Скворцова, С.
    Обчислювальні навички як складова предметно-математичної компетентності молодшого школяра [Текст] / Світлана Скворцова // Початкова школа. - 2011. - № 8. - С. 48-51. - Продовж.: №9. - С.39-42
Рубрики: Математика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- обчислювальні навички -- додавання і віднімання двоцифрових чисел
Анотація: З огляду на те, що вміння лічити визнано багатьма країнами в якості ключової компетентності, у статті запропоновано авторську методику формування в молодших школярів обчислювальних навичок додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд, яка побудована на засадах теорії поетапного формування розумових дій і понять П. Я. Гальперіна та Н. Ф. Тализіної. Для реалізації етапу виконання дії в матеріальній формі автором застосовано математичні Монтессорі-матеріали.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Галатюк, Михайло.
    Лабораторні роботи з фізики в контексті формування пізнавальної компетентності учнів [Текст] / М. Галатюк, Ю Галатюк, В. Тищук // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 3. - С. 15-18. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Лабораторні роботи
Кл.слова (ненормовані):
Ннвчальний процес -- ключові компетентності -- сучасна школа
Анотація: Процес інтеграції України у світовий освітній простір вимагає нових підходів у визначенні мети, цілей і пріоритетів організації навчального процесу в сучасній школі. За таких умов особливої актуальності набуває компетентнісний підхід. В даному матеріалі запропоновано лабораторні роботи з фізики по даному питанню.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скліма, О.
    Формування читацької культури [Текст] / О. Скліма // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 4 (січень). - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 14
ББК 74.202.5
Рубрики: Читання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- молодші школярі -- ключові компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гармаш, О.
    Розвиток алгоритмічних умінь учнів у процесі формування просторих уявлень [Текст] / Олена Гармаш // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 18-21. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
алгоритмічні уміння -- алгоритмічне мислення -- графічні зображення -- ключові компетентності -- комп'ютерна грамотність -- програмування дій
Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні закономірності розвитку алгоритмічних умінь учнів початкової школи у процесі осмисленого сприймання інформації (словесної, графічної), практичної діяльності (вимірювання, побудови, графічні зображення, моделювання, коструювання) та оперування просторовими образами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Боярчук, Н. К.
    Професійна компетентність майбутніх економістів як проблема теорії та практики вищої школи [Текст] / Н. К. Боярчук // Гуманітарні науки. - 2012. - № 1. - С. 125-133. - Бібліогр.: с. 132-133
УДК
Рубрики: Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- ключові компетентності -- випускник вузу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Козакова, Н.
    Компетентнісний підхід і молодші школярі / Н. Козакова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Компетентнісне навчання
   Початкова освіта--Компетентнісне навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- ключові компетентності -- мовленнєва компетенція -- діяльнісна компетенція -- мовна компетенція -- соціокультурна компетенція -- мотивації навчання
Анотація: В статті досліджуються особливості формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Щербина, Л.
    Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповідання "Каторжна" [Текст] / Лариса Щербина // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 24-29. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 83.3
Рубрики: Українська література--Методика--Урок
   Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод -- особистісно орієнтоване навчання -- компетентнісно орієнтовані завдання -- ключові компетентності -- Каторжна, оповідання
Анотація: У статті запропоновано орієнтовний урок вивчення творчості Бориса Грінченка в 10 класі. Обгрунтовано доцільність дібраних форм роботи й системи завдань, що надають можливість максимально активізувати дослідницькі здібності учнів, сприяють розвитку критичного мислення, розвивають культуру мовлення.


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9-ті класи [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2017. - № 7. - С. 4-20.
Рубрики: Фізична культура--Плани та програми
Кл.слова (ненормовані):
формування ключових компетентностей -- ключові компетентності -- компоненти -- фізична підготовка
Анотація: Мета реалізується комплексом таких навчальних, оздоровчих і виховних завдань: формування загальних уявлень про фізичнукультуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку; розширення рухового досвіду, удосконаленнянавичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності; розширення функціональних можливостейорганізму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природнихздібностей; формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головнихчинників здорового способу життя; формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку; формування високих моральних якостей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 6 клас [Текст] // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 19-25.
Рубрики: Українська література--Навчальна програма
Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- предметні компетентності -- ключові компетентності -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- зміст навчального матеріалу


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бровко, Галина.
    Об'єм прямокутного паралелепіпеда [Текст] : урок-кейс у 5-му кл. / Г. Бровко // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 23. - С. 15-20 : ілюстр. - Дод. № 1-2
Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
обчислення -- ключові компетентності -- робота з кейсами -- організація роботи -- рефлексія -- учень-спікер


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Годецька, Тетяна.
    Спілкування іноземними мовами - компетентність крізь призму досвіду педагогів-новаторів [Текст] / Тетяна Годецька // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 205-209. - Бібліогр.: с. 208-209.
УДК
Рубрики: Компетентнісний підхід--Іноземні мови--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- ключові компетентності -- новаторський досвід -- вмотивований вчитель
Анотація: Про необхідність вміння для педагогів спілкуватись іноземними мовами у новій українській школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : 10-11-ті класи (рівень стандарту) // Фізичне виховання в школах України. - 2018. - № 1. - С. 6-16.
Рубрики: Фізична культура--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
програма з фізичного виховання -- ключові компетентності -- змістові лінії -- організація навчального процесу -- оцінювання навчальних досягнень


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Буренко, Валентина.
    Основні аспекти формування ключових життєвих компетентностей учнів на уроках іноземної мови [Текст] / В. Буренко // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 2. - С. 2-9
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- громадянська відповідальність -- фінансова грамотність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Тітова, Наталія.
    Інформаційно-цифрова компетентність: формування та розвиток в учасників освітнього процесу [Текст] : дослідження / Наталія Тітова // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 45-86 : іл. - Бібліогр.: с. 85-86. - Зміст: Ключові групи компетентностей ; Функції компетентності в системі освіти (за А. Хуторським) ; Ключові компетенції школярів за визначенням українських вчених ; Модель ІКТ-компетентності педагогів ; Цифрові компетенції освітян ; Специфіка цифрових компетенцій освітян ; Модель розвитку ІЦК учасників освітнього процесу
Рубрики: Освітній процес--Інформаційно-цифрова компетентність--Формування--Досвід зарубіжних країн--Австрія--Бельгія--Фінляндія
   Наукові дослідження--Освіта--Компетентісний підхід--Гімназії--Вінниця, місто (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
компетентісна освіта -- ключові компетентності
Анотація: Набуває поширення концепція компетентісного підходу в освіті, що є основою змістовних змін щодо забезпечення відповідності освіти запитам і можливостям суспільства періоду інформатизації та глобальної масової комунікації. Однією з таких актуальних компетентностей є інформаційно-цифрова, яка допомагає розширити можливості всіх учасників освітнього процесу. Запропоноване дослідження розкриває можливі способи формування інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу за допомогою інноваційних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Михайловська, Неля.
    Конструювання нового підручника з української мови як державної: виклики сьогодення [Текст] / Неля Михайловська // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 33-37. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- українська мова -- державна мова -- підручник -- освітній процес -- критичне мислення -- ключові компетентності -- дитиноцентризм -- педагогіка партнерства -- творча особистість -- мовна особистість -- патріот
Анотація: У статті запропоновано нові підходи з питань написання сучасного підручника з української мови як державної. Проаналізовано формування компетентного мовця згідно з Концепцією "Нова українська школа".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Україна. М-во освіти і науки.
    Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи (профільний рівень) [Текст] : затверджено наказом МОН України № 1407 від 23.10.2017 / Україна. М-во освіти і науки // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 14-20.
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Українська література--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- ключові компетентності


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Бондаренко, Неллі.
    Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників / Неллі Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 9. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Сучасні технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- ключові компетентності -- соціальна компетентність
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі імплементації в освітній процес десяти ключових компетентностей, які необхідно формувати у здобувачів освіти на всіх уроках з усіх предметів відповідно до Закону України «Про освіту» і концепції «Нова українська школа». На прикладі взаємозв’язаного розвитку українськомовної та соціальної компетентностей старшокласників автор розкриває невичерпні ресурси української мови та можливості лінгводидактики для успішної соціалізації майбутніх випускників.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Гошовська, Оксана.
    Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури через мовленнєву діяльність / Оксана Гошовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 9. - С. 7-9
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Мовленнєва діяльність
   Українська література--Методика викладання--Мовленнєва діяльність

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- форми й методи роботи -- компетентнісний підхід
Анотація: Розкрито методичні засади розвитку ключових компетентностей на уроках української мови та літератури, наведено варіанти компетентнісно зорієнтованих вправ і завдань з різних тем.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Гошовська, Оксана.
    Відтворення історичних подій з позицій гуманізму у повісті Андрія Чайковського "За сестрою" / Оксана Гошовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 10. - С. 16-18
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
романтичний герой -- героїко-романтична повість -- ключові компетентності
Анотація: Стаття містить розробку уроку, присвячену вивченню повісті Андрія Чайковського «За сестрою». За методичну основу уроків взято розвиток ключових компетентностей, залучено різні методи, прийоми і форми роботи, зокрема, лексична робота, семантичний аналіз, активне експериментування тощо.


Дод.точки доступу:
Чайковський, Андрій Якович (1857-1935) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Заїка, А.
    "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" [Текст] / Антоніна Заїка // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 55.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
принципи навчання -- знання -- навички -- навчальні предмети -- освітній процес -- програмовий матеріал -- ключові компетентності -- початкова школа
Анотація: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)