Маркова, І. С.
    Типологія та структура уроків: від теорії до практики [Текст] / І. С. Маркова // Математика в школах України. - 2015. - № 28/29. - С. 4-22 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 22
Рубрики: Математика--Уроки
Кл.слова (ненормовані):
організація процесу навчання -- ознаки -- раціональний вибір типу -- дидактична мета -- класифікація уроків


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мовчун, Антоніна.
    Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок [Текст] / Антоніна Мовчун // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 10-15.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- завдання -- класифікація уроків -- звуки -- букви -- слово -- пряме значення слів -- переносне значення слів -- синоніми -- антоніми -- фразеологізми -- апостроф -- будова слова -- префікс -- суфікс -- частини мови -- іменник -- прикметник -- числівник -- дієслово -- речення -- початкова школа
Анотація: У статті запропоновано завдання для оцінювання навчальних досягнень учнів 3 класу і формування їхніх правописних умінь. Зміст завдань розроблено відповідно до програми НУШ для 3 класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)