Бориско, Н. Ф. Методика формування іншомовної фонетичної компетенції [Текст] / Н.Ф. Бориско ; Київський нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 3-14 : ілюстр. - Текст укр., англ. . - Бібліогр.: с. 14 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Вища школа Кл.слова (ненормовані): компетенція у діалогічному мовленні -- засоби навчання діалогічного мовлення -- класифікація засобів навчання Анотація: У статі розглядаються засоби навчання діалогічного мвлення. Подається класифікація засобів навчання. Виділяються технічні і нетехнічні засоби, серед яких виокремлюються вербальні, невербальні/зображальні, вербально-зображальні опори та аудіо-візуальні й аудотивні засоби навчання. Характеризуються штучні та природні опори. Описуються психологічні передумови використання роздавального матеріалу для навчання діалогічного мовлення у середніх і вищих навчальних закладах Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Скворцова, С. В. К проблеме методов обучения в современной зарубежной школе (на примере Великобритании и США) [Текст] / С. В. Скворцова> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 6. - С. 65-69. - Библиогр.: с. 68 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): засіб навчання -- зарубіжна педагогіка -- класифікація засобів навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |