88 М 11 Мірошниченко, О. В. Кейс-метод як основа обучения и обновления образования [Текст] : до картотеки практичного психолога та соціального працівника / О. В. Мірошниченко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 12. - С. 22-28. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Освіта--Навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кейс компанії Єврокар [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 29-37 : ил. Рубрики: Рекламні комунікації--Сексизм Реклама автомобілів--Сексизм Реклама компанії "Єврокар" Кл.слова (ненормовані): Бренди Анотація: Успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Сагитова, Л. В. Традиционное и новое в исламе: кейс Средняя Елюзань [Текст] / Л. В. Сагитова> // Социс. - 2012. - № 2. - С. 104-114. - Библиогр.: с. 114 . - ISSN 0132-1625 Рубрики: Філософія релігії Кл.слова (ненормовані): ісламські традиції -- консерватизм -- новий іслам Анотація: В статье на основе материалов кейс-стади, предпринимается попытка выявить факторы, влияющие на развитие локальной исламской традиции и "новой" глобализированной формы ислама в условиях мусульманской сельской общины, а также рассмотрение социальных характеристик их носителей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Горылев, А. И. Организационно-управленческая деятельность преподавателя при проведении занятия в технологии "кейс-стади" при изучении юридических тем [Текст] / А.И.Горылев, Е.Ю.Грудзинская> // Alma mater. - 2012. - № 8. - С. 54-58 : табл. - Библиогр. в подстроч. примеч. Рубрики: Вища освіта--Методи навчання--Нові технології--Російська Федерація Кл.слова (ненормовані): законодавство -- законодавчий процес Анотація: Представлено описание занятия по учебной дисциплине "Конституционное право РФ" в технологии кейс-стади. Дод.точки доступу: Грудзинская, Е.Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Довгань, Олександр. Методологічні основи підготовки та перепідготовки фахівців інформаційно-аналітичних підрозділів Служби безпеки України [Текст] / О. Довгань, В. Хлань> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Юридична Кл.слова (ненормовані): ситуація -- рішення -- інформаційно-аналітична діяльність -- кейс-метод -- ділові ігри -- інформаційні технології Анотація: У статті розглядається проблема пошуку та впровадження у процес підготовки та перепідготовки фахівців інформаційно-аналітичних підрозділів СБ України нових ефективних методик, які дозволять на принципово новому рівні передавати слухачам значний обсяг відповідних знань та забезпечать високий рівень оволодіння спеціальним матеріалом. Дод.точки доступу: Хлань, Віктор Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Загурская, Е. Справиться с "текучкой кадров" в бухгалтерии: кейс с решением [Текст] / Елена Загурская> // Кадровик 01. - 2013. - № 6. - С. 102-107 Рубрики: Управління персоналом Кл.слова (ненормовані): підбір персоналу -- профіль посади -- оцінка компетенцій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Соловйова, Г. Сучасний урок - кейс-метод / Г. Соловйова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 62-63 Рубрики: Педтехнології--Кейс-технологія Анотація: Представлено розробку уроку математики в 9 кл.з використанням кейс-методу за темою "Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ландо, О. Викладання порівняльного права [Текст] / О. Ландо> // Право України. - 2013. - № 3-4. - С. 258-264. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): методика викладання -- кейс-метод -- сократичний метод -- суддівський активізм -- приховані техніки -- власна думка викладача -- підручники та збірники прецедентів -- правовий реалізм -- природне право -- критичне ставлення Анотація: Автор стверджує, що викладач права повинен вчити студентів дійсному праву, тобто такому, яке застосовують суди; він не повинен приховувати власну точку зору, але водночас розкривати інші точки зору. Природного права не існує, але є правові цінності, спільні для більшості правових систем. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гладун, Ю. Підвищення ефективності навчального процесу / Ю. Гладун, К. Скрібцова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 24-29 Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології Освіта--Гуманізація і демократизація Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): гуманізація освіти -- особистісний підхід -- демократизація процесу навчання -- принципи спілкування -- дослідницьке навчання -- проблемне навчання -- ділова гра -- кейс-метод -- інтерактивні методи навчання Анотація: Розкрито особливості застосування принципів гуманізації, оптимізації, демократизації в сучасний процес навчання, охарактеризовано принципи сучасного навчання, висвітлено питання застосування новітніх технологій в навчальний процес. Дод.точки доступу: Скрібцова, К. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ярошенко, О. В. Вправи для формування у майбутніх викладачів англійської мови професійно-орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні на основі кейс-методу [Текст] / О. В. Ярошенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 21-28. - Текст рос., англ. - Бібліогр.: с. 28 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): підсистема вправ -- етап навчання -- вимоги до вправ Анотація: У статті представлено підсистему вправ для формування у майбутніх викладачів професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовлені на основі кейс-методу. Визначено етапи навчання, в рамках яких реалізуються вправи, окреслено вимоги до них. Наведено приклади вправ у межах кейсів з окремих тем. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Хованская, А. В. Аверсия: опыт российского конституционного правосудия [Текст] / А. В. Хованская> // Общественные науки и современность. - 2013. - № 3. - С. 57-69. - Библиогр.: с.67-69. - Зміст: Конституционная аверсия как нормативный ограничитель ; Гипотеза об аверсивном характере российской Конституции ; Демократии, конституционные суды и принятие решений ; Российский кейс: конституционные траектории Рубрики: Конституційне право--Російська Федерація Судова система Кл.слова (ненормовані): конституційні моделі -- конституційне правосуддя -- судова політика -- реінтепретація прав Анотація: Статья посвящена процессам конституционного строительства в современной России. В фокусе исследования - механизмы воспроизводства феноменов конституционализма, базирующиеся на двух конституционных моделях: аверсивной и аспиративной. Дод.точки доступу: Гончаров, Д. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сурмін, Ю. П. Кейс-метод: становлення та розвиток в Україні [Текст] / Ю.П. Сурмін> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. . - 2015. - № 2. - С. 19-28 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Метод кейс-стаді--Пізнавальні можливості кейс-стаді--Навчально-виховні можливості кейс-стаді--Україна Анотація: У статті обгрунтовано неохідність використання методу кейс-стаді для підвищення якості навчання у вищих навчальних закладах України, що передбачає його осмислення як багатофункціонального утворення, яке характерізується значним інтелектуальним потенціалом, гносеологічними та навчально-виховними можливостями. |
Костюк, В. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови [Текст] / В. Костюк> // Рідна школа. - 2015. - № 5-6. - С. 47-52. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Іноземні мови--Вивчення--Професійно-орієнтоване спілкування Анотація: У статті розглянуто методику організації навчання іншомовного професійно-орієнтованого спілкування на основі кейс-технологій, реалізація яких має забезпечити високий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців. Охарактеризовано особливості їх реалізації в морських навчальних закладах. Доведено, що використання цих технологій сприяє професійному становленню; дає змогу вирішити проблему шляхом аналізу її складових, залучити курсантів до колективного вирішення професійних питань, активізувати набуті знання з фахових дисциплін, застсувувати теоретичні знання на практиці. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Лазарук, Світлана. Площа прямокутника. Розв'язування практичних задач. 9-й клас [Текст] / С. Лазарук> // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 7. - С. 14-27. - Дод. № 1-10 Рубрики: Математика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): підприємницька освіта -- елементи підприємництва -- кейс-метод -- професійна кваліфікація Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бовкун, Т. І. Літня школа з географії за технологією кейс-методу як форма підготовки до олімпіад [Текст] / Т. І. Бовкун> // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. - № 12. - С. 4-7. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова (ненормовані): ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- географія -- позакласна освіта -- літня школа -- обдаровані діти -- олімпіади -- кейс-метод Анотація: У статті йдеться про роботу з обдарованими дітьми шляхом організації літньої школи з географії. Головна особливість такої форми роботи в тому, що крім спілкування і відпочинку дитині пропонується достатньо інтенсивне навчання. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Костюк, В. Кейс-технології у підготовці до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації [Текст] / В. Костюк> // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 43-48. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Підготовка фахівців--Судноводії--Кейс-технології Анотація: У статті розкрито сутність кейс-технологій, визначено їх роль у підготовці майбутніх судно-водіїв до професійно-орієнтованого спілкування, сформульовано основні принципи, дидактичні та гнесеологічні особливості кейс-технологій, наведено клсифікації кейсів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чужинова, Ірина. Вироблено в Україні : (театральний шоу-кейс) [Текст] / І. Чужинова> // Український театр. - 2015. - № 1-3. - С. 50-55 : кольор. іл. Рубрики: Театральне життя--Театральний шоу-кейс--Україна--Київ, Грудень 2015 р. Анотація: З 3 по 6 грудня 2015 року у столиці України на прохання "Європейської театральної конвенції" було проведено український театральний шоу-кейс із 8 вистав, на який приїхали 30 театральних діячів із 8 країн. У статті подано думки та враження українських учасників шоу-кейсу про захід. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Яценко, Таміла Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу [Текст] / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 19-23. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок української літератури -- мультимедійний проект -- веб-квест -- вебінар -- кейс-метод -- комп'ютерне тестування Анотація: В статті розкрито теоретичний аспект проблеми використання окремих видів ІКТ на уроках української літератури. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Демченко, Людмила. Візитна картка. Робота у векторному графічному редакторі. 10-й клас [Текст] / Л. Демченко> // Інформатика (Шкільний світ). - 2016. - № 12. - С. 13-19 : рис. Рубрики: Розробка уроку--Інформатика--10-й клас Кл.слова (ненормовані): кейс-технологія -- рефлексія -- мотивація Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Саенко, Вікторія. Кейс-технології: використання в навчальному процесі [Текст] : дистанційне навчання / В. Саенко> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 24. - С. 12-15 : іл. Рубрики: Педагогічні технології--Інтернет-технології Кл.слова (ненормовані): кейс-пакет -- кейс-технологія -- практичний кейс -- кейс-метод Анотація: Сучасному суспільству властиве зростання обсягу наукових знань та інформації, інтенсифікація спілкування, а також особлива роль комп'ютерної техніки й комп'ютерних телекомунікаційних технологій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |