50-55 : кольор. іл.
Рубрики: Театральне життя--Театральний шоу-кейс--Україна--Київ, Грудень 2015 р.
Анотація: З 3 по 6 грудня 2015 року у столиці України на прохання "Європейської театральної конвенції" було проведено український театральний шоу-кейс із 8 вистав, на який приїхали 30 театральних діячів із 8 країн. У статті подано думки та враження українських учасників шоу-кейсу про захід.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Яценко, Таміла
    Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 19-23. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- мультимедійний проект -- веб-квест -- вебінар -- кейс-метод -- комп'ютерне тестування
Анотація: В статті розкрито теоретичний аспект проблеми використання окремих видів ІКТ на уроках української літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Демченко, Людмила.
    Візитна картка. Робота у векторному графічному редакторі. 10-й клас [Текст] / Л. Демченко // Інформатика (Шкільний світ). - 2016. - № 12. - С. 13-19 : рис.
Рубрики: Розробка уроку--Інформатика--10-й клас
Кл.слова (ненормовані):
кейс-технологія -- рефлексія -- мотивація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Саенко, Вікторія.
    Кейс-технології: використання в навчальному процесі [Текст] : дистанційне навчання / В. Саенко // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 24. - С. 12-15 : іл.
Рубрики: Педагогічні технології--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
кейс-пакет -- кейс-технологія -- практичний кейс -- кейс-метод
Анотація: Сучасному суспільству властиве зростання обсягу наукових знань та інформації, інтенсифікація спілкування, а також особлива роль комп'ютерної техніки й комп'ютерних телекомунікаційних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)