Шнипко, О. С. Інноваційно-технологічне оновлення економіки як показник цивілізаційної успішності країни (компаративне співвіднесення США та України) [Текст] / О. С. Шнипко> // Фінанси України. - 2011. - № 8. - С. 3-14. - Бібліогр.: 15 назв Рубрики: Економіка України--Інноваційний розвиток Економіка--Інноваційний розвиток--США Анотація: Розглянуто проблему інноваційного оновлення економіки з позиції глобальної успішності/неуспішності країни. Проаналізовано основні перешкоди на шляху поширення інновацій в Україні та визначено напрями підвищення ефективності економічної й фінансовової політик. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Никифоров, А. Є. Компаративне міжкраїнове вимірювання інтелектуального потенціалу: методологія і методика [Текст] / А. Є. Никифоров> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 72-85 : форм., табл., рис. - Бібліогр.: 21 назв Рубрики: Світова економіка--Інтелектуальний капітал країни Математичні методи і моделі в економіці--Методи вимірювання--Компаративний міжкраїновий аналіз інтелектуального потенціалу Анотація: У статті досліджено структуру й обґрунтовано систему індикаторів інтелектуального потенціалу країн, запропоновано методику компаративного міжкраїнового вимірювання інтелектуального потенціалу, яку апробовано на статистичних даних України та Польщі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Нюкало, О. Їхня "письменницька сила - в надзвичайно живому відчутті безкінечної широти Всесвіту". Компаративний аналіз поезій П. Тичини та В. Вітмена [Текст] / Олена Нюкало> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 11. - С. 21-26. - Бібліогр.: с. 26 Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): вивчення -- компаративне -- нфективність навчання -- Тичина П. Г. -- Вітмен В. Дод.точки доступу: Тичина, Павло Григорович (український поет, перекладач, публіцист, громадський діяч ; 1891-1967) \про нього\; Вітмен, Волт (американський поет, есеїст, журналіст та гуманіст ; 1819-1892) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гнатюк, Людмила. Експресія непочутого крику [Текст] : урок компаративного прочитання новели Франца Кафки "Верхи на кадобі" і Василя Стефаника "Діти" / Людмила Гнатюк> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 9. - С. 18-23. - Зміст: Діти / В.Стефаник. Верхи на кадобі / Ф.Кафка, пер. з нім. Є.Поповича. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Урок--Компаративне читання Дод.точки доступу: Стефаник, Василь Семенович (український письменник, поет, майстер експресіоністичної новели, громадський діяч, політик ; 1871-1936) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Казмирчук, А. І. Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури [Текст] / А. І. Казмирчук> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 46-48 Рубрики: Світова література--Методика викладання Компетентність учнів--Компаративна--Уроки світової літератури Компаративне навчання--Світова література Зарубіжна література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ Анотація: В статті йдеться про використання елементів корпоративного аналізу творів на укроках зарубіжної літератури. |
Туряниця, Вікторія. Компаративний аналіз як засіб розвитку полікультурної компетентності учнів [Текст] / Вікторія Туряниця> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 9. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Світова література--Методика викладання--Компаративний аналіз Компаративне навчання--Світова література Компетентність--Полікультурна--Учні Компетентність учнів--Компаративна--Уроки світової літератури Анотація: В статті запропоновані методичні поради для вивчення одного з складників літературного компонента, який передбачає порівняння літературних творів, явищ і фактів, що належать до різних літератур; визначення зв’язків між українською та зарубіжною літературою; розгляд традиційних тем, сюжетів, мотивів, образів; зіставлення оригінальних творів та україномовних перекладів. Проаналізовано основні етапи методики компаративного аналізу. |
Папушина, Валентина. Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів [Текст] / Валентина Папушина, Людмила Шевчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 11. - С. 2-9 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Компаративне вивчення твору Кл.слова (ненормовані): Гоголь М. В. -- Тарас Бульба, повість Анотація: Подано теоретичне обгрунтування квест-методу: його зміст, структурні особливості та технологічні характеристики. Запропоновано приклад застосування цього методу на матеріалі плану-конспекту уроку компаративного вивчення повісті М. Гоголя "Тарас Бульба" та роману Є. Гребінки "Чайковський". Також у публікації вміщено дидактичні матеріали для аналізу цих творів. Дод.точки доступу: Шевчук, Людмила; Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\; Гребінка, Євген Павлович (український письменник, педагог, видавець ; 1812-1848) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дем'яненко, Людмила Григорівна. Компаративне вивчення імпресіоністичної манери творчості українського письменника М. Коцюбинського та литовського композитора М. Чюрльоніса [Текст] / Л. Г. Дем'яненко> // Слов'янознавство і нові парадигми та напрями соціогуманітарних досліджень : матеріали міжнар. наук. конф. до Дня слов'ян. писемності і культури (Київ, 24 трав. 2017 р.) : [тези доп.] / НАН України [та ін.]. - Київ : НБУВ, 2017. - С. 89-92. - Бібліогр.: с. 91-92. Рубрики: Письменники українські--Коцюбинський Михайло Михайлович (1864-1913) Музиканти і композитори--Творчість--Вивчення--Литва Імпресіонізм Дод.точки доступу: Онищенко, О. С. \ред.\; Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\; Національна академія наук України; Український комітет славістівНаціональна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Інститут української мови НАН України Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Топчій, Оксана. Інформаційна безпека неповнолітніх крізь призму компаративного правознавства [Текст] / Оксана Топчій> // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 7. - С. 154-158. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформаційна безпека--Правове регулювання Кл.слова (ненормовані): інформаційна безпека неповнолітніх -- компаративне правознавство -- адаптація міжнародного досвіду Анотація: Компаративне правознавство має широкий спектр дослідження, до якого є підстави вносити й питання інформаційної безпеки неповнолітніх. Методика дослідження передбачає розмежування інтегральної й диференціальної сфери, що здійснюється на підставі контрастивного аналізу. Суттєву увагу автор приділяє визначенню тих аспектів проблеми, які є перспективними надалі. На прикладі проекту «Саморегуляція і співрегуляція: світовий досвід» демонструються новітні тенденції у дослідженні інформаційної безпеки неповнолітніх. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кудра, О. І. Образ Мазепи у світовій літературі. 9-й клас [Текст] / О. І. Кудра> // Зарубіжна література в школі. - 2019. - № 13/14. - С. 7-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Компаративне навчання--Світова література Теми і образи в літературі--Іван Мазепа Кл.слова (ненормовані): компартивний аналіз -- образ Мазепи -- урок здобуття нових знань Дод.точки доступу: Мазепа, Іван Степанович (гетьман ; 1639-1709 рр.) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Михайлова, Тетяна. Проза Василя Стуса та Франца Кафки: спроба компаративного прочитання / Тетяна Михайлова> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 1. - С. 40-48. - Бібліогр. 34 назви Рубрики: Проза--Компаративне прочитання Художні прийоми--Порівняльний аналіз Кл.слова (ненормовані): листи -- гуманістичні цінності -- автобіографічність -- внутрішні монологи -- художня деталь Анотація: Здійснено спробу порівняльного аналізу прози Василя Стуса з прозою Франца Кафки. На матеріалі листів і щоденникових записів письменників окреслено схожість їхніх світоглядних і літературних орієнтирів. Також подано приклади подібних художніх прийомів у їхніх творах. Дод.точки доступу: Стус, Василь Семенович (український поет, перекладач, прозаїк, літературознавець, правозахисник ; 1938-1985) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бубела, Лідія. Володимир Винниченко. Оповідання "Федько-халамидник". Компартивний аналіз тексту [Текст] : українська література, 6 клас / Лідія Бубела> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 43-45 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Українська література--Методика викладання--Компаративне вивчення твору Письменники українські--Винниченко Володимир Кирилович (1880-1951) Розробки уроків Кл.слова (ненормовані): Винниченко В. -- Федько-халамидник, оповідання -- життя і творчість письменника Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |