На шляху до комерціалізації наукових результатів [Текст] / Д. Левіна [та ін.]> // Вісник Національної академії наук України. - 2011. - № 9. - С. 18-24 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Наука--Інноваційний розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): комерціалізація інновацій -- технологічний аудит -- SWOT-аналіз Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти діяльності нового для академічних установ підрозділу трансферу технологій,що діє в Інституті проблем матеріалознавства ім. І.М. Францевича НАН України і покликаний комерціалізувати наукові результати. Внутрішній аудит розробок інституту, запропонованих до трансферу у промислове виробництво, огляд його результатів з використанням SWOT-аналізу визначили найперспективніші розробки, виявили низку перешкод у їх ринковому використанні, а також надали деякі рекомендації для їх подолання. Автори пропонують алгоритм технологічного аудиту наукових розробок, який прискорить їх практичне впровадження. Дод.точки доступу: Левіна, Д.; Чернишев, Л.; Рагуля, А.; Федорова, Н.; Смертенко, П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шевчук, Л. Т. Світовий і вітчизняний досвід створення і функціонування бізнес-інкубаторів [Текст] / Л. Т. Шевчук, А. В. Колодійчук> // Регіональна економіка. - 2013. - № 1. - С. 178-184 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка підприємства--Організація виробництва --Управління--Господарські рішення Економіка підприємства--Інноваційна діяльність підприємства Кл.слова (ненормовані): комерціалізація інновацій -- венчурне фінансування -- інтелектуальна власність -- коучинг Анотація: Проаналізовано зарубіжний досвід створення і функціонування бізнес-інкубаторів як новітніх організаційних структур розвитку промисловості. Дод.точки доступу: Колодійчук, А. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Станіславик, Олена В’ячеславівна. Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства [Текст] / Олена В’ячеславівна Станіславик, Олександр Михайлович Коваленко, Тетяна Іванівна Моргунова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 9. - С. 31-35. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Інноваційний маркетинг--Інноваційна діяльність--Підприємство Кл.слова (ненормовані): інноваційна маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- комерціалізація інновацій Анотація: Висвітлена суть маркетингової стратегії , яка полягає в забезпеченні відповідальності можливостей підприємства умовам конкурентного ринку, як на поточний момент, так і на перспективу. Розглянуто стратегічні і тактичні складові інноваційної маркетингової діяльності та особливості визначення ціни на інноваційні продукти виробничого підприємства. Показано сутністні аспекти здійснення марнетингової діяльності з просування на ринок нової продукції і технології та комерційного обліку на ринку інновацій. Позначено особливості досягнення комерційного успіху при просуванні на ринок нової продукції виробничого підприємства. Дод.точки доступу: Коваленко, Олександр Михайлович; Моргунова, Тетяна Іванівна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |