Маркова, І. С. Типологія та структура уроків: від теорії до практики [Текст] / І. С. Маркова> // Математика в школах України. - 2015. - № 28/29. - С. 4-22 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 22 Рубрики: Математика--Уроки Кл.слова (ненормовані): організація процесу навчання -- ознаки -- раціональний вибір типу -- дидактична мета -- класифікація уроків Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Мовчун, Антоніна. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок [Текст] / Антоніна Мовчун> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 10-15. Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): українська мова -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- завдання -- класифікація уроків -- звуки -- букви -- слово -- пряме значення слів -- переносне значення слів -- синоніми -- антоніми -- фразеологізми -- апостроф -- будова слова -- префікс -- суфікс -- частини мови -- іменник -- прикметник -- числівник -- дієслово -- речення -- початкова школа Анотація: У статті запропоновано завдання для оцінювання навчальних досягнень учнів 3 класу і формування їхніх правописних умінь. Зміст завдань розроблено відповідно до програми НУШ для 3 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |