Попова, Т. Г.
    Роль когнитивной функции метафоры в создании картины мира [Текст] / Т.Г. Попова // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - N 2. - С. 34-36. - Библиогр.: с. 36 . - ISSN 2072-76-0
ББК 74
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
когнітивна лінгвістика -- метафора -- пізнання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Смирнов, В. А.
    Феномен коррупции в сознании провинциального студенчества [Текст] / В.А.Смирнов // Alma mater. - 2012. - № 10. - С. 107-111. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Суспільство--Корупція--Студенти--Дослідження--Російська Федерація--Кострома, місто
Кл.слова (ненормовані):
типологія корупційних метафор -- когнітивна лінгвістика
Анотація: Анализируются особенности восприятия феномена коррупции студентами трех государственных вузов Костромы.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Жаботинская, С. А.
    Структурирование информации при изучении тем на занятиях по иностранному языку [Текст] / С. А. Жаботинская, С. Г. Задворная // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 5-11. - Библиогр.: с. 11 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
когнітивна лінгвістика -- базисні фрейми -- розвиток мовленєвих навичок
Анотація: В статті розглядається проблема впорядкування інформації на певну тему, що обговорюється на заняттях з іноземної мови з метою розвитку мовленєвих навичок. Для впорядкування інформації пропонується використовуати модель багаторівневої концептуальної мережі, що розроблена в рамках когнітивної лінгвістики. Інформаційний простір теми, що обговорюється, структурований за допомогою мережевої моделі, є основою для словника-тезаріуса мовних одиниць (слов, словосполучень та речень), який застосовуються при послідовному обговороненні учбового матеріалу


Дод.точки доступу:
Задворная, С.Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)