Головач, В. В.
    Шахрайство в ресторані та як з ним боротися ( продовження) . Шахрайство барменів [Текст] / В. В. Головач // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 1. - С. 32-34
Рубрики: Шахрайство--Ресторан
Кл.слова (ненормовані):
клієнт -- зайва готівка -- "ліва" -- продукція -- надлишки
Анотація: В даній статті розглянуті способи шахрайства барменів в ресторані . Показані самі розповсюджені приклади шахрайства барменів та співучасть з іншими працівниками ресторану.

Є примірники у відділах:
ВДЕТПСГН (06.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Окунєва, Ольга.
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Рубрики: Внутрішній маркетинг
   Сегментація працівників

   Працівник--Ставлення до роботи

Кл.слова (ненормовані):
Внутрішній клієнт
Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Бегларашвілі, О. П.
    Деякі аспекти впровадження клієнт-орієнтованої стратегії на підприємстві [Текст] / О. П. Бегларашвілі // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 95-99 (№8) : ілюстр. - Бібліогр.: с. 99
Рубрики: Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- клієнт-орієнтована стратегія -- персональні взаємовідносини з клієнтом

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Глотов, М.
    Якщо клієнт згоди не давав, або Особливості ведення баз персональних даних адвокатами [Текст] / М. Глотов // Юридичний вiсник України. - 2012. - 7-20 січ. (№ 1/2). - С. 21 . - ISSN 1992-9277
ББК 67.400
Рубрики: Персональні дані--Конституційне право--Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Волкова, Ю.
    Факторинг: документальне оформлення та облік [Текст] / Юлія Волкова // Бібліотека головбуха. - 2012. - № 6. - С. 106-108 : табл.
Рубрики: Господарські договори--Факторинг
Кл.слова (ненормовані):
борг -- відступлення права вимоги -- фактор -- клієнт

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кочемировська, Олена.
    Підвищення "клієнт-орієнтованості" (адресності) як завдання державної політики у соціальній сфері [Текст] / О.О.Кочемировська // Стратегічні пріоритети. - 2012. - № 2. - С. 118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.272
Рубрики: Соціальна політика--Соціальна допомога--Реформування--Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальні послуги -- соціальний захист
Анотація: Досліджено питання підвищення ефективності соціальної політики України у спосіб забезпечення адресності надання соціальних послуг і допомоги.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чорний, В. В.
    Клієнт-орієнтована система вантажних тарифів як важлива умова забезпечення конкурентоспроможності залізниць [Текст] / В. В. Чорний // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10. - С. 78-82. - Бібліогр.: с. 81-82
Рубрики: Залізничні перевезення--Вантажні перевезення
Кл.слова (ненормовані):
цінова перевага -- тарифна схема -- базова ставка -- вагонна складова

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Трушина, И.
    РБА представляет: "Руководство ИФЛА -2010" [Текст] / Ирина Трушина // Библиополе. - 2012. - № 4. - С. 35-37
УДК
ББК 78.34л5(0)
Рубрики: Бібліотечні асоціації--ІФЛА
Кл.слова (ненормовані):
керівництво іфла -- клієнт -- публічна бібліотека -- вніб 1


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)





    Морохова, Валентина.
    Дослідження відносин "виробник-клієнт" у сфері реалізації сільськогосподарської продукції / Валентина Морохова, Вікторія Шумська // Економіст. - 2012. - №9 . - С. 40-43
ББК 65.321
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Реалізація--"Виробник-клієнт"--Дослідження
Анотація: Досліджено основні закономірності реалізації продукції рослинництва сільськогосподарським підприємством; проведено аналіз відносин виробника сільськогосподарської продукції з покупцями на основі оцінювання важливих кількісних показників їх взаємодії та визначення типу відносин, а також здійснено кількісне оцінювання структури клієнтів на основі використання розробленої методики.


Дод.точки доступу:
Шумська, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Оніщенко, Наталія.
    Особливості встановлення психологічного контакту "Психолог-Клієнт" [Текст] / Н. Оніщенко, Р. Ціцей // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 3. - С. 131-140. - Бібліогр. с. 138-139 (15 назв)
ББК 88
Рубрики: Соціальна психологія
Анотація: Розглянуто основні підходи, що існують у психологічній науці, які пов`язані з процесом встановлення психологічного контакту між суб`єктами взаємодії на прикладі та в умовах ліквдації наслідків надзвичайних ситуацій.


Дод.точки доступу:
Ціцей, Руслана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Юрків, Я. І.
    Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 47 (4 назви) . - ISSN 1817-3764
ББК 74
Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи
Кл.слова (ненормовані):
телефонне консультування -- консультант -- клієнт -- рефлексивне слухання -- нерефлексивне слухання -- емпатія
Анотація: У статті розкрито етичні принципи телефонного консультування, основні ролі консультанта під час розмови з клієнтом по телефону, правила і принципи ведення розмови по телефону, кроки, за допомогою яких досягають головної мети телефонного консультування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Сучок, Сергій.
    Обгрунтування методом імовірнісних автоматів індивідуальних відсоткових ставок для поточних рахунків у національній валюті клієнт ів комерційного банку [Текст] / С. Сучок // Вісник Національного банку України. - 2012. - № 11. - С. 39-42. - Бібліогр. с. 42 (5 назв)
ББК 65
Рубрики: Комерційні банки--Процентна політика
Анотація: Економіко-математичне обгрунтування є важливим аспектом при прийнятті управлінських рішень. Особливої уваги потребує процентна політика комерційних банків, де застосування математичного апарату дасть змогу оптимізувати прибуток, співвідношення між активами та пасивами. Автор пропонує ймовірнісно-автоматну модель для обгрунтування максимальної індивідуальної ставки на поточному рахунку клієнта та основі ринкової вартості щоденних залишків коштів та їх волатильності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Bajec, P.
    Low confidence in provider-customer partnership: proposal for faster introduction of innovation management [Text] / P. Bajec, B. Beskovnik // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 1. - P. 228-235 : табл., рис. - Бібліогр.
ББК 65.290-21
Рубрики: Логістика--Інноваційний менеджмент--Стратегічне партнерство--Партнерство "постачальник-клієнт"--Словенія
Анотація: У статті показано, що потреба в розвитку стратегічного партнерства між постачальником і клієнтом, яку доведено на прикладі словенської логістики, надає можливість впровадження інноваційного менеджменту в цю економічно значущу галузь. Оскільки багато аутсорсинг-партнерів зазнають труднощів у формуванні такого партнерства, пропонується модель заснування, розвитку і управління стратегічним партнерством "постачальник-підприємство" з метою збільшення загальних прибутків, кращої організації інноваційного менеджменту і підвищення конкурентоспроможності обох партнерів на сучасному гіперконкурентному ринку.


Дод.точки доступу:
Beskovnik, B.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Костишин, Олексій
    Трирівнева система цифрових бібліотек з технологією "Клієнт-сервер" [Текст] / Олексій Костишин // Бібліотечний вісник. - 2002. - № 3. - С. 39-42
Рубрики: Бібліотеки України--Цифрові бібліотеки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Климпуш, О. Д.
    Клієнт-орієнтований підхід до розвитку транспортної системи країни [Текст] / О. Д. Климпуш, О. М. Красноштан // Автошляховик України. - 2015. - № 4. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0365-8392
Рубрики: Транспортні системи
Кл.слова (ненормовані):
глобалізаційні процеси -- авіаційний транспорт


Дод.точки доступу:
Красноштан, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Ірина Паламар: "Ми допомагаємо клієнту збільшити прибуток" [Текст] // Пропозиція. - 2015. - № 11. - С. 152-153
ББК 48
Рубрики: Тваринництво та ветеринарія--Клієнт-сервіс--Кол-центр
Анотація: Переваги послуг нового формату - служби клієнтського сервісу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Волокита, А. М.
    Використання алгоритму поведінки бактерій для моделювання навантаження на клієнт-серверну мережу [Текст] / А. М. Волокита, А. В. Каплунов, А. Г. Лупинос // Технічні науки та технології. - 2015. - № 1. - С. 80-85 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комп'ютерні технології
Кл.слова (ненормовані):
планування -- багатоагентна система -- балансування -- імітаційна модель


Дод.точки доступу:
Каплунов, А. В.; Лупинос, А. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Трачук, Людмила.
    Клієнтоорієнтовна парадигма розвитку обласних універсальних наукових бібліотек [Текст] / Л. Трачук // Бібліотечний вісник. - 2016. - N 3. - С. 10-17. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотечна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
обласні універсальні наукові бібліотеки -- бібліотечне обслуговування -- читач -- користувач -- клієнт -- клієнтоорієнтованість -- бібліотека 2.0


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)





    Глотов, Максим.
    Банк чи клієнт: хто відповідає за вкрадені з карток гроші? [Текст] : юрид. практикум / М. Глотов // Юридичний вiсник України. - 2016. - 9-15 груд. (№ 49). - С. 13
Рубрики: Платежі--Правове регулювання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Система дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - казначейство" [Текст] // Радник в сфері державних закупівель. - 2017. - № 5. - С. 27-30 : рис.
Рубрики: Казначейство--Електронні технології--Україна
Кл.слова (ненормовані):
електронний платіжний документ -- документообіг -- бюджетні кошти -- електронний цифровий підпис


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)