Кучеренко, Ірина.
    Особистісно зорієнтоване навчання – домінантна модель реалізації концепції "нова українська школа" / Ірина Кучеренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 10. - С. 2-4. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Особистісно зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання мови -- ключові етапи діяльності
Анотація: Розкрито стратегічні основи реалізації особистісно зорієнтованого навчання української мови в контексті компетентнісної освіти XXI століття, викладено зміст компонентів особистісно зорієнтованої технології уроку рідної мови.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Кучеренко, Ірина.
    Особистісно зорієнтоване навчання – домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа" / Ірина Кучеренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Навчання--Особистісно зорієнтоване
   Українська мова--Методика викладання в школі

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання мови -- ключові етапи діяльності
Анотація: Розкрито стратегічні основи реалізації особистісно зорієнтованого навчання української мови в контексті компетентнісної освіти XXI століття, викладено зміст компонентів особистісно зорієнтованої технології уроку рідної мови.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)