Комарова, А. Проекты по управлению знаниями: критерии классификации [Текст] / Анна Комарова> // Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 7/8. - С. 173-179 : рис. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Управління--Знання Кл.слова (ненормовані): проектний менеджмент -- класифікація проектів Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лучків, О. І все ж таки. Проект / О. Лучків> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 25-29 Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія Кл.слова (ненормовані): проектна технологія -- метод проектів -- класифікація проектів -- етапи роботи над проектом Анотація: В статті досліджено значення проектної технології в навчально-виховному процесі та управлінській діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Полінок, Олена. Типологічна класифікація видів проектів [Текст] / Олена Полінок> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 12. - С. 9-12. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Педагогіка--Метод проектів Українська мова--Метод проектів Кл.слова (ненормовані): проект -- види проектів -- метод проектів -- класифікація проектів -- навчальний проект Анотація: Описано типологію навчальних проектів за різними класифікаційними ознаками: за діяльністю, яка домінує в проекті; за предметно-змістовою галуззю знань; за характером координації проекту; за характером контактів; за кількістю учасників; за тривалістю виконання проекту; за ступенем складності; за характером партнерських взаємодій між учасниками проектування; за характером цільових установок; за спрофесійною спрямованістю; за взаємозалежністю з іншими проектами; за рівнем самостійності виконання; за часом виконання; за кінцевим результатом; за формою й методами організації; за сутнісними характеристиками. Запропоновано власну класифікацію проектів, апробованих на уроках української мови, - фонетичні, лексико-фразеологічні, граматичні, правописні, риторичні - відповідно до змісту розділів чинної програми з української мови; а також аспектні та креативно-мовленнєві проекти - залежно від домінувальних видів навчальної й мовленнєвої діяльності учнів. Акцентовано, що попри різні підходи до класифікації, у педагогічному контексті проекти розглядаються як результат навчального проектування. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |