Головач, В. В. Шахрайство в ресторані та як з ним боротися ( продовження) . Шахрайство барменів [Текст] / В. В. Головач> // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 1. - С. 32-34 Рубрики: Шахрайство--Ресторан Кл.слова (ненормовані): клієнт -- зайва готівка -- "ліва" -- продукція -- надлишки Анотація: В даній статті розглянуті способи шахрайства барменів в ресторані . Показані самі розповсюджені приклади шахрайства барменів та співучасть з іншими працівниками ресторану. Є примірники у відділах: ВДЕТПСГН (06.05.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Окунєва, Ольга. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.) Рубрики: Внутрішній маркетинг Сегментація працівників Працівник--Ставлення до роботи Кл.слова (ненормовані): Внутрішній клієнт Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бегларашвілі, О. П. Деякі аспекти впровадження клієнт-орієнтованої стратегії на підприємстві [Текст] / О. П. Бегларашвілі> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 95-99 (№8) : ілюстр. - Бібліогр.: с. 99 Рубрики: Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): управління підприємством -- клієнт-орієнтована стратегія -- персональні взаємовідносини з клієнтом Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Глотов, М. Якщо клієнт згоди не давав, або Особливості ведення баз персональних даних адвокатами [Текст] / М. Глотов> // Юридичний вiсник України. - 2012. - 7-20 січ. (№ 1/2). - С. 21 . - ISSN 1992-9277 Рубрики: Персональні дані--Конституційне право--Україна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Волкова, Ю. Факторинг: документальне оформлення та облік [Текст] / Юлія Волкова> // Бібліотека головбуха. - 2012. - № 6. - С. 106-108 : табл. Рубрики: Господарські договори--Факторинг Кл.слова (ненормовані): борг -- відступлення права вимоги -- фактор -- клієнт Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кочемировська, Олена. Підвищення "клієнт-орієнтованості" (адресності) як завдання державної політики у соціальній сфері [Текст] / О.О.Кочемировська> // Стратегічні пріоритети. - 2012. - № 2. - С. 118-123. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціальна політика--Соціальна допомога--Реформування--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальні послуги -- соціальний захист Анотація: Досліджено питання підвищення ефективності соціальної політики України у спосіб забезпечення адресності надання соціальних послуг і допомоги. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чорний, В. В. Клієнт-орієнтована система вантажних тарифів як важлива умова забезпечення конкурентоспроможності залізниць [Текст] / В. В. Чорний> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10. - С. 78-82. - Бібліогр.: с. 81-82 Рубрики: Залізничні перевезення--Вантажні перевезення Кл.слова (ненормовані): цінова перевага -- тарифна схема -- базова ставка -- вагонна складова Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Трушина, И. РБА представляет: "Руководство ИФЛА -2010" [Текст] / Ирина Трушина> // Библиополе. - 2012. - № 4. - С. 35-37
Рубрики: Бібліотечні асоціації--ІФЛА Кл.слова (ненормовані): керівництво іфла -- клієнт -- публічна бібліотека -- вніб 1 Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |
Морохова, Валентина. Дослідження відносин "виробник-клієнт" у сфері реалізації сільськогосподарської продукції / Валентина Морохова, Вікторія Шумська> // Економіст. - 2012. - №9 . - С. 40-43 Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Реалізація--"Виробник-клієнт"--Дослідження Анотація: Досліджено основні закономірності реалізації продукції рослинництва сільськогосподарським підприємством; проведено аналіз відносин виробника сільськогосподарської продукції з покупцями на основі оцінювання важливих кількісних показників їх взаємодії та визначення типу відносин, а також здійснено кількісне оцінювання структури клієнтів на основі використання розробленої методики. Дод.точки доступу: Шумська, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Оніщенко, Наталія. Особливості встановлення психологічного контакту "Психолог-Клієнт" [Текст] / Н. Оніщенко, Р. Ціцей> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 3. - С. 131-140. - Бібліогр. с. 138-139 (15 назв) Рубрики: Соціальна психологія Анотація: Розглянуто основні підходи, що існують у психологічній науці, які пов`язані з процесом встановлення психологічного контакту між суб`єктами взаємодії на прикладі та в умовах ліквдації наслідків надзвичайних ситуацій. Дод.точки доступу: Ціцей, Руслана Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Юрків, Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам [Текст] / Я. І. Юрків> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 39-48. - Бібліогр.: с. 47 (4 назви) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Організація роботи Кл.слова (ненормовані): телефонне консультування -- консультант -- клієнт -- рефлексивне слухання -- нерефлексивне слухання -- емпатія Анотація: У статті розкрито етичні принципи телефонного консультування, основні ролі консультанта під час розмови з клієнтом по телефону, правила і принципи ведення розмови по телефону, кроки, за допомогою яких досягають головної мети телефонного консультування. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сучок, Сергій. Обгрунтування методом імовірнісних автоматів індивідуальних відсоткових ставок для поточних рахунків у національній валюті клієнт ів комерційного банку [Текст] / С. Сучок> // Вісник Національного банку України. - 2012. - № 11. - С. 39-42. - Бібліогр. с. 42 (5 назв) Рубрики: Комерційні банки--Процентна політика Анотація: Економіко-математичне обгрунтування є важливим аспектом при прийнятті управлінських рішень. Особливої уваги потребує процентна політика комерційних банків, де застосування математичного апарату дасть змогу оптимізувати прибуток, співвідношення між активами та пасивами. Автор пропонує ймовірнісно-автоматну модель для обгрунтування максимальної індивідуальної ставки на поточному рахунку клієнта та основі ринкової вартості щоденних залишків коштів та їх волатильності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Bajec, P. Low confidence in provider-customer partnership: proposal for faster introduction of innovation management [Text] / P. Bajec, B. Beskovnik> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 1. - P. 228-235 : табл., рис. - Бібліогр. Рубрики: Логістика--Інноваційний менеджмент--Стратегічне партнерство--Партнерство "постачальник-клієнт"--Словенія Анотація: У статті показано, що потреба в розвитку стратегічного партнерства між постачальником і клієнтом, яку доведено на прикладі словенської логістики, надає можливість впровадження інноваційного менеджменту в цю економічно значущу галузь. Оскільки багато аутсорсинг-партнерів зазнають труднощів у формуванні такого партнерства, пропонується модель заснування, розвитку і управління стратегічним партнерством "постачальник-підприємство" з метою збільшення загальних прибутків, кращої організації інноваційного менеджменту і підвищення конкурентоспроможності обох партнерів на сучасному гіперконкурентному ринку. Дод.точки доступу: Beskovnik, B. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Костишин, Олексій Трирівнева система цифрових бібліотек з технологією "Клієнт-сервер" [Текст] / Олексій Костишин> // Бібліотечний вісник. - 2002. - № 3. - С. 39-42 Рубрики: Бібліотеки України--Цифрові бібліотеки Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Климпуш, О. Д. Клієнт-орієнтований підхід до розвитку транспортної системи країни [Текст] / О. Д. Климпуш, О. М. Красноштан> // Автошляховик України. - 2015. - № 4. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0365-8392 Рубрики: Транспортні системи Кл.слова (ненормовані): глобалізаційні процеси -- авіаційний транспорт Дод.точки доступу: Красноштан, О. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ірина Паламар: "Ми допомагаємо клієнту збільшити прибуток" [Текст]> // Пропозиція. - 2015. - № 11. - С. 152-153 Рубрики: Тваринництво та ветеринарія--Клієнт-сервіс--Кол-центр Анотація: Переваги послуг нового формату - служби клієнтського сервісу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Волокита, А. М. Використання алгоритму поведінки бактерій для моделювання навантаження на клієнт-серверну мережу [Текст] / А. М. Волокита, А. В. Каплунов, А. Г. Лупинос> // Технічні науки та технології. - 2015. - № 1. - С. 80-85 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Комп'ютерні технології Кл.слова (ненормовані): планування -- багатоагентна система -- балансування -- імітаційна модель Дод.точки доступу: Каплунов, А. В.; Лупинос, А. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Трачук, Людмила. Клієнтоорієнтовна парадигма розвитку обласних універсальних наукових бібліотек [Текст] / Л. Трачук> // Бібліотечний вісник. - 2016. - N 3. - С. 10-17. - Біблиогр. в кінці ст. Рубрики: Бібліотечна діяльність Кл.слова (ненормовані): обласні універсальні наукові бібліотеки -- бібліотечне обслуговування -- читач -- користувач -- клієнт -- клієнтоорієнтованість -- бібліотека 2.0 Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |
Глотов, Максим. Банк чи клієнт: хто відповідає за вкрадені з карток гроші? [Текст] : юрид. практикум / М. Глотов> // Юридичний вiсник України. - 2016. - 9-15 груд. (№ 49). - С. 13 Рубрики: Платежі--Правове регулювання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Система дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - казначейство" [Текст]> // Радник в сфері державних закупівель. - 2017. - № 5. - С. 27-30 : рис. Рубрики: Казначейство--Електронні технології--Україна Кл.слова (ненормовані): електронний платіжний документ -- документообіг -- бюджетні кошти -- електронний цифровий підпис Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |