Попова, Т. Г. Роль когнитивной функции метафоры в создании картины мира [Текст] / Т.Г. Попова> // Иностранные языки в высшей школе. - 2011. - N 2. - С. 34-36. - Библиогр.: с. 36 . - ISSN 2072-76-0 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): когнітивна лінгвістика -- метафора -- пізнання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Смирнов, В. А. Феномен коррупции в сознании провинциального студенчества [Текст] / В.А.Смирнов> // Alma mater. - 2012. - № 10. - С. 107-111. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Суспільство--Корупція--Студенти--Дослідження--Російська Федерація--Кострома, місто Кл.слова (ненормовані): типологія корупційних метафор -- когнітивна лінгвістика Анотація: Анализируются особенности восприятия феномена коррупции студентами трех государственных вузов Костромы. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Жаботинская, С. А. Структурирование информации при изучении тем на занятиях по иностранному языку [Текст] / С. А. Жаботинская, С. Г. Задворная> // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 5-11. - Библиогр.: с. 11 . - ISSN 2072-76-0 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): когнітивна лінгвістика -- базисні фрейми -- розвиток мовленєвих навичок Анотація: В статті розглядається проблема впорядкування інформації на певну тему, що обговорюється на заняттях з іноземної мови з метою розвитку мовленєвих навичок. Для впорядкування інформації пропонується використовуати модель багаторівневої концептуальної мережі, що розроблена в рамках когнітивної лінгвістики. Інформаційний простір теми, що обговорюється, структурований за допомогою мережевої моделі, є основою для словника-тезаріуса мовних одиниць (слов, словосполучень та речень), який застосовуються при послідовному обговороненні учбового матеріалу Дод.точки доступу: Задворная, С.Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |